Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Folk og fehoder som bruker Facebook til å ta et durabelig oppgjør (i mer eller mindre full offentlighet) med alle som har kommet i skade for å si noe som kan tolkes som et skjevt ord. Innlegget er gjerne ispedd en masse dårlig fordekt selvskryt, passiv-aggressive sleivspark, og avsluttes med "Sjekk om jeg bryr meg?!?"

Neivel, hvis man ikke brydde seg, så faller det på sin egen urimelighet å skrive en halv roman om akk hvor fæle folk er og at man ikke bryr seg. 

Utover det, selvsagt forstår ikke disse gestaltene at de ofte er selvforskyldt i miseret. Og spør man hva som har hendt, så svares det kontant: "Det nekter jeg å si!"

Omtrent like irriterende som et par myggjævler som summer rundt i mørket når man vil sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Brukere på debatt-forum og sosiale medier, som kommer med alt mulig oppgulp, svada og ren løgn. Men dersom noen kommer med ordentlige argumenter mot dem, så begynner de å sutre - og de løper rett til moderator / administrator av det aktuelle forumet, for å klage over at de liksom blir "dårlig behandlet" på forumet...

I tillegg er de aktive på ande debatt-forum og sosiale medier for liksom å "advare" alle andre om dette forumet - og snakker i det vide og det brede, om hvor slemme og dumme og forferdelige brukerne av det forumet er...

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay

Vel,nå har jeg mensen og ALT irriterer meg. Men i dag irriterer jeg meg over:

- folk som spiser eple og knekkebrød offentlig. Det bråker! 

- folk som tar private telefonsamtaler ved pulten (sitter i åpent landskap. Korte samtaler plager meg ikke,men i dag var det en som krangla med mora si i ca 1 time om sin dårlige barndom)

- folk som bruker 100 år på å krysse gata. Og da mener jeg ikke de på krykker etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Naboen min som klipper plenen nå i leggetid, fullt lovlig, men da han å kona er hjemmeværene å, barna deres på 17 og 20 er hjemme å har lang sommerferie, når jo gå an å gjøre dette på dagen

Anonymkode: eba61...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Naboen min som klipper plenen nå i leggetid, fullt lovlig, men da han å kona er hjemmeværene å, barna deres på 17 og 20 er hjemme å har lang sommerferie, når jo gå an å gjøre dette på dagen

Leggetid? Klokken er halv åtte. 

Anonymkode: 40b2b...5e2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Småbarns leggetid ☺

Vell... Verden kan ikke stoppe opp bare pga du har barn :P

Anonymkode: 6bb36...f82

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man klikker på en artikkel hos en eller annen nettavis, og en liten video-snutt i artikkelen har to eller tre forskjellige reklamer først - før man får sett den korte video-snutten. I tillegg er det ett eller annen som klikker akkurat i det alle de lange reklamene endelig er ferdigspilt, og selve videoen skal begynne. Slik at man får sett maks ett eller to sekunder av videoen, før man må laste heile nettsiden på nytt igjen!

I tillegg blir man jo da tvunget til å se nøyaktig de samme tre-fire lange reklamene enda en gang, for å få sett videoen som man har lyst til å titte på. 0g nettavisene klager over at fleire og fleire lesere / seerne begynner å bruke adblock, eller ligndene programmer... :dry:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Når man klikker på en artikkel hos en eller annen nettavis, og en liten video-snutt i artikkelen har to eller tre forskjellige reklamer først - før man får sett den korte video-snutten. I tillegg er det ett eller annen som klikker akkurat i det alle de lange reklamene endelig er ferdigspilt, og selve videoen skal begynne. Slik at man får sett maks ett eller to sekunder av videoen, før man må laste heile nettsiden på nytt igjen!

I tillegg blir man jo da tvunget til å se nøyaktig de samme tre-fire lange reklamene enda en gang, for å få sett videoen som man har lyst til å titte på. 0g nettavisene klager over at fleire og fleire lesere / seerne begynner å bruke adblock, eller ligndene programmer... :dry:

Ja, jeg er enig. Det ender ofte med at jeg bare dropper å se den videoen jeg egentlig ville se på. 

Anonymkode: fb061...63f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

Det irriterer meg når folk forteller meg at livet mitt er mer eller mindre verdiløst og bortkastet og har ingen mening fordi jeg er singel og bor alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når dut oppretter en tråd og en eller annen fjott kommer inn i tråden for å si "Lite å gjøre i dag ts? Jeg kjenner igjen skrivestilen din. Du har laget samme tråder før. Du lurer ikke meg. Troll!" Så skal fjotten linke til andre tråder for å overbevise alle andre at dette er en tulletråd. Men det er jo ikke en tulletråd! Herregud! Det er vel heller den anonyme brukeren som har lite å gjøre som sitter å studerer tråder og skrivemåten til folk og sammenligner. 

Anonymkode: 77144...6ac

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som klager over "alle andre" er noen store giddalause latsekker, som ikke gidder å gjøre noe som helst.

Samtidig som de selv ikke gidder å løfte en liten finger, for å gjøre noe som helst selv...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At antivirusprogrammer oppfører seg på mange måter som virus - et helvetes mas om scanninger, oppdateringer, kjøp og restart av maskinen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I en film eller TV-serie hvor en skuespiller viss nok skal forestille en russer, som skal befinne seg i Russland. Så snakker han fremdeles engelsk, selv om man befinner seg sammen med / snakker til en gruppe andre russere!

Eller en franskmann / nederlender som befinner seg i Frankrike eller Nederland - og som har en diskusjon med fleire andre franskmenn / nederlendere. Så snakker de fremdeles engelsk, alle sammen.

Virker fint lite troverdig det da!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I en film eller TV-serie hvor en skuespiller viss nok skal forestille en russer, som skal befinne seg i Russland. Så snakker han fremdeles engelsk, selv om man befinner seg sammen med / snakker til en gruppe andre russere!

Eller en franskmann / nederlender som befinner seg i Frankrike eller Nederland - og som har en diskusjon med fleire andre franskmenn / nederlendere. Så snakker de fremdeles engelsk, alle sammen.

Virker fint lite troverdig det da!

Helt enig. Ettersom tekstet TV er generelt mislikt i engelskspråklige land ville nok seertallet ha sunket betraktelig dersom de hadde gjort det, men irriterende er det. 

Anonymkode: fb061...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...