Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
The damned skrev (På 7.7.2016 den 20.03):

Jeg er litt enig. Her er det ingen sykkelvei,men det er allikevel mulig å velge andre veier enn å sykle langs hovedveien. Allikevel sykler mange langs hovedveien og sinker hele trafikken. Ikke er det mange steder å kjøre forbi så har noen ganger måttet kjøre drittreigt bak en eller annen gjøk mens køen hoper seg opp.

Blir litt småprovosert av hele den "del veien" greia. Virker også som mange syklister er utrolig egoistiske og enser ikke trafikken rundt seg eller tar hensyn til den.

AnonymBruker skrev (På 7.7.2016 den 20.07):

Skaff deg dash cam til å filme ting som skjer.
 Stikk deretter til politiet, lokal-avisen og / eller legg det ut på internett.

Anonymkode: 625e4...0c5

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når TV-serier har "Previously on this show" i hver eneste episode de sender.

Forsåvidt greit nok hvis det er snakk om den første episoden  nye sesonger, for å huske det aller viktigste som skjedde i tidligere sesonger. Men det burde egentig ikke ha vært nødvendig i absolutt alle episoder, og spesielt ikke dersom alle episodene kommer ut samtidig - iallefall ikke på DVD eller blu-ray.

Blir fort noen temmelig lange sekvenser som man er nødt til å spole over da...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg klarte å smelle foten i dørkarmen og den tåa som fikk gjennomgå mest er helt knall mørk rødlilla! Auuuuu! Ikke brukket den, da hadde det vært mye vondere, men veldig pen er den ikke da. Hvorvidt tær noen gang er pene. :P Sprenger i den og vondt å gå, sitte går greit selv om det sprenger innimellom. Blir ikke noe sandalbruk på en stund ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At det er så forbanna mye fotball på TV (og i alle nettavisene) for tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

At det er så forbanna mye fotball på TV (og i alle nettavisene) for tiden.

....og snart begynner OL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når TV-serier har "Previously on this show" i hver eneste episode de sender.

Forsåvidt greit nok hvis det er snakk om den første episoden  nye sesonger, for å huske det aller viktigste som skjedde i tidligere sesonger. Men det burde egentig ikke ha vært nødvendig i absolutt alle episoder, og spesielt ikke dersom alle episodene kommer ut samtidig - iallefall ikke på DVD eller blu-ray.

Blir fort noen temmelig lange sekvenser som man er nødt til å spole over da...

Så når det er reklame kommer det opp hva som skjer etter reklamen og når reklamen er ferdig kommer det opp hva som skjedde før reklamen!  Så utrolig kjedelig 

Anonymkode: 829fb...317

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis en person dukker opp med sjokolade, små-godt eller lignende - som de gir til meg, eller noen andre.

Så sier de at dette er en "gave" som de gir bort fordi de har lyst til å være snille.

Ett par dager eller en ukes tid seinere kommer de tilbake, og spør hvor sjokoladen "deres" har blitt av. Da krever de at man enten hoster opp sjokoladen eller betaler ham i penger, det greiene koster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en person dukker opp med sjokolade, små-godt eller lignende - som de gir til meg, eller noen andre.

Så sier de at dette er en "gave" som de gir bort fordi de har lyst til å være snille.

Ett par dager eller en ukes tid seinere kommer de tilbake, og spør hvor sjokoladen "deres" har blitt av. Da krever de at man enten hoster opp sjokoladen eller betaler ham i penger, det greiene koster!

Hva slags mennesker er det du omgås? Dette hørtes fryktelig spesielt ut, og jeg forstår godt at du reagerer. 

Anonymkode: fb061...63f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Jeg irriterer meg over barn med sykkel eller sparkesykkel inne på kjøpesenteret. Det er ikke noe som skal brukes inne, det er en leke som skal brukes ute. 

Folk som står og hamrer på knappen til døren på banen. Den går ikke fortere opp selv om du trykker hundre ganger på den. 

Syklister som sykler i veien men må sperre for all trafikk. Skal du sykle så er det supert, men du trenger ikke å lage kø bak deg fordi at du må sykle midt i veien. Ta et hint hvis noen tuter på deg og sykle inn til siden så du kan slippe forbi de tredve bilene og to bussene bak deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jeg til å høres ut som en skikkelig manne-hater, men jeg er så absolutt ikke det. 😁Dessuten går det sikkert på tvers av kjønnene.

Jeg irriterer meg over menn som er "våryre", og skal bruke absolutt alle anledninger til å flørte, vise at de "tar for seg av det livet har å by på", og at de klarer å finne spenning i hverdagen. Noen ganger vil jeg bare ta en tur i butikken for å kjøpe melk og brød, ikke veksle vittige replikker, takke for slibrige komplimenter (oj, du var jammen brun og fin! Du har vel ikke skille etter bikini heller du?) eller finne meg i "tilfeldige" berøringer. Altså, nå høres det sikkert ut som om jeg er veldig innbilsk og/eller veldig pen, men for å være ærlig ser jeg helt gjennomsnittlig ut og vet at jeg ikke er "all that". Nå som det er sommer kler jeg meg naturligvis i svalere klær, men de er verken utfordrende eller korte/små. Skjønner jo at dette er en, for mange, hyggelig del av livet; å kunne se litt ekstra på det motsatte kjønn som har på seg mindre klær enn vanlig om sommeren. At litt flørting i hverdagen tilfører mange noe ekstra i livet, som kanskje kan bli mindre spennende etterhvert som ting blir rutine. 

Men jeg skulle likevel ønske at jeg slapp å forholde meg til menn på den måten hver gang jeg tar en tur ut av døren. Jeg skulle ønske det holdt å være høflig, ikke flørtende, selv om det er sommer. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som maser og skravler hull i hodet på meg når jeg nettopp har våkna om morgenen. Forbaska A-mennesker! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er med i en Hjelp til alt mulig-gruppe på Facebook og der har det blitt en trend i det siste å spørre om hjelp til........wait for it........navnet på den nye valpen!! :sprettoy: Skal ikke det være noe man finner på selv ut fra hundens lynne og egen lyst? Det verste er jo i grunnen at de får helt seriøse svar. Feilbruk av gruppe, synes jeg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sitter på kvinneguiden på mobilen er det fryktelig irriterende at nettleseren ikke hopper til siste innlegg jeg har lest -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som spiser bananer med "trådene" på. Jeg blir kvalm og brekker meg omtrent, noe vennene mine selvfølgelig skal utnytte.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannpine. Å herregud så jævlig irriterende og SMERTEFULT. Og munnskold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, dillyduzit skrev:

Tannpine. Å herregud så jævlig irriterende og SMERTEFULT. Og munnskold. 

Åh, jeg er helt enig. Jeg får de hele tiden i stressende perioder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, jeg er helt enig. Jeg får de hele tiden i stressende perioder. 

Når du blander de to. Helvete på jord (i munnen) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...