Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. august 2016 #3101 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Salka skrev (På 29.7.2016 den 20.14): ICE fucking net! Faen til ustabilt møl! Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #3102 Del Skrevet 3. august 2016 Den 29 July 2016 at 13.00, Pringle skrev: Og når noe har skjedd i utlandet, kommer de her "norske Solveig var vitne til skytedrama" eller "se norske Kjells dramatiske video" (ja, navnene er gjerne "hypernorske", også). Eller en skuespiller/artist har 1% norsk blod og er derfor norsk. Jeg er en ikke-etnisk nordmann. Det som irriterer meg noen ganger ( som jeg har merket de siste 15-20 årene) er at når det er noe ulovlig / kriminell handling, så er det ting som er utført av en person med utenlandsk opprinnelse (uavhengig av om han/hun har bodd her i 20 år). Så fort det er noe positivt, så er vedkommende norsk. Har flere eksempler på det siste. 1. https://www.nrk.no/norge/nordmann-svomte-over-den-engelske-kanal-1.520830 2. http://www.tv2.no/a/4130489 Anonymkode: d15a2...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 3. august 2016 #3103 Del Skrevet 3. august 2016 4 timer siden, Ole Brumm skrev: Enig. Har du problemer med å sende og motta mms? Jeg får til å bruke mobildata. Måtte legge inn ting manuelt, da jeg ikke fikk sms'en med lenken. Men mms, får ikke til å sende eller motta. Før hadde jeg netcom, eller telia som det nå heter. Tror jeg. Kaller det netcom jeg. Fatter ikke hvorfor de endret navn. De påstår at de (ice) bruker signalet til netcom, så det skal være det samme. Bullshit. Jeg har 1 i signal steder jeg har hatt full signal i 15 år. Har alltid hatt netcom. Men nå har det blitt så dyrt. Gikk fra 200 til 100 kr i måneden etter bytte. Jeg hadde et abonnement som ikke finnes lengre en gang. Vurderer å bytte tilbake. For ice suger! Edit: Planen var å bestille bredbånd også. Glem det, kommer aldri til å skje. Angrer på at jeg byttet mobilabonnement. Har heldigvis ikke mobilabonnement derfra (Gud forby!), men mobilt 4G-bredbånd. Og det er drit-ustabilt og detter ut hele tiden. Kan være superraskt en liten stund før det blir dødstreigt og detter ut i neste øyeblikk. Ringt og klaget, fikk bare beskjed om å logge oss inn på en side og bytte kanal på routeren, men hjalp ikke, så må nok ringe igjen Jeg har også hørt at MMS og mobildata må legges inn manuelt. Helt utrolig i 2016. Måtte legge inn manuelt da det kom for sikkert 15 år siden, det var greit nok da, men ikke nå. Veldig mange som er misfornøyde med ice mobilabonnement. Folk sliter med dekningen overalt, selv i Oslo sentrum. Les omtaler på bytt.no, står ikke mye pent om dem der. Jeg har Chess mobilabonnement. Hatt det i minst 7-8 år, veldig fornøyd. De bruker netcoms nett og har god dekning overalt. Grunnen til navnebyttet var vel at svenske Telia kjøpte opp Netcom tror jeg? Men kaller dem Netcom fortsatt jeg og. Gammel vane er vond å vende. Betaler vel 199 i mnd for mitt abonnement tror jeg. Fri sms, MMS og tale og 2 giga i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. august 2016 #3104 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Salka skrev (På 3.8.2016 den 23.43): Har heldigvis ikke mobilabonnement derfra (Gud forby!), men mobilt 4G-bredbånd. Og det er drit-ustabilt og detter ut hele tiden. Kan være superraskt en liten stund før det blir dødstreigt og detter ut i neste øyeblikk. Ringt og klaget, fikk bare beskjed om å logge oss inn på en side og bytte kanal på routeren, men hjalp ikke, så må nok ringe igjen Jeg har også hørt at MMS og mobildata må legges inn manuelt. Helt utrolig i 2016. Måtte legge inn manuelt da det kom for sikkert 15 år siden, det var greit nok da, men ikke nå. Veldig mange som er misfornøyde med ice mobilabonnement. Folk sliter med dekningen overalt, selv i Oslo sentrum. Les omtaler på bytt.no, står ikke mye pent om dem der. Jeg har Chess mobilabonnement. Hatt det i minst 7-8 år, veldig fornøyd. De bruker netcoms nett og har god dekning overalt. Grunnen til navnebyttet var vel at svenske Telia kjøpte opp Netcom tror jeg? Men kaller dem Netcom fortsatt jeg og. Gammel vane er vond å vende. Betaler vel 199 i mnd for mitt abonnement tror jeg. Fri sms, MMS og tale og 2 giga i mnd. Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 3. august 2016 #3105 Del Skrevet 3. august 2016 2 minutter siden, Ole Brumm skrev: Har du prøvd å bytte DNS til google sin DNS? Det funket hos meg. Jeg har get og de er ekstremt ustabile. Sitter rett ved ruter og den faller ut for det. Helt til jeg byttet DNS til google sin. Nå har den ikke krasjet på over et år. Mamma og pappa hadde samme problem som meg. Jeg skiftet DNS og vips så var problemet løst. Link til google sin side om det å endre DNS. Verdt et forsøk. Jeg er ikke nå dataekspert. Så du kan google ang DNS og slikt. Ikke prøvd det, nei. Kanskje teste det, takk for tips. Ingen dataekspert jeg heller. Det er ikke lenge av gangen det detter ut da, kun noen sek, så kobler det seg på selv igjen. Men irriterende likevel, særlig om det detter ut akkurat når man skal publisere noe. Pleier å kopiere først da sånn i tilfelle, men hender jeg glemmer det og typisk om det detter ut akkurat da. I de verste periodene kan det dette ut hvert 5 min, så kan det funke i mange timer uten å dette ut. Den har ikke vært så ille før, så mulig det er noe rart med routeren også. Funker det ikke å bytte kanal på routeren eller endre DNS får jeg bare be om ny router tror jeg. Kan jo hende det vil løse problemet også. Den forrige routeren funket bra, men måtte ha ny da 4G-mobilt bredbånd fra ice kom. Den forrige var bare 3G. Fader at det ikke går å få fibernett her (enda), men den dagen det skjer bytter vi sporenstreks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. august 2016 #3106 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Salka skrev (På 4.8.2016 den 0.20): Ikke prøvd det, nei. Kanskje teste det, takk for tips. Ingen dataekspert jeg heller. Det er ikke lenge av gangen det detter ut da, kun noen sek, så kobler det seg på selv igjen. Men irriterende likevel, særlig om det detter ut akkurat når man skal publisere noe. Pleier å kopiere først da sånn i tilfelle, men hender jeg glemmer det og typisk om det detter ut akkurat da. I de verste periodene kan det dette ut hvert 5 min, så kan det funke i mange timer uten å dette ut. Den har ikke vært så ille før, så mulig det er noe rart med routeren også. Funker det ikke å bytte kanal på routeren eller endre DNS får jeg bare be om ny router tror jeg. Kan jo hende det vil løse problemet også. Den forrige routeren funket bra, men måtte ha ny da 4G-mobilt bredbånd fra ice kom. Den forrige var bare 3G. Fader at det ikke går å få fibernett her (enda), men den dagen det skjer bytter vi sporenstreks! Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 3. august 2016 #3107 Del Skrevet 3. august 2016 44 minutter siden, Ole Brumm skrev: Slik var min også. Falt ut, kom tilbake og plutselig var den borte i et par timer. Jeg hadde prøvd 4 rutere til ingen nytte. DNS funket for meg. Akkurat nå sitter jeg å prøver å få aktivert MMS på mobilen. klikker snart for meg. Det funker jo ikke! Kjedelig. Heldigvis bare noen sek her, kanskje et minutt noen ganger. Men irriterende likevel. Irriterende at hastigheten er så ustabil og. Skal sjekke DNS. Har byttet kanal også, ikke falt ut enda, så da er det er jo et håp. Æsj, så kjipt. Hadde sendt dem en skikkelig klagemail! Drittselskap altså! Ville byttet abonnement pronto. Hjelper jo ikke at det er billig når det ikke funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #3108 Del Skrevet 4. august 2016 ICE er vel stort sett bare søppel da! Samme med Telenor. Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 4. august 2016 #3109 Del Skrevet 4. august 2016 18,19,20 åringer som nettopp har fått billappen og skal tøffe seg. Tøffe seg med å spille HØY dunk dunk musikk og råne. Jeg synes ikke det er kult for fem flate øre og det er bare flaut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #3110 Del Skrevet 4. august 2016 Når du har en samtale/diskusjon med noen, og de åpenlyst ikke innehar kunnskap om tema. Ikke er de interessert i å innhente det heller, men foretrekker å synse, og det er åpenlyst at de tror de vet fakta. Så blir de somregel motbevist når folk henviser til vitenskapelige artikler. Har flere slike i svigerfamilien, blir like oppgitt og irritert hver gang. Anonymkode: 7349d...d2f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. august 2016 #3111 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Salka skrev (På 4.8.2016 den 1.13): Kjedelig. Heldigvis bare noen sek her, kanskje et minutt noen ganger. Men irriterende likevel. Irriterende at hastigheten er så ustabil og. Skal sjekke DNS. Har byttet kanal også, ikke falt ut enda, så da er det er jo et håp. Æsj, så kjipt. Hadde sendt dem en skikkelig klagemail! Drittselskap altså! Ville byttet abonnement pronto. Hjelper jo ikke at det er billig når det ikke funker. Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. august 2016 #3112 Del Skrevet 4. august 2016 De som skal kverulere om alt mulig. Bedrevitere. Egoister. Uanmeldt besøk. De som ikke kan se lengre enn sin egen nesetipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #3113 Del Skrevet 4. august 2016 5 minutter siden, Ole Brumm skrev: Skulle ønske det fantes en annen abonnement til 100 kr. Med fri tale, fri sms og litt internett. Nå aner jeg ikke hvor mye jeg har, eller hvor mye 1GB er. Jeg bruker kun mobildata til å sjekke nettbanken 2 ganger i uken maks Ringer ikke så mye heller. Så det å betale 200 kr er uaktuelt, for jeg bruker jo aldri internett eller fri-ditten og datten. Skulle ønske det fantes et for de som "ikke er så avhengig av mobil som man skulle tro i 2016". One Call har et abonnement til 99kr, da får du 150 gratis sms og mms, 150 minutter ringetid og 150mb data. Anonymkode: 14704...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. august 2016 #3114 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. august 2016 #3115 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) AnonymBruker skrev (På 4.8.2016 den 11.35): One Call har et abonnement til 99kr, da får du 150 gratis sms og mms, 150 minutter ringetid og 150mb data. Anonymkode: 14704...2cf Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #3116 Del Skrevet 4. august 2016 Folk som nesten daglig (og ofte fleire ganger om dagen også) kommer med "gull-korn" av typen "happiness is not a destination, is a way of life" og annet kliss om "happy days" Anonymkode: 625e4...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. august 2016 #3117 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #3118 Del Skrevet 4. august 2016 10 minutter siden, Ole Brumm skrev: Prisen på babyklær. 700 kr for et plagg. virkelig?! Et plagg babyen vokser utav innen 2 uker?. Fatter ikke at folk kjøper klær så dyre til et lite barn. De billigste kan jeg ikke kjøpe. For det har mor og bestemor kjøpt selv Så gå på Lindex, Cubus HM istedet for Anonymkode: 204eb...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. august 2016 #3119 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) AnonymBruker skrev (På 4.8.2016 den 12.48): Så gå på Lindex, Cubus HM istedet for Anonymkode: 204eb...715 Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #3120 Del Skrevet 4. august 2016 4 minutter siden, Ole Brumm skrev: Men det er jo der de handler! De har seriøst kjøpt alt som er billig, altså under 500 kr. Alt som er fint å verdt å kjøpe. Det skal være en gave. Hva med noe annet enn klær da? Noen gode kremer eller oljer til babyen? Anonymkode: 204eb...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå