Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Faen så vanskelig det skulle være å søke seg selskap til tur nå om dagen.. Har endelig ferie neste uke og frister med cruise til Kiel, men egentlig ikke hvis jeg må reise alene og hadde lagt ut på forespørsler både på Aktivitetsvenner og Sukker for reisepartner, men av en merkelig grunn så ble de ikke værende lenge. På AV ble innlegget slettet to ganger og admin får jeg ikke kontakt med, og Sukker har fjernet Oppslagstavla for generelle forespørsler og måtte avklare med ledelsen om jeg kunne bruke forumet til det formålet, og det kunne man innenfor rimelighetens grenser, så da tok jeg sjansen. Ila kvelden var den også fjernet. :vetikke:

Ja vel, skal det være så forbaska vanskelig å søke seg reisevenn til en liten, så gidder jeg ikke dra. Ledelsen vil ikke at jeg skal ha det bra og gøy, så da er det bestemt. Neste uke skal jeg ikke gjøre en dritt, bare være hjemme foran skjermen dagen lang for pur faen. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver å se på P3-aksjonen, men når det er 80 % musikk - og jeg synes P3-musikk er makkverk - da sitter jeg bare igjen og er irritert! Jeg vil ha 100 samfulle timer med prating av Ronny, Silje, Niklas, og Tuva - ikke 80 timer med møkka drittmusikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så vanskelig det skulle være å søke seg selskap til tur nå om dagen.. Har endelig ferie neste uke og frister med cruise til Kiel, men egentlig ikke hvis jeg må reise alene og hadde lagt ut på forespørsler både på Aktivitetsvenner og Sukker for reisepartner, men av en merkelig grunn så ble de ikke værende lenge. På AV ble innlegget slettet to ganger og admin får jeg ikke kontakt med, og Sukker har fjernet Oppslagstavla for generelle forespørsler og måtte avklare med ledelsen om jeg kunne bruke forumet til det formålet, og det kunne man innenfor rimelighetens grenser, så da tok jeg sjansen. Ila kvelden var den også fjernet. :vetikke:

Ja vel, skal det være så forbaska vanskelig å søke seg reisevenn til en liten, så gidder jeg ikke dra. Ledelsen vil ikke at jeg skal ha det bra og gøy, så da er det bestemt. Neste uke skal jeg ikke gjøre en dritt, bare være hjemme foran skjermen dagen lang for pur faen. :bond:

jeg kunne ønska å være med deg til Kiel :) men jeg er ikke gammel nok :( 

Anonymous poster hash: 47743...095

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en artikkel som hadde tittelen "veldig mange kvinner ønsker seg en tidligere pensjon, men veldig få kvinner vil kunne realisere denne drømmen" (eller noe i denne retningen)

sikkert bare noe clickbait-sprøyt, (som vanlig) så jeg gidder ikke å klikke på denne artikkelen en gang. Men det aller første som slo meg når jeg leste denne overskriften var: hvorfor handler denne overskriften (og sikkert også heile artikkelen) utelukkende om kvinnfolk?

Det finnes sikkert en god del menn, som også har veldig lyst til å gå av med pensjon litt tidligere. Men det er tydeligvis ingen som bryr seg om mannfolka? Her er det nok utelukkende kvinner som kommer i fokus ja....

Anonymous poster hash: 625e4...0c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd barna gjøker som står like utenfor matbutikken. Roper, oyer og løper etter deg "unnskyld, har du et sekund? unnskyld? Du ja.. HALLO HAR DU ETT SEKUND?!"
Nei jeg har ikke et sekund, stikk av, ser du ikke at jeg ignorerer deg? Ser du ikke at jeg prater i telefonen, stikk av!! 

Dag 4:

Redd barna gjøk: Unnskyld har du... å du ja. *snur og går tilbake til standen*. 

Meg: Flink pike, gå tilbake til pappesken din du. 

Jeg hater slike innpåslitne redd barna gjøker. 

Dersom jeg var interessert så hadde jeg selv stoppet, kommet bort til pappesken din og sagt "Ey kan du kaste bort 10-15 min av livet mitt på å prate om noe jeg bryr meg fint lite om?". 

Løper de og roper de etter meg, da løper jeg fortere. 

Støtter ikke redd barna på trass, for de er så ufattelig innpåslitne hele gjengen. Så fort jeg går utav bussen så kommer det en gjøk løpende i full fart imot meg, for å prate om sine hjertesaker og gud vet hva. Jeg vet om redd barna, jeg har internet, jeg kan google det og sjekke det ut selv. Trenger ikke å angripe meg på gaten, det gjør at jeg holder meg langt unna disse folkene og det de holder på med. 

Anonymous poster hash: 54d98...82d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som argumenterer etter sitt eget behov!!

eks. "Nei til søndagsåpene butikker, jeg storhandler på mandager klokken 1200 og da har jeg mat for en hel uke! "

eks. "nei til nattåpene og helgeåpene barnehager, jeg jobber ikke natt og helger" 

Anonymous poster hash: 47743...095
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de annonserer et interessant program (særlig på Nrk-kanalene) og så sender et uinteressant i stedet. Gjelder selvfølgelig sport, men det er på en måte forståelig. Det som ikke er forståelig er når de sender programmer de har sendt før i stedet for et helt nytt program. (I dag skulle de på Nrk3 sende et prog. om vikinger, men så sender de et ungdomsprogram om skam i stedet. Buuuu. Skamme seg, skulle de!!)

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg over nordmenn. Syns de er så frekke. Jeg har bodd i UK i maaange år og er vant til høflighet, også kommer jeg til Oslo og bare.. wtf skjedde  :sjokkert:  Også blir jeg irritert over meg selv over at jeg tar meg så nær av at nordmenn er frekke, i kveld har jeg grått i flere timer pga en kollega var frekk mot meg. 

Anonymous poster hash: ddb3a...e98
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kaster søppel på gata, enn om det er tyggis papiret eller de som setter sin ødelagte vaskemaskin ut på fortauet.

Folk som jabber (snakker) i ett

Barnevognmafiaen på turstien

Folk som automatisk har en negativ mening om meg når jeg sier jeg ikke drikker alkohol

Anonymous poster hash: eb68e...282
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver "midlertidig" på Facebook-profilbildene. Ja, selvfølgelig er det midlertidig! Du bytter jo bilde annenhver dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter som er kry fordi de er fysisk attraktive. Ikke kreves det mye arbeid og ikke er det spesielt unikt så synes ikke de er berettiget til å skryte og å være så selvgode.

Hva hadde du gjort om du var en deilig, pen jente? Hadde du pakket deg inn?

Anonymous poster hash: 7803d...59b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver "midlertidig" på Facebook-profilbildene. Ja, selvfølgelig er det midlertidig! Du bytter jo bilde annenhver dag.

gjør folk det? :fnise:  hørtes veldig teit ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som på død og liv skal på bussen, før andre har kommet seg av!! 

Tror jeg må begynne å ha med meg en stekepanne i vesken, slik at jeg kan gi de gjøkene et kakk i hodet. Først må jeg kjøpe meg en veske...  

Min nye irritasjon på buss og trikk er folk som går inn men så går de ikke videre inn.. de stopper opp for å se etter plass, går kjempesakte osv og skaper propp så andre ikke kommer seg inn...  :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...