Arktis Skrevet 29. juni 2016 #2881 Del Skrevet 29. juni 2016 At det blir så fort støvete på gulvene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 30. juni 2016 #2882 Del Skrevet 30. juni 2016 At det sprenger som et helvete i stortåa mi uten at jeg vet hvorfor. Ikke slått den eller noe, men sprenger som fy likevel. Vondt og irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #2883 Del Skrevet 30. juni 2016 Når noen gjør ett eller annet feil - som utelukkende er deres egen feil. Så blir de sure, og kjefter høyt og lenge på alle andre - for ting som egentlig er utelukkende deres egen feil.. For eksempel dersom en person bestemmer seg for å gå en lang tur i skogen / fjellet. Noen andre nevner at det er spådd veldig mye regn-vær, så han burde i alle fall tatt med seg regn-tøy, paraply eller noe. Men dette gidder ikke den personen som skal gå tur. Deretter begynner det å regne veldig mye, mens denne personen fremdeles er ute på tur.. Når han endelig kommer tilbake fra tur, så er han (selvfølgelig!) gjennom-våt på grunn av alt regn-været. Da blir han fly forbanna på alle andre, og mener at det liksom er "alle andre" sin feil at han ble våt på grunn av alt regnet. Selv om han selv var veldig klar over at det mest sannsynlig kom til å bli en god del regn - og han ikke gadd å ta med seg paraply, støvler eller noe som helst i det han skulle ut! Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hactar Skrevet 30. juni 2016 #2884 Del Skrevet 30. juni 2016 Den 29.6.2016 at 13.37, AnonymBruker skrev: I en film eller TV-serie hvor en skuespiller viss nok skal forestille en russer, som skal befinne seg i Russland. Så snakker han fremdeles engelsk, selv om man befinner seg sammen med / snakker til en gruppe andre russere! Eller en franskmann / nederlender som befinner seg i Frankrike eller Nederland - og som har en diskusjon med fleire andre franskmenn / nederlendere. Så snakker de fremdeles engelsk, alle sammen. Virker fint lite troverdig det da! Anonymkode: 625e4...0c5 Enig! Og det verste er at de gjerne snakker gebrokkent engelsk også. Så her skal vi tro at russere ikke bare velger å snakke et fremmedspråk seg imellom, men til alt overmål velger et fremmedspråk de ikke behersker særlig godt. Mister helt tråden jeg, da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #2885 Del Skrevet 1. juli 2016 At det aldri blir torden når de melder det! Anonymkode: 829fb...317 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #2886 Del Skrevet 1. juli 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: At det aldri blir torden når de melder det! Anonymkode: 829fb...317 Haha! Samme her Også irriterer det meg med biler som ikke klarer å stoppe når man prøver å gå over fotgjenger felt her jeg bor. Det er ikke tvil om at jeg skal over da jeg står stille vendt mot overgangsfeltet, men bilene kommer veldig raskt her, så tør ikke bare gå over før jeg ser de bremser ned, i tillegg går jeg ofte med hund, og da vil jeg hvert fall ikke bare gå ut i veien. Alle bare kjører rett forbi... Må faktisk stirre på personen inni bilen med oppgitt ansikt, så de bråbremser rett før overgangsfeltet slik at jeg lan gå over. Burde få sivilt politi til å stå her en gang, om man får bøter for slikt da. Er ikke snakk om at en oi sann, nå burde jeg stoppet, men de gjør det åpenbart med vilje... Anonymkode: 76c90...25a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #2887 Del Skrevet 1. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha! Samme her Også irriterer det meg med biler som ikke klarer å stoppe når man prøver å gå over fotgjenger felt her jeg bor. Det er ikke tvil om at jeg skal over da jeg står stille vendt mot overgangsfeltet, men bilene kommer veldig raskt her, så tør ikke bare gå over før jeg ser de bremser ned, i tillegg går jeg ofte med hund, og da vil jeg hvert fall ikke bare gå ut i veien. Alle bare kjører rett forbi... Må faktisk stirre på personen inni bilen med oppgitt ansikt, så de bråbremser rett før overgangsfeltet slik at jeg lan gå over. Burde få sivilt politi til å stå her en gang, om man får bøter for slikt da. Er ikke snakk om at en oi sann, nå burde jeg stoppet, men de gjør det åpenbart med vilje... Anonymkode: 76c90...25a Ja, det er så irriterende. På en bestemt vei i nærområdet er det mange biler som gasser på med en gang de ser noen i nærheten av gangfeltet. Ikke søren om de skal stoppe. Anonymkode: fb061...63f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #2888 Del Skrevet 1. juli 2016 At slikt søppel som TV-serien SKAM, får så latterlig mye oppmerksomhet i media! Det er en skam at TV-serien SKAM, får skrevet så mye om seg... Anonymkode: 625e4...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 2. juli 2016 #2889 Del Skrevet 2. juli 2016 Pluss- og liker-funksjonen på innlegg i debatter - og hvordan jeg reagerer på dem, både på egne og andres. Jeg kan ha gjort meg flid og gitt, etter min egen mening, tidenes hyggeligste, mest hjelpsomme og nyttigste svar - dette blir oversett. Jeg kan også komme med en flåsete kommentar, denne får stjerner så det står etter. Noen kommer inn ETTER meg og svarer nøyaktig det samme som meg - DE høster poengene. Jeg vet selv hvor tilfeldig jeg plusser, og det betyr INGENTING, så det "burde" ikke irritere meg, så jeg irriterer meg over at jeg irriterer meg over det 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. juli 2016 #2890 Del Skrevet 2. juli 2016 Irriterer fletta av meg at døtrene mine er så forbanna treige på badet! Er på ferie nå, og det tar evigheter før vi kommer oss ut dørene. GAH 😫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. juli 2016 #2891 Del Skrevet 2. juli 2016 Folk som har så bastante meninger om menneskegrupper de ikke tilhører selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #2892 Del Skrevet 2. juli 2016 Noen brød-gjøker som klager dersom noen andre har glemt å sette på ett mellomrom eller punktum / komma en eller annen plass. Deretter bruker de masse tid, på å klage over hvor elendige alle andre er til å skrive. Samtidig som de selv skriver enda verre, og ikke gidder å lese noen som helst korrektur på ting de selv har skrevet... Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 2. juli 2016 #2893 Del Skrevet 2. juli 2016 At jeg er så jævla glemsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 3. juli 2016 #2894 Del Skrevet 3. juli 2016 Omslagene på hardcover-bøker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #2895 Del Skrevet 3. juli 2016 Nå har en viss bruker i "Forklar Big Bang"-tråden blitt rapportert TO ganger, men fortsatt er det ingenting som skjer! Hvor er moderatorene??!! Begynner å fatte mistanke om at gjeldende bruker er faktisk immun mot moderasjon! Moderatorer, skjerp dere!! Anonymkode: 514b1...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #2896 Del Skrevet 3. juli 2016 Er på besøk hos mamma som lager mat hele tide og hun kan ikke matlaging for fem flate øre. Samtidig lesser hun på mat på tallerkenen min. Anonymkode: aed2f...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 4. juli 2016 #2897 Del Skrevet 4. juli 2016 Den "nye" trenden med at alt av skjørt, joggebukser, bikinitruser etc skal trekkes så jævlig høyt opp i livet. Nei, jeg vil ikke se på den rumpa som faktisk ikke er så fin, ei heller vil jeg hvertfall ikke se cameltoen din. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #2898 Del Skrevet 4. juli 2016 Når man skriver ett langt innlegg i en tråd, og det man skriver kommer på ett par avsnitt. Når noen andre kommenterer det man har skrevet, så siterer de HELE innlegget. Selv om de bare skriver en eller to setninger, relatert til deler av det ene avsnittet. Anonymkode: 625e4...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. juli 2016 #2899 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #2900 Del Skrevet 4. juli 2016 Denne youtube gameren; https://www.youtube.com/user/GirlySimmer1/videos Anonymkode: 39b13...b91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå