Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Når Aftenposten, Dagbladet eller whatever skriver en artikkel om ett par tilfeldige amerikanere som påstår at de aldri i verden kommer til å stemme på den eller den president-kandidaten. Så deler en god del folk i Norge denne artikkelen videre, og påstår at denne ENE avis-artikkelen (som bare handler om ett par tilfeldige amerikanere som norske journalister har møtt på gaten) er absolutt INGEN som egentlig liker den eller den figuren i det heile tatt"

Men stein stokk dumme (og veldig naive) nordmenn skjønner rett og slett ikke hva slags agenda de forskjellige norske nettavisene har, ved å skrive en artikkel på akkurat den måten som de gjør. I tillegg kan journalistene fra de norske nettavisene  faktisk ha snakket med fleire titalls personer, før de faktisk har klart å oppdrive en eller to personer - som har de synspunktene som de forskjellige norske nettavisene ønsker å formidle videre til alle sine norske lesere...

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest C'est la vie:)

Når jeg en sjelden gang på Facebook liker/kommenter noe på bilder/statuser til venner og jeg får opp 100 'notifications' på at andre har likt/kommentert i ettertid. Akkurat nå tikker det inn fordi jeg kommenterte et bryllupsbilde 😒

Hvordan blir jeg kvitt dette? Og hvilken interesse har NOEN av å skulle vite at andre også har kommentert/likt? 

Bu 😔

Endret av C'est la vie:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, C'est la vie:) skrev:

Når jeg en sjelden gang på Facebook liker/kommenter noe på bilder/statuser til venner og jeg får opp 100 'notifications' på at andre har likt/kommentert i ettertid. Akkurat nå tikker det inn fordi jeg kommenterte et bryllupsbilde 😒

Hvordan blir jeg kvitt dette? Og hvilken interesse har NOEN av å skulle vite at andre også har kommentert/likt? 

Bu 😔

Finn posten, trykk på den haken som peker ned (øverst til høyre) og velg "Turn off notifications for this post"

Endret av Mireille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)
1 time siden, Mireille skrev:

Finn posten, trykk på den haken som peker ned (øverst til høyre) og velg "Turn off notifications for this post"

❤❤❤!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At "alt" man skriver på rampelys slettes som spekulasjoner og hets selv om det man skriver ofte står svart på hvitt på enten en blogg eller et annet sted. Idiotisk at man ikke får stille spørsmål til eller kommentere modereringen i tråden også, det blir også slettet. 

Endret av Salka
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Salka skrev:

At "alt" man skriver på rampelys slettes som spekulasjoner og hets selv om det man skriver ofte står svart på hvitt på enten en blogg eller et annet sted. Idiotisk at man ikke får stille spørsmål til eller kommentere modereringen i tråden også, det blir også slettet. 

Så enig. Jeg gir opp snart. Hvorfor i svarte fanden skal ting som er fakta bli slettet som spekulasjoner?! Jeg synes modereringen har blitt mye verre i det siste. Vi kan kun skrive positive kommentarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Salka skrev:

Dette skjer ikke bare under Rampelys-forumet!

Jeg har ofte skrevet noe (som regel under Aktuelt-delen av forumet) og hvert bidige ord har vært fakta. Men det spiller ingen rolle om man legger ved lenker, statistikk eller noe.

Ting blir jo slettet uansett, bare fordi moderator / administrator-folkene ikke liker det man har skrevet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, smalls skrev:

Så enig. Jeg gir opp snart. Hvorfor i svarte fanden skal ting som er fakta bli slettet som spekulasjoner?! Jeg synes modereringen har blitt mye verre i det siste. Vi kan kun skrive positive kommentarer. 

Ja, det går helt over styr. Blir bare verre og verre, ja. Er så lei av "storebror ser deg og sletter alt du skriver-mentaliteten" her inne. Ja, alle må være snille og aaaaldri komme med kritikk, for kritikk er jo det samme som hets. :P Jeg gidder snart ikke mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skjer ikke bare under Rampelys-forumet!

Jeg har ofte skrevet noe (som regel under Aktuelt-delen av forumet) og hvert bidige ord har vært fakta. Men det spiller ingen rolle om man legger ved lenker, statistikk eller noe.

Ting blir jo slettet uansett, bare fordi moderator / administrator-folkene ikke liker det man har skrevet... 

Ja, jeg vet det skjer andre steder også. Jeg har også fått slettet innlegg i aktuelt-forumet og flere andre underforum. Innlegg som inneholder fakta som er offentliggjort overalt. Jeg bare dro inn rampelys siden det er ekstra ille og det har vært mange innlegg her inne om akkurat det i det siste. 

Endret av Salka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det irriterer meg noe så grønnjævlig at psykologen snakker om at jeg sitter for mye på facebook når jeg ikke har en fuckings konto! 

Anonymkode: 64f76...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det irriterer meg noe så grønnjævlig at psykologen snakker om at jeg sitter for mye på facebook når jeg ikke har en fuckings konto! 

Anonymkode: 64f76...367

Hvorfor sier psykologen din du sitter for mye på FB?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som kommenterer trolletråder med "Troll!" i stedet for å rapportere og ikke ikke dytte møkkatråder opp på forumet,

Min egen manglende tiltakslyst. 

Anonymkode: 7fbfa...46c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at min mor kommer travende inn dørene her uten å ta av seg på beina, valser inn i stua. Og ute regner det, jeg har termin i morgen, jeg har ikke hushjelp og gjør faktisk alt husarbeide selv. Og når jeg gir uttryk for at det ikke er greit det hun gjør så himler hun med øynene som om jeg er gal. Møkkakjerring altså! 

Håper alle dere som har kjekke mødre som faktisk steller med dere eller tar hensyn og ikke bare er til bry, virkelig setter pris på dem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verst av alt, jeg vasket det helvetes gulvet i går kveld og håpte det skulle være siste gang før jeg kommer hjem igjen fra barsel. Neida, frem med vaskebøtta igjen nå :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kroniske smerter, som er i ferd med å ødelegge livet mitt. 

Anonymkode: d15a2...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...