KnekkeBørre Skrevet 3. juni #16321 Del Skrevet 3. juni Cid skrev (2 minutter siden): Med spytt i Spytt inneholder enzymer.. Sikkert bra mot vanskelige flekker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 4. juni #16322 Del Skrevet 4. juni Pakkesporing som bare starter med at pakken er på vei, og neste oppdatering er at den er klar til henting. Jeg vil gjerne ha et par oppdateringer på veien, så jeg vet at ting skjer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. juni #16323 Del Skrevet 4. juni Å måtte krangle med optikeren om hvordan synet mitt er... Jeg liker ikke hun nye, og kommer nok til å bytte butikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. juni #16324 Del Skrevet 4. juni Når nettavisene lager artikler hvor det står kun 1 til 2 setninger per side og man må scrolle ned til neste side for å lese neste setning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #16325 Del Skrevet 8. juni Folk som prater masse på kino. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 8. juni #16326 Del Skrevet 8. juni Humørløse mennesker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juni #16327 Del Skrevet 9. juni Selgere på Finn som bare tillater henting og ikke sender 😒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. juni #16328 Del Skrevet 9. juni (endret) On 6/8/2024 at 9:05 PM, Cid said: Folk som prater masse på kino. Enig. De ødelegger kino-opplevelsen for alle andre. Endret 9. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 10. juni #16329 Del Skrevet 10. juni At det er så kaldt nå igjen😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. juni #16330 Del Skrevet 10. juni Folk på Finn som bare markerer spill som solgt fremfor å fjerne det helt, da kommer annonsen fortsatt opp i søkeresultater uansett om det aktuelle spillet er solgt… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juni #16331 Del Skrevet 10. juni No1*No1 skrev (15 timer siden): At det er så kaldt nå igjen😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 11. juni #16332 Del Skrevet 11. juni I går skulle jeg sove og holdte på å bli skikkelig koko bananas... av irritasjon. Nabo ungen oppe hoppet og spratt til 23.30 Dunk-dunk-dunk . Jeg var desperat for å sove allerede kl 20.00. Det var dritt irriterende!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 11. juni #16333 Del Skrevet 11. juni At Iron Maiden- som diskutabelt er verden beste band rent melodisk, har så überteit tematikk i tekstene. Ødelegger ALT!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. juni #16334 Del Skrevet 11. juni At jeg var vært tett i ene øret i over en uke nå, jeg er lei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juni #16335 Del Skrevet 11. juni Cid skrev (8 minutter siden): At jeg var vært tett i ene øret i over en uke nå, jeg er lei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 11. juni #16336 Del Skrevet 11. juni Cid skrev (35 minutter siden): At jeg var vært tett i ene øret i over en uke nå, jeg er lei! Bruk det andre øret, Kompis 🫶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. juni #16337 Del Skrevet 11. juni KnekkeBørre skrev (11 minutter siden): Bruk det andre øret, Kompis 🫶 Greit å høre på venstre øre med, nå så er hørselen der halvveis borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juni #16338 Del Skrevet 12. juni De test alarmene, skvetter skiten av meg hver gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. juni #16339 Del Skrevet 12. juni (endret) Cid skrev (3 timer siden): De test alarmene, skvetter skiten av meg hver gang! Skvetter skikkelig av dem jeg også. Jeg hadde bestemt meg for å være forberedt og følge med på klokka for å unngå å skvette, men så glemte jeg hele skiten og skvatt som bare faen. Endret 12. juni av jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12. juni #16340 Del Skrevet 12. juni Hvor skal jeg begynne...det er ting og tang som kan få meg til over det fine blodtrykket på 250 over 200.... jeg må bare prøve å lage en liste først..før jeg svarer TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå