Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg haaater når folk på Facebook deler/liker videoer eller bilder av dyremishandling. Jeg vil ikke bli gjenkjent så skal ikke gå inn på detaljer, men hva faen er det de tror skjer ved å dele videoen? Det ødelegger iallefall min dag, og dagene fremover. Verden er jævlig nok som den er uten at jeg skal gå rundt å vite at noen uskyldige dyr ble druknet av et par ekle ungdommer, uten at jeg kan gjøre noe med det.  Syke folk som gjør sånn ønsker jo oppmerksomhet. De vil at folk skal se videoen, kommentere og dele den. Syke, syke mennesker som det der elsker den type oppmerksomhet, så hvorfor la de få det? Rapporter videoen, eventuelt tips politiet, men drit i å vise den til vennene dine på Facebook. :sur:

Anonymkode: c945b...7d6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp flyttet til en by etter å ha bodd litt mer landlig før. Irriterer meg over treige folk på butikker og folk som stiller seg opp for å prate osv i alle disse trange og små butikkene. Akkurat nå savner jeg store og luftige butikker med lite folk, men kanskje jeg må begynne å handle på litt andre tidspunkt :)

Anonymkode: 64ffb...899

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer... Han har blitt så utrolig negativ! Det første han gjør når han kommer hjem er å klage på hva ENN som har irritert han i løpet av dagen. 

Og at han bruker sykdom som en unnskyldning til å 'slippe unna' ansvar. Nå er han syk.... igjen og hevder at han har feber. Mener seriøst at han gjør dette KUN for å ha en unnskyldning til å kunne sove på ettermiddagen. Tidligere har jeg skrevet om at han sover ettermiddagshvil, men siden han ikke 'får lov' til dette lengre,  har han funnet unnskyldningen for å kunne gjøre det likevel. 

Gidd å bruke tid meg babyen når du først er hjemme! Hva da? 30 minutt så var du lei og ferdig med å holde henne?? Jeg er med babyen 24/7, og jeg fikk spise før han måtte legge seg. Og det var det jeg fikk gjøre i dag... Husarbeid får stå et døgn til da! Vår lille klarer fem minutter alene før det er hylskrik. Men frem til hun klarer å være litt lengre alene, får jeg gjort ytterst lite før samboer kommer hjem. Og selv da er det unnskyldninger for å slippe. :(

Anonymkode: e09da...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min samboer... Han har blitt så utrolig negativ! Det første han gjør når han kommer hjem er å klage på hva ENN som har irritert han i løpet av dagen. 

Og at han bruker sykdom som en unnskyldning til å 'slippe unna' ansvar. Nå er han syk.... igjen og hevder at han har feber. Mener seriøst at han gjør dette KUN for å ha en unnskyldning til å kunne sove på ettermiddagen. Tidligere har jeg skrevet om at han sover ettermiddagshvil, men siden han ikke 'får lov' til dette lengre,  har han funnet unnskyldningen for å kunne gjøre det likevel. 

Gidd å bruke tid meg babyen når du først er hjemme! Hva da? 30 minutt så var du lei og ferdig med å holde henne?? Jeg er med babyen 24/7, og jeg fikk spise før han måtte legge seg. Og det var det jeg fikk gjøre i dag... Husarbeid får stå et døgn til da! Vår lille klarer fem minutter alene før det er hylskrik. Men frem til hun klarer å være litt lengre alene, får jeg gjort ytterst lite før samboer kommer hjem. Og selv da er det unnskyldninger for å slippe. :(

Herregud, for en latsabb av en mann du har. Ville tatt en alvorsprat med han. Det er ikke greit at du har ansvar for baby alene mens han skal ligge å sove. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, LeilaS skrev:

Herregud, for en latsabb av en mann du har. Ville tatt en alvorsprat med han. Det er ikke greit at du har ansvar for baby alene mens han skal ligge å sove. 

Nei... for så å finne han i stua når jeg skal nattamme, hvor han sitter og spiller på konsollen! Jeg er dritt-trøtt og tenkte å be han ta babyen en time før jobb i morgen. Men det kommer ikke til å skje.  Pokker... "Skulle til å legge meg nå". As if.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AmandaVI skrev:

Når dyna ligger krøllet sammen i ball midt i dynetrekket!!!1!! :bond:

Ja fy søren. Det er irriterende det! Hater når dyna krøller seg inni der. 

Anonymkode: fc315...b90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som på en nesten folketom buss velger seg plassen foran meg og legger setet rett ned i fanget mitt omtrent før vi har trillet ut fra stasjonen.

Jeg kunne jo heldigvis bare hoppe over i et annet sete selv, men det er bare prinsippet. Du hadde 40 seter å velge i, enhver person med litt sosial intelligens og sterkt behov for å legge ned setet hadde valgt seg et uten noen bak, ikke setet foran den med lengst bein på hele bussen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Hun som på en nesten folketom buss velger seg plassen foran meg og legger setet rett ned i fanget mitt omtrent før vi har trillet ut fra stasjonen.

Jeg kunne jo heldigvis bare hoppe over i et annet sete selv, men det er bare prinsippet. Du hadde 40 seter å velge i, enhver person med litt sosial intelligens og sterkt behov for å legge ned setet hadde valgt seg et uten noen bak, ikke setet foran den med lengst bein på hele bussen.

Å hun , ja. Hun som våkner om morgenen med et sterkt behov for å irritere noen, bare fordi hun kan. Han med sure sokker som absolutt skal ta av seg skoene på bussen liker også å sitte inntil noen når bussen er nesten tom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som mener det er greit å kalle andre mennesker skada! 😡 

Anonymkode: 39b13...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg får melding sent på ettermiddagen om det er fest hos de i kveld. Altså når jeg får melding halv 6, hvordan i huleste skal jeg klare å rekke polet når jeg ikke en gang har lappen? Øl og rusbrus liker jeg ikke. Pluss det blir bare stress. Jeg må stresse med å finne noe å gå med, rette håret, sminke meg, skaffe sjåfør eller ta buss. Hvorfor kan ikke folk gi beskjed litt tidligere da?!

Anonymkode: 829fb...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en liten babyvi hus. Og det krever jo sitt... Når jeg først får mulighet til å dusje, opplever jeg at min mann omtrent presser babyen inntil døra, så jeg skal høre at den gråter.. . Noe som gjør at jeg automatisk blir stresset og kjapper meg ekstra. Klarer ikke slappe av i kroppen, for min manner veldig på å gi meg babyen så snart den viser tegn til gråt. "Han er nok sulten, her". Selv om babyen ble ammet for bare 15 minutt siden.

Og GIDD (!!) å ta ÉN bæsjebleie. Bare én! Selv når han gjør det, roper han på at han trenger hjelp.... Også ender jeg opp med åta bleia. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den 25.8.2016 at 8.15, AnonymBruker skrev:

Ja fy søren. Det er irriterende det! Hater når dyna krøller seg inni der. 

Anonymkode: fc315...b90

Nå har dyna mi begynt å dra såpass på årene at dunen inni også har begynt å klumpe seg sammen i midten. :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en liten babyvi hus. Og det krever jo sitt... Når jeg først får mulighet til å dusje, opplever jeg at min mann omtrent presser babyen inntil døra, så jeg skal høre at den gråter.. . Noe som gjør at jeg automatisk blir stresset og kjapper meg ekstra. Klarer ikke slappe av i kroppen, for min manner veldig på å gi meg babyen så snart den viser tegn til gråt. "Han er nok sulten, her". Selv om babyen ble ammet for bare 15 minutt siden.

Og GIDD (!!) å ta ÉN bæsjebleie. Bare én! Selv når han gjør det, roper han på at han trenger hjelp.... Også ender jeg opp med åta bleia. 

Virker som du er sammen med en dust som ikke gidder å gjøre noen ting. :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du er sammen med en dust som ikke gidder å gjøre noen ting. :klem:

Han må tvinges med "vil du holde babyen eller legge sammen klær?". Ta kjøkkenet eller vaske badet". Spør jeg bare "kan du skifte på senga?"så garanterer jeg at det ikke vil skje. Ja, han er lat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som legger ut bilder fra treningsturer de har vært på, hvor de skjuler selvskryt ved å tagge inn personen de trente med slik: "Takk for en deilig og tung tur, Anita! Det var så godt å se deg igjen. Håper vi sees snart". 

Hadde de virkelig ønsket å takke for turen, kunne de gjort det på privat melding. 

Hva er egentlig poenget med å skrive på veggen til folk når det ikke angår andre? Hvorfor bruker ikke folk privat melding? Er det virkelig sååå viktig at alle får med seg det de har å si?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...