Gå til innhold

Størrelsen har mye å si på fitta!


Gjest Leo Nardo

Anbefalte innlegg

Gjest Leo Nardo

Jeg lollet i hvert fall godt for meg selv når jeg skrev denne tråden, så jeg er fornøyd.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann med liten tiss leser tråd hvor en ubetydelig person sier hun ikke liker mindre pølser, blir snurt og lager tråd om små pupper. Flatbrystet jente blir snurt og lager tråd om små tisser. Annen mann med micropenis blir vonbroten og lager en tråd om store volleyballhallvaginaer som hevn. Samtidig sitter han og fniser over sitt morsomme påfunn, venter spent på plusser fra de som synes han er en liten skøyer. Som et barn vil han ha stjerne i boken, samtidig som han tar hevn på de tilfeldige personene her inne som ikke hadde godkjent tissetassen hans.

Og slik fortsetter det i det uendelige.

Anonymous poster hash: e47fe...7f5

Det er bare det at selv om menn er veldig følsomme på at noen sier at de har små pikker, så er det få kvinner som blir fornærmet over sånne her tråder. Så de slår jo ikke an som provoserende og hevnaktige sånn som det gjerne er tenkt.

Anonymous poster hash: 17850...f73

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelpes... kjønnslepper forandrer ikke størrelse avhengig av hvor mye man puler.

Man har de man har. åpningen har ingenting å si for den innvendige delen

kan være kjempe stram i åpningen og som ei bøtte inni, eller stor åpning med masse kjøtt inne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på kopirett og svar på disse.

HUSK å legg inn linker, men de skal ikke være klikkbare!

Niennas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...