Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 hours ago, SVK said:

Ja, synes det er absurd å kunne kjøpe alt man har lyst på. Enig i at 30k er mye for en klokke. Du var heldig som vant den! 

Selv går jeg med en Casio-klokke til rundt tusen kroner og syntes det var dyrt nok. I tillegg fikk jeg en brukt Apple Watch av min bror i bursdagsgave. Har fått en del brukt av han når han kjøper nytt. 

Edit: Vet du måtte selge den og det var synd. Men da fikk du i hvert fall noe penger for klokka. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å glemme å sjekke lommene når jeg vasker klær. Hel**tes lightere, lipsyl, penger, skruer og det verste av alt papir! Åååå, drit. 

Og nøkler! Alltid!

Endret av Kvakky
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All det forbannede søppelposten som flommer inn på emailen min daglig :kjempesinna:

Var innom og sjekka nå og det var 30 søppelposter i vanlig innboks og 30 til i søppelpost kurven fra det siste døgnet, er helt hinsides…

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

All det forbannede søppelposten som flommer inn på emailen min daglig :kjempesinna:

Var innom og sjekka nå og det var 30 søppelposter i vanlig innboks og 30 til i søppelpost kurven fra det siste døgnet, er helt hinsides…

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):

Dårlig spamfilter?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Jepp, har endt opp med å måtte slå av varsel på mobil 😕 

Glad gmailen min luker ut det meste 🙈

Men den sender noen ok mailer rett i papirkurven da 😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (4 minutter siden):

Glad gmailen min luker ut det meste 🙈

Men den sender noen ok mailer rett i papirkurven da 😂

Bra at vi lever i en tid hvor man ikke er avhengig av Mail for viktige samtaler, man kan ta det på messenger osv :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at vi lever i en tid hvor man ikke er avhengig av Mail for viktige samtaler, man kan ta det på messenger osv :)

Hehe :) Spørs jo litt på hva man driver på med, noen ting er mail enklere til. Om man skal sende masse vedlegg, f.eks 😛 

En av de største leverandørene våre fikk rusk i systemet sitt idag og sendte ut masse phishing-mail

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Hehe :) Spørs jo litt på hva man driver på med, noen ting er mail enklere til. Om man skal sende masse vedlegg, f.eks 😛 

En av de største leverandørene våre fikk rusk i systemet sitt idag og sendte ut masse phishing-mail

Er ganske stille fra gmailen min så da kunne jeg brukt den i så fall :)

Min outlook email er også min aller første email som pappa lagde til meg når jeg var tenåring og fikk en laptop, så den har en spesiell betydning for meg :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Er ganske stille fra gmailen min så da kunne jeg brukt den i så fall :)

Min outlook email er også min aller første email som pappa lagde til meg når jeg var tenåring og fikk en laptop, så den har en spesiell betydning for meg :)

Jeg har ikke sluttet å bruke hotmailen min - men pga all spammen så er det blitt "drittmail" jeg sjekker en sjelden gang

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke sluttet å bruke hotmailen min - men pga all spammen så er det blitt "drittmail" jeg sjekker en sjelden gang

Jeg kaller det fortsatt for Hotmail 😅 trass i at det endret navn for 12 år siden. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller det fortsatt for Hotmail 😅 trass i at det endret navn for 12 år siden. 

min er @hotmail, så den er ikke noe annet 😛 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (2 timer siden):

Har samme problemet med min hotmail. Masse søppelpost om forbrukslån, såkalt Elkjøp som ikke er den virkelige Elkjøp om at jeg har vunnet en iPhone 15, Mail fra FedEx om at jeg må hente pakke (venter ingen pakker med dem), såkalt Netflix om at kontoen min er suspendert (jeg har aldri hatt Netflix, kun sumo og HBO) osv. Drit irriterende. Har aldri søkt på forbrukslån, så har ikke noe med det å gjøre heller. "Din lånesøknad er klar, lån opp til 500.000", blablabla. Har ikke søkt om lån og ikke skal jeg heller, tenk! :kjempesinna: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Har samme problemet med min hotmail. Masse søppelpost om forbrukslån, såkalt Elkjøp som ikke er den virkelige Elkjøp om at jeg har vunnet en iPhone 15, Mail fra FedEx om at jeg må hente pakke (venter ingen pakker med dem), såkalt Netflix om at kontoen min er suspendert (jeg har aldri hatt Netflix, kun sumo og HBO) osv. Drit irriterende. Har aldri søkt på forbrukslån, så har ikke noe med det å gjøre heller. "Din lånesøknad er klar, lån opp til 500.000", blablabla. Har ikke søkt om lån og ikke skal jeg heller, tenk! :kjempesinna: 

Tenk å faktisk gå på noen av de svært åpenbare svindel mailene 😆 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Tenk å faktisk gå på noen av de svært åpenbare svindel mailene 😆 

Ja, herregud, tenk at folk går på sånt. Har fått Mail om at jeg har vunnet 5.000.000.000 dollar også, sæææærlig! Hadde det bare vært så vel 😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...