AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har nettopp møtt en gutt. Vi kysset første gang for to dager siden og det ble ganske heftig klining. Han har allerede begynt å hinte om sex. Jeg føler meg ikke klar (både fordi jeg nesten ikke kjenner han og fordi jeg bare for to uker siden har kommet ut av et langvarig forhold). Jeg er interessert i en flørt, og å ta det veldig rolig. Men er redd han ikke forstår dette. Om 2 mnd. kan det godt hende jeg er klar for å ha sex. Men selv om jeg vil nå, så er jeg ikke følelsemessig klar for det med tanke på bruddet. Han respekterer det, men har også invitert meg med hjem etter tur på byen og virker ganske klar. Er sjansen stor for at han stikker snart? Jeg synes han er en flott fyr, og skulle ønske at det ikke gikk så fort, men at vi kan ta det rolig. Jeg er bare ikke følelsesmessig klar for å ha sex.. Men liker å kysse, kline og ta på han. Det er bare for tidlig for noe annet nå... Bør jeg fortelle han dette og bare gi meg med hele greia? Jeg vil jo ikke lure han heller. Samtidig liker jeg jo å flørte, kysse og kline sånn som vi holder på nå... Hva bør jeg gjøre? Anonymous poster hash: 269d5...2f7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Hva ville dere gjort i min situasjon? Anonymous poster hash: 269d5...2f7
Samosa Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Du burde fortelle han at du ikke er klar for å ha sex enda. Hvis han da stikker, så vet du hva slags person han er - good riddance! 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Hva ville dere gjort i min situasjon? Anonymous poster hash: 269d5...2f7 Vent også med klining, til du har lagt det forrige forholdet helt bak deg Anonymous poster hash: b9783...515 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Vent også med klining, til du har lagt det forrige forholdet helt bak deg Anonymous poster hash: b9783...515 Hvorfor? Må klining føre til sex da? Anonymous poster hash: 269d5...2f7 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Du burde fortelle han at du ikke er klar for å ha sex enda. Hvis han da stikker, så vet du hva slags person han er - good riddance! Er nok best å fortelle han det ja. Jeg fortalte det til han, at jeg har veldig lyst, men at jeg synes det er for tidlig. Kanskje han tror jeg er klar om en uke, det er det jeg er redd for. Jeg vil gjerne bli godt kjent, og finne på kjekke ting sånn som nå, og så kanskje ha sex om 1,5 mnd. Det er det tidsperspektivet jeg ser for meg nå. Men det føles så teit å si det.. Han sa at han forsto det når jeg sa at jeg ville vente. Men igjen, han vet jo ikke at jeg tenker ca. 1,5 mnd. Anonymous poster hash: 269d5...2f7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Er nok best å fortelle han det ja. Jeg fortalte det til han, at jeg har veldig lyst, men at jeg synes det er for tidlig. Kanskje han tror jeg er klar om en uke, det er det jeg er redd for. Jeg vil gjerne bli godt kjent, og finne på kjekke ting sånn som nå, og så kanskje ha sex om 1,5 mnd. Det er det tidsperspektivet jeg ser for meg nå. Men det føles så teit å si det.. Han sa at han forsto det når jeg sa at jeg ville vente. Men igjen, han vet jo ikke at jeg tenker ca. 1,5 mnd. Anonymous poster hash: 269d5...2f7 1,5 mnd er ikke lenge å vente. Si det som det er, selv om det er et dårlig tegn at han hinter etter bare et par dager. Anonymous poster hash: 89750...8f8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Hvordan regnet du deg fram til 1,5 mnd Godt spørsmål, og jeg skjønner at du spørr, men det er ikke poenget her Anonymous poster hash: 269d5...2f7 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 No sex before monogamy! Det ville patty sagt. Anonymous poster hash: 71e46...1f9 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #11 Skrevet 11. mai 2014 Lurer på hvordan jeg skal ta dette opp med han. Vil veldig gjerne være litt gode venner, finne på kjekke ting, flørte litt og kysse litt, og ta det derifra. Men synes det går så fort nå når han allerede hinter til at han vil ha meg med hjem... Anonymous poster hash: 269d5...2f7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #12 Skrevet 11. mai 2014 Eller han hinter ikke til at han vil ha meg med hjem. Han har spurt to ganger. Anonymous poster hash: 269d5...2f7
lillsunshine Skrevet 11. mai 2014 #13 Skrevet 11. mai 2014 Min personlige mening er at du flørter og dater en ny fyr for tidlig. To uker etter et langvarig forhold, er du over eksen da? Du skriver at du vil ha en flørt, samtidig som du vil vente med sex. Det virker som han er en rebound du vil vente med å ha sex med? Dersom du uansett ikke har tenkt å bli seriøs med han, hvorfor vente med sex? Skjønner om han blir forvirret. For all del, si det som det er, at du vil vente en god stund. Men ja, det kan være han ikke gidder å vente dersom han uansett bare er en flørt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #14 Skrevet 11. mai 2014 Min personlige mening er at du flørter og dater en ny fyr for tidlig. To uker etter et langvarig forhold, er du over eksen da? Du skriver at du vil ha en flørt, samtidig som du vil vente med sex. Det virker som han er en rebound du vil vente med å ha sex med? Dersom du uansett ikke har tenkt å bli seriøs med han, hvorfor vente med sex? Skjønner om han blir forvirret. For all del, si det som det er, at du vil vente en god stund. Men ja, det kan være han ikke gidder å vente dersom han uansett bare er en flørt. Jeg får høre hva han tenker om oss. Foreløpig er han bare en flørt, men det kan godt hende jeg får følelser for han. Vi må bare ta det rolig og så se. Jeg vil ikke ha sex med en jeg ikke har følelser for og ikke kan tenker meg noe mer med, det er sånn jeg ser det nå. Men på en annen side kan jeg godt tenke meg å bare ha sex med han, uten at det blir noe mer, men ikke enda. Jeg er veldig forvirret for tiden. Ustabil følelsesmessig og sårbar. Har viklet meg inn i noe voldsomme greier nå føler jeg.. Men, om en en måneds tid, når jeg har sørget litt mer og komt meg litt videre, kan det godt hende jeg er mer klar for å ha sex med han. Anonymous poster hash: 269d5...2f7
Aprilcch Skrevet 11. mai 2014 #15 Skrevet 11. mai 2014 Vent med sex. Når du sier du ikke er klar for sex så er du ikke klar for det. Det er jo heller ikke så rart, når det bare er to uker siden det ble slutt. Du vil ikke synes at det blir en god opplevelse om du har sex før du er klar.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #16 Skrevet 11. mai 2014 Vent med sex. Når du sier du ikke er klar for sex så er du ikke klar for det. Det er jo heller ikke så rart, når det bare er to uker siden det ble slutt. Du vil ikke synes at det blir en god opplevelse om du har sex før du er klar. Det høres lurt ut. Håper bare ikke han føler jeg har lurt han. Jeg vil gjerne se om dette kan bli noe. Men akkurat nå er jeg for forvirret og vi er nødt å ta det rolig. Vi kan møte hverandre og flørte, men det må nesten bli med det for en stund fremover. Han stikker vell snart, jaja. Jeg må bare si det som det er. Anonymous poster hash: 269d5...2f7
Aprilcch Skrevet 11. mai 2014 #17 Skrevet 11. mai 2014 (endret) Lurt han? Du har da ikke lovet han sex fordi dere kliner! Ta det som en test på om han er noe å samle på. Du har selvfølgelig ikke gjort noe galt om du venter litt. Dessuten har dere ikke akkurat datet lenge heller. Det tidligste jeg har hatt sex med noen jeg har datet er tre uker, men det kan også gå to måneder, så synes ikke han kan forvente noe ennå. Andre jeg kjenner venter enda lenge. Når du er klar så vet du det, det kan være om tre uker og det kan være om to måneder, men det vikgtige er at dere har sex når begge er klare for det. Først da blir det bra sex. Endret 11. mai 2014 av Aprilcch 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #18 Skrevet 11. mai 2014 Lurt han? Du har da ikke lovet han sex fordi dere kliner! Ta det som en test på om han er noe å samle på. Du har selvfølgelig ikke gjort noe galt om du venter litt. Dessuten har dere ikke akkurat datet lenge heller. Det tidligste jeg har hatt sex med noen jeg har datet er tre uker, men det kan også gå to måneder, så synes ikke han kan forvente noe ennå. Andre jeg kjenner venter enda lenge. Når du er klar så vet du det, det kan være om tre uker og det kan være om to måneder, men det vikgtige er at dere har sex når begge er klare for det. Først da blir det bra sex. Takk for svar. Jeg er enig. Får se hvordan han tar det:) Anonymous poster hash: 269d5...2f7
Mike Waters Skrevet 12. mai 2014 #19 Skrevet 12. mai 2014 No sex before monogamy! Det ville patty sagt. Anonymous poster hash: 71e46...1f9 Patty Hearst? Hun mener også følgende: One must be happy being single before one can be happy in a relationship. No bitterness toward men, no lingering emotional or social disorders, and no being a pathetic loser who can't be happy without a significant other. You should decide what you want out of a relationship before you start looking for one. Whatever you decide is fine, as long as you are honest with the guys about it. Figure out a few "must haves" and stick to them. GET HOT. Men want sex. A lot of it. Just get in the best shape you can, and give a shit about your appearance. No short hair, no ugly teeth, and buy spanx, for Christ's sake. Feel sexy. Dating is 1/3 online, 1/3 through personal contacts (networking), and 1/3 through active man hunting. In order to man hunt, go to places where manly/rich men hang out. I'm talking boat shows, steak houses, ski resorts, etc. You must go alone, and you must pass guys who might not be right to you on to your single friends. When you're on dates, don't be an asshole. Also, be feminine. Feminine attracts masculine. Let him lead. Make sure he meets your must haves. If he's lame on the first few dates, it's not gonna get better. Don't sleep with him until you decide to go exclusive. Don't talk about unsexy things on dates: money, ex boyfriends, your kids, politics, religion, etc. Date multiple men at a time until you get exclusive with one. Never call men, they'll call you if they like you. He should be in love with you by nine months. If he isn't, or he can't say it, move on. If you wanna get married, don't date a guy for more than a year without getting engaged. Nobody needs more than a year, unless you're really young (she says 18-22). Don't move in with him unless you are engaged, your parents have met each other, and you've picked a date. Why would he marry you when he gets all the benefits of marriage without having to throw down the commitment in front of all his family and friends? Here's how to get him to propose: After a year, ask him if he could see himself marrying you ever. No? Dump him immediately - you don't have time to waste. Maybe? If he will know in the next 90 days, bring it up again then. If it will take longer, scare him into thinking you'll leave by telling him that you both shouldn't stay in a relationship if you both can't give the other what they want. This may or may not work. Yes? Fantastic. Tell him he has ninety days to make some kind of movement in that direction or you might start to resent him for not keeping his commitment to you. Jeg har uthevet det som er mest banalt og/eller urovekkende. Om man virkelig mener at Patti Stanger er en person man bør lytte til så kan jeg også anbefale å lytte til Tom Cruise når det gjelder psykologi - garantert brain drain! Forbilde?: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2382557/Millionaire-Matchmaker-Patti-Stanger-plastic-surgery-saved-love-life.html 1
Mike Waters Skrevet 12. mai 2014 #20 Skrevet 12. mai 2014 (endret) Godt spørsmål, og jeg skjønner at du spørr, men det er ikke poenget her Anonymous poster hash: 269d5...2f7 Vel, det er et poeng om man skal forstå motivasjonen bak. Er du villig til å "miste" en bra mann fordi du ikke klarer å snakke for deg når han stiller kritiske spørsmål rundt dette? Dette er passe vagt, irrasjonellt og pseudoreligiøst fra før, og du hadde nok fått "sjokk" om du visste hvor mange langvarige forhold som egentlig begynner som en ONS, men det betyr ikke at det fungerer slik hver eneste gang. Å vente gir ingen garanti for noenting selv om en ugift botoxstasjon fra USA mener det. Hva om 1,5 mnd ikke er nok - hva skal du skylde på da? Endret 12. mai 2014 av Mike Waters
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå