Gjest avocadoen Skrevet 11. mai 2014 #21 Skrevet 11. mai 2014 Voltaren er da reseptbelagt, det er den vesentlig svakere versjonen Voltarol som ikke er det. Samme med Ibux, 200 og 400mg er ikke reseptbelagt, mens 600mg er det. Åh, slik var det ja. Men voldtaren og cataflam har fortsatt forskjellig innhold
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #22 Skrevet 11. mai 2014 Rareste kjerringrådet jeg vet om som også funker, til en viss grad; Ta deg en skikkelig onaneringsøkt. Orgasme er smertestillende, og dette funker som regel på de verste smertetoppene når jeg har menssmerter ihvertfall. Litt nasty med alt det blodet da, haha. Anonymous poster hash: d88d4...bcd
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #23 Skrevet 11. mai 2014 Skal sies at jeg har hoppet over mensen to ganger på rad nå. Har blitt litt fæl på det i det siste, er så deilig å slippe mensen og de smertene! Jeg pleier å ha smerter den første og andre dagen, men aldri så lenge etterpå og aldri SÅ sterke! Jeg var på fest igår, og måtte dra hjem fordi smertene var så sinnsykt sterke. Så det virker nesten som at kroppen "tar igjen" for de to månedene jeg hoppet over drittuka. Men jeg skal en tur til gynekolog snart så kan kanskje få sjekket det ut der og. Kan jo godt hende at det er så intense smerter pga. jeg har hoppet over mensen i to måneder? TS. Anonymous poster hash: d88d4...bcd
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #24 Skrevet 11. mai 2014 Skal sies at jeg har hoppet over mensen to ganger på rad nå. Har blitt litt fæl på det i det siste, er så deilig å slippe mensen og de smertene! Jeg pleier å ha smerter den første og andre dagen, men aldri så lenge etterpå og aldri SÅ sterke! Jeg var på fest igår, og måtte dra hjem fordi smertene var så sinnsykt sterke. Så det virker nesten som at kroppen "tar igjen" for de to månedene jeg hoppet over drittuka. Men jeg skal en tur til gynekolog snart så kan kanskje få sjekket det ut der og. Kan jo godt hende at det er så intense smerter pga. jeg har hoppet over mensen i to måneder? TS. Anonymous poster hash: d88d4...bcd Som jeg skrev lengre opp her, så er det akkurat slik det var for meg også, på p-piller! Tror det er ganske vanlig, for flere av mine venner opplevde det samme. Sluttet å hoppe over mer enn en... Anonymous poster hash: fa299...82d
Gjest avocadoen Skrevet 11. mai 2014 #25 Skrevet 11. mai 2014 Hvordan mener du at Cataflam og Voltaren ikke er det samme? Begge inneholder Diclofenak, forskjellen er i styrken. Den reseptrfrie Voltarolen er mildere, men Voltaren fås i 50 og 100 mg. Anonymous poster hash: fe84d...c0d Voltaren: Diclofenac. natr. 25 mg, resp. 50 mg, lactos. 16 mg, resp. 25 mg, const. q.s. cataflam: Hver tablett inneh.: Diclofenac. kal. 50 mg, const. q.s. Begge inneholder diclofenac, men det er likevel forskjell på legemidlene.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #26 Skrevet 11. mai 2014 Åh, slik var det ja. Men voldtaren og cataflam har fortsatt forskjellig innhold Hjelpestoffene er forskjellig ja, men virkestoffet er Diclofenac på begge. Mange synonympreparater å holde orden på Anonymous poster hash: fe84d...c0d
Ylva Virvla Skrevet 11. mai 2014 #27 Skrevet 11. mai 2014 Å ta to paracet med en gang du begynner å kjenne bittelitt. Altså før smertene kommer skikkelig. Kan være et godt tips til neste gang. Å stå i dusjen og spyle varmt vann på stedet du har vondt hjelper der og da.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #28 Skrevet 12. mai 2014 Å ta to paracet med en gang du begynner å kjenne bittelitt. Altså før smertene kommer skikkelig. Kan være et godt tips til neste gang. Å stå i dusjen og spyle varmt vann på stedet du har vondt hjelper der og da.. For min del hjelper det med Ibux. Tar en med en gang smertene begynner, og holder ut i ca 20 minutter da tablettene virker. Anonymous poster hash: 90932...572
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #29 Skrevet 12. mai 2014 . For min del hjelper det med Ibux. Tar en med en gang smertene begynner, og holder ut i ca 20 minutter da tablettene virker. Anonymous poster hash: 90932...572 vær forsiktig med Ibux hvis du har planer om å få barn, det er visst ikke bra for kvinners fruktbarhet.Anonymous poster hash: d6c2f...30a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå