Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 17. mai 2016 at 10.07, AnonymBruker skrev:

At den søke-greia her på KvinneGuiden er helt elendig! Hvis jeg skal søke etter noe her på forumet, så er jeg (selvfølgelig!) overhodet ikke interessert i å lese artikler fra klikk.no, mammanett eller noe annet tull. Hvorfor kan ikke forumet her ha en søkemotor som faktisk fungerer - og som utelukkende viser tråder / kommentarer som har blitt skrevet HER på forumet!

Anonymkode: 625e4...0c5

Du vet at det går ann å trykke på en sak ved søkefeltet så kommer det opp det å søke på bare forumet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få falske komplimenter.

Det er ikke bare at de ikke muntrer deg opp, men man blir jo også minnet på hva den andre personen egentlig tenker om deg når man skjønner at komplimentet er falskt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som hopper fra tråd til tråd kun for å fortelle om at kvinner bare elsker enorme peniser

Anonymkode: a077a...a2e

Men det er jo sant...

Anonymkode: a45c7...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo sant...

Anonymkode: a45c7...d14

Det er ikke sant. Jeg liker ikke enorme peniser og kjenner flere som ikke gjør det 

Anonymkode: fc315...b90

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ordet "sexisme" i seg selv - og folk som ikke har peiling på hva dette ordet egentlig betyr, og som ikke forstår betydningen av dette ordet.

Sexisme høres egentlig mest ut som en slags kunst-stil - omtrent som modernisme eller kubisme. Dette betyr faktisk ikke det samme som seksualisering.

"Sexisme" har faktisk ingenting med sex å gjøre. Sexisme betyr egentlig kjønnsdiskriminering. Sex betyr nemlig kjønn på engelsk. Mener man seksualisering eller sex, så skriv nettopp det. For sexisme betyr egentlig noe helt annet enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Når folk oppretter en tråd på ett debatt-forum, og spør etter hjelp og råd. Deretter gidder de aldri å ta imot noen gode råd - og de gidder aldri å oppdatere tråden med informasjon om hva som skjedde videre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som ikke leser hovedinnlegget, som drar inn ting som ikke har med saken å gjøre, folk som rakker ned på svake grupper, folk som gjør seg morsomme på andre sin bekostning, folk som ikke forstår når nok er nok.

Og måker. Særlig måker som driver og har seg like utafor stua mi- jeg hater måker.

Anonymkode: 7fbfa...46c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som ikke leser hovedinnlegget, som drar inn ting som ikke har med saken å gjøre, folk som rakker ned på svake grupper, folk som gjør seg morsomme på andre sin bekostning, folk som ikke forstår når nok er nok.

Og måker. Særlig måker som driver og har seg like utafor stua mi- jeg hater måker.

Anonymkode: 7fbfa...46c

Nå kom jeg på noe som irriterer meg skikkelig. Heldigvis skjer det ikke ofte, men måker som skal konkurrere med kirkeklokkene i hvem som kan lage mest lyd er irriterende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når restauranter/puber stenger før de skal, eller åpner senere enn de skal. Her jeg bor er det aldri noen som klarer å holde seg til tidene de har sagt, så det er helt umulig å planlegge noe, og det er så utrolig irriterende å komme til en stengt dør. Syns det burde være pålagt å følge åpningstidene de selv har skrevet ned.

Anonymkode: d00a0...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Inkompetente fjols og idioter som absolutt skal uttale seg bastant (og nekter å innse fakta) om ting og situasjoner som dem overhodet ikke har noe som helst peiling på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Sadness skrev:

Blokk. Jeg hater å bo i blokk. Et forbaska mareritt! 

Fordi;
- Folk har null vett i hodet. Sende barna rett utenfor døra, klokken 8 på en Lørdag? Helt normalt tydeligvis. 
- Spille fotball i gangen? Helt normalt. 
- La barn hyle fra 1. etasje til øverste etasje klokken 7 om morgningen? Helt normalt. 
- Fulle folk som oyer, roper og bråker vær Fredag til Søndag? Helt normalt. 
- Ringe på "feil" fordi du ikke orker å lete etter riktig tall? Helt fuckings normalt. 

Folk ringer feil flere ganger i uken. Får angst av den jævla klokken, hunden syter og bjeffer i en halvtime etterpå, for han forventer besøk. Så nå nekter jeg å svare. Ringer de på to ganger så tar jeg den, er det "feil" så sier jeg "nei" og legger på. Ryk og reis. Jeg har lov til å nekte å slippe de inn. For jeg kjenner ikke vær og en av de som bor i blokken. Fått tillatelse fra huseieren til å nekte å slippe inn folk jeg ikke kjenner. Samme om de sier "jeg har glemt nøkkelen". Har kun sluppet inn politiet en gang. 

Jeg koker. Er så møkka lei av folk som ikke kan å ringe på riktig! Har du mistet nøkkel så får du vent til noen kommer. Spør noen som er ute, eller ring vaktmester som faktisk er tilgjengelig 24/7, for han bor her i blokken. Mistet nøkkel er en god grunn til å kontakte han, står i den forbaskede kontrakten du skrev under da du flyttet inn! :sinna:

Nå nettopp ringte det på en fyr "Kan du åpne eller!!!" brølte han i callingen. "NEI!" ropte jeg tilbake og la på. Åpnet vinduet og hørte at han ringte på til flere, fikk napp til slutt. Idiot av en mannsperson skal du lete lenge etter. 

Så fuckings enig! Glad jeg ikke bor i blokk mer. Orker ikke å bo så nærme folk og ha folk både under, over og ved siden av meg. Dette kan skje overalt, men de som bodde over meg, hadde fest hver helg. Verste var på sommeren hvor de ALLTID satt ute og jeg hørte alt de sa hvis jeg satt ute eller hadde døra åpen. Utover kvelden da kjørte de allsang og skråla. Slitsomt.  For ikke snakke om de som har glemt nøkkelen eller ringer på feil. Skjedde ofte her å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når restauranter/puber stenger før de skal, eller åpner senere enn de skal. Her jeg bor er det aldri noen som klarer å holde seg til tidene de har sagt, så det er helt umulig å planlegge noe, og det er så utrolig irriterende å komme til en stengt dør. Syns det burde være pålagt å følge åpningstidene de selv har skrevet ned.

Anonymkode: d00a0...620

Er det vanlig de stenger noen timer før de faktisk skal? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 20.5.2016 den 23.30):

Så fuckings enig! Glad jeg ikke bor i blokk mer. Orker ikke å bo så nærme folk og ha folk både under, over og ved siden av meg. Dette kan skje overalt, men de som bodde over meg, hadde fest hver helg. Verste var på sommeren hvor de ALLTID satt ute og jeg hørte alt de sa hvis jeg satt ute eller hadde døra åpen. Utover kvelden da kjørte de allsang og skråla. Slitsomt.  For ikke snakke om de som har glemt nøkkelen eller ringer på feil. Skjedde ofte her å.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som skriver i tråder uten å svare på det man spør om.

Anonymkode: 71f44...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig de stenger noen timer før de faktisk skal? 

Nei om det skjer så må det være en veldig god grunn. Tross alt gjør de det taper de jo penger så det er ikke noe de gjør uten at de må.

Anonymkode: 71f44...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...