SVK Skrevet 10. oktober #16801 Del Skrevet 10. oktober (endret) Prøver å få svar på noe fra en saksbehandler i det offentlige. Sendte forespørselen min for over en uke siden. Først fikk jeg jeg svar dagen etter av saksbehandler A og var svært fornøyd over raskt svar. Så blir jeg ringt opp og fortalt at de ikke hadde lov til å si ja likevel, men måtte spørre noen andre først. Men de skulle gjøre det dagen etter. Men viste seg saksbehandleren tok ekstra lang-helg og var verken på jobb på fredagen eller mandagen så han fikk ikke sendt spørsmålet før på tirsdagen. På tirsdagen blir jeg ringt opp av saksbehandler B som skulle være den rette til å svare. Jeg tenker flott at saksbehandler B ringer meg samme dag som han fikk mailen. Men saksbehandler B ringer meg kun for å si at også han er feil person, men han sier han skal kontakte saksbehandler C i morgen og da vil jeg få svar. Dagen etter var det ingen som kontaktet meg og ikke dagen etter det heller. Har prøvd å ringe opp saksbehandler C, men han tar ikke telefonen. Vet jeg ikke har ventet veldig lenge. Men irriterende når man blir sendt rundt til ulike saksbehandlere hvor ingen kan svare og ingen holder tidsfristene de lovet. Endret 10. oktober av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober #16802 Del Skrevet 10. oktober Forbanna Talkmore som ringer meg hele tiden trass i at jeg har sagt de skal slutte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #16803 Del Skrevet 10. oktober jukkapalme skrev (5 timer siden): At jeg har vært forkjølet i 2,5 uker og det faen ikke vil gå over. Nesegrevet renner og jeg får ofte hosteanfall, typisk nok ofte på natten når jeg skal sove. Ååå, er så lei! Er så kjedelig med sånn seig forkjølelse som aldri forsvinner. Sovet lite og våknet mye de siste nettene, så er helt vanvittig trøtt. Har long covid i tillegg og symptomene forsterkes jo av forkjølelsen. Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring vår gode venn @jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 10. oktober #16804 Del Skrevet 10. oktober Skuddpremie på rødrev, kan bli så forbanna...riktignok kan rødreven være en luring....men ingen grunn til å skyte den...skjerpings 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. oktober #16805 Del Skrevet 10. oktober Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring vår gode venn @jukkapalme Tusen takk, mine søte venner 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. oktober #16806 Del Skrevet 10. oktober SVK skrev (3 timer siden): Prøver å få svar på noe fra en saksbehandler i det offentlige. Sendte forespørselen min for over en uke siden. Først fikk jeg jeg svar dagen etter av saksbehandler A og var svært fornøyd over raskt svar. Så blir jeg ringt opp og fortalt at de ikke hadde lov til å si ja likevel, men måtte spørre noen andre først. Men de skulle gjøre det dagen etter. Men viste seg saksbehandleren tok ekstra lang-helg og var verken på jobb på fredagen eller mandagen så han fikk ikke sendt spørsmålet før på tirsdagen. På tirsdagen blir jeg ringt opp av saksbehandler B som skulle være den rette til å svare. Jeg tenker flott at saksbehandler B ringer meg samme dag som han fikk mailen. Men saksbehandler B ringer meg kun for å si at også han er feil person, men han sier han skal kontakte saksbehandler C i morgen og da vil jeg få svar. Dagen etter var det ingen som kontaktet meg og ikke dagen etter det heller. Har prøvd å ringe opp saksbehandler C, men han tar ikke telefonen. Vet jeg ikke har ventet veldig lenge. Men irriterende når man blir sendt rundt til ulike saksbehandlere hvor ingen kan svare og ingen holder tidsfristene de lovet. Høres ut som en sketsj det der. Og dårlig behandling av brukere. Saksbehandler A skulle holdt tak i deg til han/hun hadde funnet rett person. Ikke bare skyve deg rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. oktober #16807 Del Skrevet 10. oktober Cid skrev (3 timer siden): Forbanna Talkmore som ringer meg hele tiden trass i at jeg har sagt de skal slutte Neste gang de ringer sier du: TalkLESS 🤓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. oktober #16808 Del Skrevet 10. oktober Cid skrev (3 timer siden): Forbanna Talkmore som ringer meg hele tiden trass i at jeg har sagt de skal slutte Jeg svarer aldri når ukjente nr ringer og er det selgere blokkerer jeg dem en etter en. Jeg irriterer meg over at telefonselgere likevel ringer enda jeg har reservert meg mot dem. Skjer heldigvis ikke så ofte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10. oktober #16809 Del Skrevet 10. oktober Boetica skrev (5 minutter siden): Høres ut som en sketsj det der. Og dårlig behandling av brukere. Saksbehandler A skulle holdt tak i deg til han/hun hadde funnet rett person. Ikke bare skyve deg rundt. Takk og enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #16810 Del Skrevet 10. oktober jukkapalme skrev (11 minutter siden): Tusen takk, mine søte venner 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober #16811 Del Skrevet 10. oktober jukkapalme skrev (9 minutter siden): Jeg svarer aldri når ukjente nr ringer og er det selgere blokkerer jeg dem en etter en. Jeg irriterer meg over at telefonselgere likevel ringer enda jeg har reservert meg mot dem. Skjer heldigvis ikke så ofte da. Skjedde tredje gangen i dag trass i at jeg reserverte meg mot dem i går, grr. Kjjpt med forkjølelsen forresten, er ikke helt frisk enda her heller. Har følt på en ekkel følelse i kroppen de siste dagene som jeg ikke er vant med i forkjølelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. oktober #16812 Del Skrevet 10. oktober Cid skrev (3 minutter siden): Skjedde tredje gangen i dag trass i at jeg reserverte meg mot dem i går, grr. Kjjpt med forkjølelsen forresten, er ikke helt frisk enda her heller. Har følt på en ekkel følelse i kroppen de siste dagene som jeg ikke er vant med i forkjølelse. For noen idioter 🤬 men tar nok noen dager før det trer i kraft. Neste gang ber du dem dra til helvete. Ja, skikkelig dritt når det varer så lenge. Kjipt at du heller ikke er frisk enda. Huff, hvordan ekkel følelse? Du har ikke covid da? Masse god bedring ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #16813 Del Skrevet 10. oktober Cid skrev (11 minutter siden): Skjedde tredje gangen i dag trass i at jeg reserverte meg mot dem i går, grr. Kjjpt med forkjølelsen forresten, er ikke helt frisk enda her heller. Har følt på en ekkel følelse i kroppen de siste dagene som jeg ikke er vant med i forkjølelse. Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring @Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober #16814 Del Skrevet 10. oktober jukkapalme skrev (3 timer siden): For noen idioter 🤬 men tar nok noen dager før det trer i kraft. Neste gang ber du dem dra til helvete. Ja, skikkelig dritt når det varer så lenge. Kjipt at du heller ikke er frisk enda. Huff, hvordan ekkel følelse? Du har ikke covid da? Masse god bedring ♥️ Vanskelig å forklare egentlig, bare håper det forsvinner snart. Er mer plagsomt smertene i brystet mitt nå. Håper vi begge er friske innen samme tid neste uke! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. oktober #16815 Del Skrevet 10. oktober Cid skrev (47 minutter siden): Vanskelig å forklare egentlig, bare håper det forsvinner snart. Er mer plagsomt smertene i brystet mitt nå. Håper vi begge er friske innen samme tid neste uke! Huff, ikke bra 😢 Brystsmerter er ekkelt, du får ta en tur til legen om det ikke bedrer seg. Tusen takk, håper jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #16816 Del Skrevet 10. oktober Cid skrev (55 minutter siden): Vanskelig å forklare egentlig, bare håper det forsvinner snart. Er mer plagsomt smertene i brystet mitt nå. Håper vi begge er friske innen samme tid neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11. oktober #16817 Del Skrevet 11. oktober SVK skrev (20 timer siden): Prøver å få svar på noe fra en saksbehandler i det offentlige. Sendte forespørselen min for over en uke siden. Først fikk jeg jeg svar dagen etter av saksbehandler A og var svært fornøyd over raskt svar. Så blir jeg ringt opp og fortalt at de ikke hadde lov til å si ja likevel, men måtte spørre noen andre først. Men de skulle gjøre det dagen etter. Men viste seg saksbehandleren tok ekstra lang-helg og var verken på jobb på fredagen eller mandagen så han fikk ikke sendt spørsmålet før på tirsdagen. På tirsdagen blir jeg ringt opp av saksbehandler B som skulle være den rette til å svare. Jeg tenker flott at saksbehandler B ringer meg samme dag som han fikk mailen. Men saksbehandler B ringer meg kun for å si at også han er feil person, men han sier han skal kontakte saksbehandler C i morgen og da vil jeg få svar. Dagen etter var det ingen som kontaktet meg og ikke dagen etter det heller. Har prøvd å ringe opp saksbehandler C, men han tar ikke telefonen. Vet jeg ikke har ventet veldig lenge. Men irriterende når man blir sendt rundt til ulike saksbehandlere hvor ingen kan svare og ingen holder tidsfristene de lovet. Klokka halv ni i dag ringer jeg saksbehandler C. Da tar han telefonen, men sier han er i et møte og at han vil ringe meg om en halvtime. Han ringer meg aldri. Nå er klokka 14 og jeg ringte på nytt og da hadde han gått for dagen og tatt helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober #16818 Del Skrevet 11. oktober jukkapalme skrev (21 timer siden): Huff, ikke bra 😢 Brystsmerter er ekkelt, du får ta en tur til legen om det ikke bedrer seg. Tusen takk, håper jeg også. Er bedre nå, hvordan er det med deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. oktober #16819 Del Skrevet 12. oktober Cid skrev (12 timer siden): Er bedre nå, hvordan er det med deg? Så bra du er bedre ♥️ Her er det det samme som før, vil ikke slippe taket. Men sånt sitter alltid veldig lenge i hos meg siden jeg ikke har det beste immunforsvaret. Men håper det slipper snart 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #16820 Del Skrevet 12. oktober jukkapalme skrev (1 time siden): Så bra du er bedre ♥️ Her er det det samme som før, vil ikke slippe taket. Men sånt sitter alltid veldig lenge i hos meg siden jeg ikke har det beste immunforsvaret. Men håper det slipper snart 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå