penny_ Skrevet 12. juli 2016 #2961 Del Skrevet 12. juli 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: At det ikke er mer aktivitet i noen av telle-trådene her på forumet! Anonymkode: 625e4...0c5 Hva er vitsen med de trådene? Det er jo dritkjedelig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #2962 Del Skrevet 12. juli 2016 Kvinner er alltid ofre også når de ikke er ofre så er de ofre. Anonymkode: 3dcdd...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #2963 Del Skrevet 12. juli 2016 9 minutter siden, penny_ skrev: Hva er vitsen med de trådene? Det er jo dritkjedelig. Kan jo faktisk være ganske underholdende, til tider. I tillegg er dette ett veldig fint tidsfordriv... Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 12. juli 2016 #2964 Del Skrevet 12. juli 2016 Folk rundt meg på alle kanter! Er på ferie hos familie, og har det i grunnen veldig bra, men det er så slitsomt å være omgitt av folk hele tida. Jeg er vant med å bo alene og styre dagene som jeg vil. Tror jeg må ta meg en tur ut, enten til byen eller en gåtur i skauen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #2965 Del Skrevet 12. juli 2016 Hvorfor må TV 2 benytte hver eneste anledning, til å vise frem utsikten fra Fløien-banen? Etter så mange år med denne utsikten nærmest hver eneste dag, så er vel denne utsikten nærmest fullstendig oppbrukt? Det finnes mange by-utsikter i Norge som er mye finere enn denne. Dette begynner å virke som noen temmelig krampe-aktige forsøk på å vise frem Bergen... Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. juli 2016 #2966 Del Skrevet 13. juli 2016 Når du siterer feil bruker og du får ikke bort den dumme siteringsboksen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaMe Skrevet 13. juli 2016 #2967 Del Skrevet 13. juli 2016 Folk som skriver "nom nom". Gud bedre, jeg vet ikke hvor mange jeg har slettet fra facebook pga dette (typisk koblet opp mot matbilder). Det heter NAM for faen! NAM! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #2968 Del Skrevet 13. juli 2016 53 minutter siden, MiaMe skrev: Folk som skriver "nom nom". Gud bedre, jeg vet ikke hvor mange jeg har slettet fra facebook pga dette (typisk koblet opp mot matbilder). Det heter NAM for faen! NAM! "nam nam" er vel irriterende nok det. Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaMe Skrevet 13. juli 2016 #2969 Del Skrevet 13. juli 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: "nam nam" er vel irriterende nok det. Anonymkode: 625e4...0c5 Enig! Men "nom nom" tar kaka for min del altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 13. juli 2016 #2970 Del Skrevet 13. juli 2016 51 minutter siden, MiaMe skrev: Enig! Men "nom nom" tar kaka for min del altså. Kake! Nam, nam! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #2971 Del Skrevet 13. juli 2016 Når det blir skrevet om en eller annen idiotisk rosa-blogger, hos en eller annen nettavis. Så klikker folk seg inn på slike artikler, og deretter kommer de hit for å skrive om denne idiotiske og latterlige rosa-bloggeren. I tillegg legger de ved en lenke til den aktuelle avis-artikkelen, og skriver hvor rævva de mener at rosa-bloggen er! Hvor j*vla vanskelig kan det egentlig være å slutte å lese idiotiske blogger, samt å ligge unna ting som blir skrevet om de idiotiske bloggene i nettavisene? Når de i tillegg legger ved en lenke til bloggen eller avis-artikkelen, så før jo det (selvfølgelig!) til at enda fleire klikker seg inn på bloggen. Samt at nettavisene som skriver om dette tullet, oppnår enda fleire klikk til disse artiklene om de idiotiske rosa-bloggerne! Anonymkode: 625e4...0c5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 13. juli 2016 #2972 Del Skrevet 13. juli 2016 12 timer siden, smalls skrev: Når du siterer feil bruker og du får ikke bort den dumme siteringsboksen På min tlf kan jeg bare holde fingeren på boksens øverste del, også velger jeg "klipp ut". Så siterer jeg riktig bruker og alle kan fortsette å leve livet sitt i lykke 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. juli 2016 #2973 Del Skrevet 14. juli 2016 Skikkelig irritert på meg selv i dag: a) Har klart å knuse minst ett kaffeglass daglig på stamkafeen den siste uka pga. tremor b) Hver gang jeg åpner kjeften kommer det bare et babbel av tre ulike språk. c) Beslutningsvegring Men selv ikke omverdenen får gå fri, for: a) Jeg mønstrer alt jeg har av selvdisiplin og står opp når klokka ringer. Karrer meg inn på badet og under dusjen. Selvsagt kommer det først bare kaldt vann. Iskaldt vann. Setter så over tevann og brenner meg. Oppdager også at jeg er fri for te. Får ikke til sminken og ser ut som en skadeskutt panda. Går derfor sminkeløs på jobb. På vei til jobb får jeg beskjed om at studentene mine ikke kommer. De drakk seg nemlig fulle igår. På vei hjem bryter det selvsagt ut et ragnarokk av et uvær. Har jeg paraply eller regnjakke. Nei. Fuck my life b) Skrike-og-stønne-alt-man-kan-dama som sikkert trodde at dagens uvær ringte inn De fire rytterne og Apokalypsen og at nå var det om å gjøre å få seg en siste hyrdestund her på jorda. Selv med lukkede vinduer og radioen på kunne jeg høre henne. Gnålet minnet om parringshylene til rev. c) Pokkers Brit Ekland i "The Man with the Golden Gun". Løper rundt i bikini og har hverken Buddha-mage eller appelsinhud. Jeg er utilfreds med totalsituasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #2974 Del Skrevet 14. juli 2016 Folk som skriver at de "deiter" noen. Selv om det egentlig heter at de "dater" noen... Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #2975 Del Skrevet 14. juli 2016 9 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: Skikkelig irritert på meg selv i dag: a) Har klart å knuse minst ett kaffeglass daglig på stamkafeen den siste uka pga. tremor Sliter selv med tremor i hendene og vet hvordan det er å miste ting hele tiden. Ting skvetter ut av hendene mine. Åh hater det. Anonymkode: 829fb...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 14. juli 2016 #2976 Del Skrevet 14. juli 2016 Gud hjelpe meg,, jeg hikker så mye idag,så blir ganske irritert av den! Åhh....!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 14. juli 2016 #2977 Del Skrevet 14. juli 2016 Svigermor som spør om noe i sms og får ikke svar med en gang. Så får hun datteren min til å sende sms og spørre om det samme, fordi hun tror jeg lar være å svare med vilje. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #2978 Del Skrevet 14. juli 2016 Folk som varsler om kontroller langs veiene på facebook. Gjør du det? SLUTT med det! Tenk dere litt om. Ta bilbelte kontroll. 0 av 10 blir tatt uten bilbelte, fordi Ola, Kari og Mons la ut varsel på facebook om kontroll. Ola, Kari og Mons ble slått ihjel med en spade, så ingen varslet om kontroll på facebook. Så 6 av 10 ble tatt uten bilbelte. 6 stk lærte at de er idioter og fortjener bot. Alkotest eller farts-kontroll. 0 av 10 blir tatt på grunn av idiotiske Ola, Kari og Mons. Så kommer Gerd og slå de ned med en spade, og livet til lille Per nedi gaten ble reddet. Fordi Idioten Kåre ble tatt i kontroll, alkohol og kjørte for fort. Dersom Ola ikke ble drept med en spade så hadde Per død, og Kåre fikk kjøre i fylla og for fort. Gerd reddet livet til Per, og Ola bryr ingen seg om, for han er like idiot som Kåre. For han lar folk bryte loven og fremtidlige drapsmenn. SÅ IKKE MELD OM DET! Joda kontroller er dritt for de som er lovlydige. De som kjører for fort slakker ned når de nærmer seg området det er kontroll. For så å gasse på etter første sving!! Har 4 (!!!) idioter som varsler om kontroll i nærheten. Følger du ikke reglene så fortjener du å bli tatt i kontroll. Det er absolutt ingen gode unnskyldninger til å kjøre for fort. Kommer du fortjent til jobb så er det din egen feil som ikke kjørte tidligere. Bilbelte er gratis, du må ikke betale ekstra for det. Så bruk det! Alkohol og kjøring hører ikke sammen. Gå å legg deg i ei grøft og bli edru før du kjører. Hva er poenget med å varsle om kontroll? Hva får du utav det? Sover du godt om natten når du vet at alkoholikeren Kåre er ute å kjører, på grunn av deg? Anonymkode: 54d98...82d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #2979 Del Skrevet 14. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som varsler om kontroller langs veiene på facebook. Gjør du det? SLUTT med det! Tenk dere litt om. Ta bilbelte kontroll. 0 av 10 blir tatt uten bilbelte, fordi Ola, Kari og Mons la ut varsel på facebook om kontroll. Ola, Kari og Mons ble slått ihjel med en spade, så ingen varslet om kontroll på facebook. Så 6 av 10 ble tatt uten bilbelte. 6 stk lærte at de er idioter og fortjener bot. Alkotest eller farts-kontroll. 0 av 10 blir tatt på grunn av idiotiske Ola, Kari og Mons. Så kommer Gerd og slå de ned med en spade, og livet til lille Per nedi gaten ble reddet. Fordi Idioten Kåre ble tatt i kontroll, alkohol og kjørte for fort. Dersom Ola ikke ble drept med en spade så hadde Per død, og Kåre fikk kjøre i fylla og for fort. Gerd reddet livet til Per, og Ola bryr ingen seg om, for han er like idiot som Kåre. For han lar folk bryte loven og fremtidlige drapsmenn. SÅ IKKE MELD OM DET! Joda kontroller er dritt for de som er lovlydige. De som kjører for fort slakker ned når de nærmer seg området det er kontroll. For så å gasse på etter første sving!! Har 4 (!!!) idioter som varsler om kontroll i nærheten. Følger du ikke reglene så fortjener du å bli tatt i kontroll. Det er absolutt ingen gode unnskyldninger til å kjøre for fort. Kommer du fortjent til jobb så er det din egen feil som ikke kjørte tidligere. Bilbelte er gratis, du må ikke betale ekstra for det. Så bruk det! Alkohol og kjøring hører ikke sammen. Gå å legg deg i ei grøft og bli edru før du kjører. Hva er poenget med å varsle om kontroll? Hva får du utav det? Sover du godt om natten når du vet at alkoholikeren Kåre er ute å kjører, på grunn av deg? Anonymkode: 54d98...82d Helt enig. Disse menneskene har jo ikke et snev av intelligens. Anonymkode: fb061...63f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 14. juli 2016 #2980 Del Skrevet 14. juli 2016 Den 27.6.2016 at 23.54, AnonymBruker skrev: Folk som legger igjen bæsjeposene etter hunden igjen ute i naturen - enten kaster du de i søpla. Eller så får du i verste fall la være å plukke opp. Og på fortauet eller hvor som helst egentlig. Hva feiler det disse folka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå