Gå til innhold

HVA er liten penis?

Chevelle

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Etter alle disse liten tiss trådene

Hva mener dere menn er liten tiss?

Og hva mener kvinner er liten tiss for deres preferanser?

(uavhengig av gjennomsnitt)

Muligens vi ikke har helt samme synet på dette.

Og beklager til de som er drittlei penis trådene :D

OT kanskje, men kan du ikke forandre på overskriften og skrive "penis"? "Tiss" er småbarnspråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Det må jo være gjennomsnittet over hele verden. Asiatene trekker ned. Husker i russetiden på når vi sendte rundt den berømte linjalen for å avgjøre hvem som hadde størst. Alle hadde fra 19-24.

Anonymous poster hash: eadb2...f8b

Det tror jeg ikke på. Hadde dere en nøytral kontrollør?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt er vel 15 cm og oppover. Har sjeldent vært borti noen med mindre enn det, det er 2 stk jeg vet om som har mikropikk. Da snakker vi 10 cm maks erigert.. Syntes pikken blir for liten når den forsvinner i hånda mi gitt :fnise:

Om det blir under den normale lengden og i tillegg tynn så er den liten gitt. En pikk på 13 cm funker fint om den er tjukk/normal tykkelse, men om den er tynn... not so much.

Har vært borti de med 20-25 cm også, en god del som har den størrelsen faktisk. Og ja, jeg har målt et par ganger med ekskjærestene :)

10cm er ikke mikropenis. Det er vel under 7cm som er det.

Det er ikke rart gutta har fokus på størrelse når kvinner her tydeligvis måler penisen deres.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekskjæresten min var helt utrolig stor, så nå synes jeg "gjennomsnitt" er lite for meg" :) Så for meg er 16 cm liten.

Anonymous poster hash: 4f5b6...e2f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har rundt 12 cm, skulle gjerne vært litt lenger men det duger.

Anonymous poster hash: a6958...6e9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT kanskje, men kan du ikke forandre på overskriften og skrive "penis"? "Tiss" er småbarnspråk.

hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan gjør jeg det?

Nei, ikke gjør det. Tiss er et morsomt ord.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

hvordan gjør jeg det?

Trykk først på "rediger", deretter på "bruk full editor". På den måten kan man endre på overskriften. Unntaket er hvis man skriver som AB, men det gjør ikke du.

Jeg håper du ikke tar meg ille opp.

Edit: Satt inn et manglende ord.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk først på "rediger", deretter på "bruk full editor". På den måten kan man endre på overskriften. Unntaket er hvis man skriver som AB, men det gjør ikke du.

Jeg håper du ikke meg ille opp.

Tar det ille opp?

Neida jeg brukte kun ordet tiss siden det var det de 90 lignende penistrådene brukte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt det samme som med 60-meteren på ungdomsskolen, der omtrent halve klassa iflg. gymlærerens angivelige tidsmåling ble Norgesmestere for juniorklassen?

18 cm her btw.

Hahaha..., har du noe peil på hvordan du brukern da, bortsett fra å nappe`n altså? LOL

Anonymous poster hash: 32361...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekskjæresten min var helt utrolig stor, så nå synes jeg "gjennomsnitt" er lite for meg" :) Så for meg er 16 cm liten.

Anonymous poster hash: 4f5b6...e2f

Lett for å bli litt slarkete da ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at gjennomsnittet er 12-15 cm. Alle jeg har hatt sex med har hatt store. 19 cm +

Kanskje jeg bare har vært heldig :laugh:

F.eks

1zklmr0qjb5hucjztf42wsx2.jpg

For deg også, det er ihvertfall stor sjanse for at dine kommende sexpartnere blir skuffa...,pga at du er blitt litt slarkete...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er bare 15 eller 17cm, ikke helt sikker, men kona er liten og kort i kjeden, selv jeg bunner der og det synes ikke hun er godt, så om min er 15cm så passer den perfekt til henne.

Jeg mener selv jeg har en liten tiss, men det er ikke alle som er enige i det da.

Gjennonsnittlig er damer 12 cm dype. Det varierer svært lite hvor dype skjedene er og ha ingen sammenheng med høyden på en dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10cm er ikke mikropenis. Det er vel under 7cm som er det.

Det er ikke rart gutta har fokus på størrelse når kvinner her tydeligvis måler penisen deres.

...Det er fortsatt innmari lite :)

Og det der går begge veier, bare så det er sagt. Kvinner er jo livredde for å ha ei vid fitte f eks, akkurat som en mann er redd for å ha en liten penis. Eksen min som hadde ganske svær og han klagde på at den var for liten(Altså.. 20cm+ her..), så det kan visst aldri bli stort nok for et mannfolk. Størrelsen på en penis er da helt i orden om den er rundt normalen, akkurat som alt annet.

For min del hadde ikke en 10 cm penis funka særlig bra, tror de fleste er enig der.

Endret av Sjokoladenøtt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vagina er stretchy.

Jeg var sammen med en som hadde 22 cm ,og den nest tykkeste jeg har vært borte i til dags dato.

Det var slitsomt i doggy pga bunning, Og jeg merket etter det var slutt at han neste jeg var med kjentes mye mindre.

Men etter en stund uten daglig dose av "ølboksen" var vagina tilbake i gamle str.

Jo mindre man har sex, jo trangere føles/er det når man først har sex etter min erfaring

Endret av Chevelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Når den er under 9 cm er den vel liten, gjennomsnitt mellom 10-15. Alt over 17 er iallefall stort for meg.Foretrekker de små :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heartbeat

Jeg fatter ikke at gjennomsnittet er 12-15 cm. Alle jeg har hatt sex med har hatt store. 19 cm +

Kanskje jeg bare har vært heldig :laugh:

F.eks

1zklmr0qjb5hucjztf42wsx2.jpg

Fy faen, får vondt bare av å SE på den der :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den på bildet hadde vært helt uaktuell... au :(.

Ellers har alt over 8 cm tidligere fungert fint for min del.

Til opplysning; selv om det ikke er noen sammenheng mellom høyde og vagina hos kvinner, så er det faktisk en sammenheng mellom skostørrelse og bekken/ vaginaens størrelse.. ;).

Anonymous poster hash: 7ed2d...142
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En du ikke kan kjenne, eller ikke kan finne..

Anonymous poster hash: 87746...92b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at det er så mange damer her som klarer seg med 8-10 cm

Da slipper jeg og ha dårlig samvittighet når jeg avviser dem.

Det finnes noen for alle der ute :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...