Gå til innhold

Har du en Chanel veske?


MarinaC

Anbefalte innlegg

Hvilken har du og hva bruker du den til? (hverdag/fest?)

Er den verdt det synes du?

Vurderer nemlig å kjøpe meg en, men usikker på hvilken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har man råd så for all del bruk noen 1000 på veske.

jeg for min del syns det er bortkastede penger :P



Anonymous poster hash: 14fca...f22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chanel flap bag

http://2.bp.blogspot.com/-IjXCBA_ZVnI/UZGjv12mjAI/AAAAAAAAAbg/bcek8E-c3uA/s1600/karolina-kurkova-looks-carefree-with-chanel-flap-bag-001.jpeg

Kostet 20.000,- Bruker med sorte bukser, ballerina og en topp til hverdags eller med pumps og kjole til kvelds. Hva som helst egentlig.



Anonymous poster hash: c945d...611
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chanel flap bag

http://2.bp.blogspot.com/-IjXCBA_ZVnI/UZGjv12mjAI/AAAAAAAAAbg/bcek8E-c3uA/s1600/karolina-kurkova-looks-carefree-with-chanel-flap-bag-001.jpeg

Kostet 20.000,- Bruker med sorte bukser, ballerina og en topp til hverdags eller med pumps og kjole til kvelds. Hva som helst egentlig.

Anonymous poster hash: c945d...611

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Chanel flap bag

http://2.bp.blogspot.com/-IjXCBA_ZVnI/UZGjv12mjAI/AAAAAAAAAbg/bcek8E-c3uA/s1600/karolina-kurkova-looks-carefree-with-chanel-flap-bag-001.jpeg

Kostet 20.000,- Bruker med sorte bukser, ballerina og en topp til hverdags eller med pumps og kjole til kvelds. Hva som helst egentlig.

Anonymous poster hash: c945d...611

Vanvittig å bruke så mye penger på en veske! Du betaler for navnet, ikke for kvaliteten. Den er ikke bedre enn i andre gode, langt rimeligere vesker.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å kjøpe en chanel 2.55 med min første lønning når jeg er ferdig som student. Har ønsket meg den vesken siden jeg var omtrent 11 år gammel. :) Føler absolutt den vil være verdt pengene. Klassisk, håndlaget, ypperste kvalitet og utrolig fin :biggrin:

Og jeg vil bruke den til både hverdags og fest.

Endret av Vinduskarmen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommentarer om hvorvidt det er galskap eller ikke å bruke disse pengene er jo helt unødvendige. Det er AKKURAT det samme som å kjøpe seg en bil, en reise eller en leilighet. Det er vanvittig å bruke penger på annet enn mat og et telt, i grunn, men OM man så har lyst å bruke pengene sine på en jævla veske så la dem nå det!! Herregud.

Venninna mi har den minste, en clutch til ca 14.000 og hun har den bestandig med seg på jobb/fest/ferie, og hun er kjempefornøyd. Vet dessverre ikke navn på den

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig å bruke så mye penger på en veske! Du betaler for navnet, ikke for kvaliteten. Den er ikke bedre enn i andre gode, langt rimeligere vesker.

Er ingen veske hvis kvalitet svarer for 20,000,- Det vet jo alle.

Er glad i den og hadde pengene til det.

Anonymous poster hash: c945d...611

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den, kostet 25 000,- Bruker den til mine vanlige klær, men unngår joggesko når jeg bruker den ;)

Anonymous poster hash: cfb44...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en og skal kjøpe en Boy i år.

Har du råd så slå til. De som kritiserer, kritiserer kun fordi de selv ikke har råd til det.

Også kamuflerer sjalusien sin med å kalle det for galskap:)

Min første har jeg arvet og den er 15år gammel, og er fortsatt i tipp topp stand. Det er en veske som varer i flere generasjoner. Jeg bruker den til det meste.

Anonymous poster hash: af58b...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Synes ikke de er pene en gang.

Anonymous poster hash: fbbaa...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg kjøpt en så dyr veske, hadde jeg nok valgt en annen. Chloe Paraty er kjempefin :)

Chanel-vesker er noe som nesten alle rosabloggere har, så synes de er veldig oppbrukt. Flap bag spesielt. Prisen har også økt etter at flere og flere begynte å kjøpe denne, så jeg ville styrt unna.



Anonymous poster hash: 1d7a4...fe7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg ikke. Men, jeg kunne godt tenkt meg en liten klassiker i ekte skinn. Helst en gammel og godt brukt, så lenge den er hel og ekte. Men, det får jeg vel aldri råd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dagdrømmer om en medium boy i enten gul fløyel eller svart skinn, men den er veldig langt bak på prioriteringslisten. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

De som kritiserer, kritiserer kun fordi de selv ikke har råd til det.

Også kamuflerer sjalusien sin med å kalle det for galskap:)

Jeg begynner å bli litt lei over at det skal koke ned til at man er misunnelig hvis man synes det er passe teit å kjøpe en veske til flere titusener. Jeg mener, hvis det er snakk om å svi av noen penger på veske, så kunne jeg helt klart helt fint gjort det, men det er ikke min høyeste prioritet. :3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynner å bli litt lei over at det skal koke ned til at man er misunnelig hvis man synes det er passe teit å kjøpe en veske til flere titusener. Jeg mener, hvis det er snakk om å svi av noen penger på veske, så kunne jeg helt klart helt fint gjort det, men det er ikke min høyeste prioritet. :3

Enig! Har da råd jeg også, men VELGER annerledes.

Anonymous poster hash: fbbaa...fa9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to stk store Chanellommebøker. En kjøpt i butikk, og en vintage.

Den som er vintage vurderer jeg å selge, men klarer ikke å komme frem til en fornuftig pris.

Autentisitert på purseforum.com, men de kunne ikke gi meg navnet på den.. Den er helt klart gammel, og bærer preg av det på innsiden. Litt rifter og misfarging.

Men utsiden er kjempefin!! Svart, mykt skinn. Klassisk rutemønster med CC-logo.

Størrelsen er vel en stor lommebok/liten clutch. Flap-over.

Forslag til pris?

Anonymous poster hash: 74675...1fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men drømmer om en chanel veske. Hva koster 2, 55 nå?

25 000,- for den minste (s/m størrelse).

Anonymous poster hash: cfb44...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke chanel litt vel "bloggersk" for tiden? Alle rosabloggere fjonger seg jo rundt med den, gjør at jeg mister litt sansen iallefall.



Anonymous poster hash: 93842...44f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...