Sneips Skrevet 14. juni #16361 Del Skrevet 14. juni SVK skrev (5 minutter siden): Skjønner jeg godt. Spesielt om det går utover deg at andre utsetter ting til siste liten. Skulle ønske jeg klarte å ta meg sammen, men jeg lærer aldri. Nei, det tror jeg ligger i oss fra naturens side i stor grad 😂Ulempen er at jeg vil ha alt gjort i forgårs, og sliter med å slappe av hvis det er noe som helst jeg føler jeg burde ta tak i 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juni #16362 Del Skrevet 14. juni De familiepakka reklamene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 14. juni #16363 Del Skrevet 14. juni Å se en trailer til en film som virker lovende, bare for så å innse at det er en tulletrailer laget med AI og deepfake og fandens oldemor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juni #16364 Del Skrevet 14. juni FrankDrebin 2 1/2 skrev (1 time siden): Å se en trailer til en film som virker lovende, bare for så å innse at det er en tulletrailer laget med AI og deepfake og fandens oldemor. Hvilken film? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 15. juni #16365 Del Skrevet 15. juni Jeg trenger massasje. Men ingen er ledig 😮💨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 15. juni #16366 Del Skrevet 15. juni 9 hours ago, Cid said: Hvilken film? Det har vært flere, men nylig var det en "ny" Rambo film. traileren var meget godt laget, men det var bare klipp og lim fra andre filmer, og litt kreativ redigering. Skuff! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juni #16367 Del Skrevet 15. juni FrankDrebin 2 1/2 skrev (52 minutter siden): Det har vært flere, men nylig var det en "ny" Rambo film. traileren var meget godt laget, men det var bare klipp og lim fra andre filmer, og litt kreativ redigering. Skuff! På YouTube? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 15. juni #16368 Del Skrevet 15. juni 10 minutter siden, Cid said: På YouTube? Det stemmer. Det kryr av liksom-trailere der. xD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 16. juni #16369 Del Skrevet 16. juni Været. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. juni #16370 Del Skrevet 16. juni On 6/15/2024 at 12:29 AM, FrankDrebin 2 1/2 said: Å se en trailer til en film som virker lovende, bare for så å innse at det er en tulletrailer laget med AI og deepfake og fandens oldemor. Enig. Synes AI ødelegger utrolig mye på YouTube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. juni #16371 Del Skrevet 16. juni Folk som ikke forstår seg på de som ikke kjører og at det er et valg man selv har tatt, og at det betyr ikke at man utnytter de som man sitter på med av og til… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 17. juni #16372 Del Skrevet 17. juni 21 hours ago, SVK said: Enig. Synes AI ødelegger utrolig mye på YouTube. Ja. I det minste burde det komme tydeligere frem i tittelen at det er påfunn, selv om noen er mer åpenbare enn andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juni #16373 Del Skrevet 19. juni At jeg mister mobilen på gulvet hele tiden 🤬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #16374 Del Skrevet 19. juni Cid skrev (2 timer siden): At jeg mister mobilen på gulvet hele tiden 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 19. juni #16375 Del Skrevet 19. juni Folk som med vilje skal få andre til å føle seg dårlig. Om det er fordi de mobber eller fordi de vil hevde seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #16376 Del Skrevet 19. juni No1*No1 skrev (4 minutter siden): Folk som med vilje skal få andre til å føle seg dårlig. Om det er fordi de mobber eller fordi de vil hevde seg selv. Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. juni #16377 Del Skrevet 22. juni At jeg fortsatt føler meg litt tett i ene øret og hører dårligere der… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni #16378 Del Skrevet 22. juni Cid skrev (38 minutter siden): At jeg fortsatt føler meg litt tett i ene øret og hører dårligere der… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juni #16379 Del Skrevet 23. juni Cid skrev (20 timer siden): At jeg fortsatt føler meg litt tett i ene øret og hører dårligere der… Hjelper ikke skyll med ballong? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. juni #16380 Del Skrevet 23. juni On 6/19/2024 at 4:34 PM, Cid said: At jeg mister mobilen på gulvet hele tiden 🤬 Har du deksel som beskytter telefonen fra skade? Finnes deksler som gir bedre grep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå