Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Cid skrev (19 minutter siden):

Var du full som Juni når du tøyset da? 

Haha, nei, jeg var klinkende edru 😂 Men er i stand til å tøyse da også jeg da. Drikker veldig sjelden alkohol 

Endret av jukkapalme
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Haha, nei, jeg var klinkende edru 😂 Men er i stand til å tøyse da også jeg da. Drikker veldig sjelden alkohol 

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (5 timer siden):

IMG_6869.thumb.jpeg.b7d4cb5c53b5f6c22be7bda9faace948.jpegTrenger jeg si noe? 🙈

Sånt har blitt helt vanlig. På toget er det sånne klappseter noen steder, må alltid sjekke for griseri før man setter seg ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (55 minutter siden):

Sånt har blitt helt vanlig. På toget er det sånne klappseter noen steder, må alltid sjekke for griseri før man setter seg ned

Jepp. Nøtter, snus og (ubrukte) tamponger pleier å flyte på bussene her

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (38 minutter siden):

Jepp. Nøtter, snus og (ubrukte) tamponger pleier å flyte på bussene her

Veldig dumt at de velger stoffseter med den teksturen der. Alt søk absorberes jo, uhygienisk og kvalmt. Før var det mere skai-seter som er lett å vaske. Skjønner ikke hvorfor de har begynt med det der «velur-aktige» stoffet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (51 minutter siden):

Veldig dumt at de velger stoffseter med den teksturen der. Alt søk absorberes jo, uhygienisk og kvalmt. Før var det mere skai-seter som er lett å vaske. Skjønner ikke hvorfor de har begynt med det der «velur-aktige» stoffet. 

Dette er faktisk bedre enn setene i de forrige bussene de hadde 🙈

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Cid said:

Har du fått i deg nøtter ved et uhell før?

Ja. Kaker eller annen mat som inneholder nøtter jeg ikke tåler, så nå er jeg «nazi» med å passe på at jeg ikke får noe slikt igjen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/26/2023 at 2:46 PM, Cid said:

Rulletekst i spill som ikke kan hoppes over :haar:

Enig, spesielt når det er et spill som kan spilles om igjen med andre valg, og jeg er ivrig på å begynne på nytt. Da er det kjedelig å vente på at rulleteksten skal bli ferdig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FrankDrebin 2 1/2 skrev (2 minutter siden):

Enig, spesielt når det er et spill som kan spilles om igjen med andre valg, og jeg er ivrig på å begynne på nytt. Da er det kjedelig å vente på at rulleteksten skal bli ferdig. 

Og man som oftest vente til etter slik at man får opp valget om å lagre, new game pluss eller noe nytt man har fått tak i, og så risikerer man å hoppe over en post credit scene som virker å være normalt på mange spill nå.  

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Cid said:

Og man som oftest vente til etter slik at man får opp valget om å lagre, new game pluss eller noe nytt man har fått tak i, og så risikerer man å hoppe over en post credit scene som virker å være normalt på mange spill nå.  

Det er sant, og jeg vil jo helst ikke gå glipp av dem, så da blir det å finne noe å lese på mens jeg venter. :P

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...