Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh dette kjenner jeg meg igjen i! Har vi samme mann?  :P 

Anonymkode: 2484a...969

Tror dette er ganske så vanlig fenomen blant menn... Ba han om å legge sengetøyet til vask i dag tidlig. "Jaja, skal gjøre det etterpå". Spurte klokka ni.... Fem timer senere og det er fremdeles ikke gjort. Akk. Tør ikke spør igjen, for da blir det dårlig stemning og han gjør det eventuelt i frustrasjon fordi jeg maser. 

Ja, kan gjerne bare gjøre det selv, men av alle 17-mai vasken er dette alt han har i oppgave! ;p

Anonymkode: e09da...92f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror dette er ganske så vanlig fenomen blant menn... Ba han om å legge sengetøyet til vask i dag tidlig. "Jaja, skal gjøre det etterpå". Spurte klokka ni.... Fem timer senere og det er fremdeles ikke gjort. Akk. Tør ikke spør igjen, for da blir det dårlig stemning og han gjør det eventuelt i frustrasjon fordi jeg maser. 

Ja, kan gjerne bare gjøre det selv, men av alle 17-mai vasken er dette alt han har i oppgave! ;p

Er ikke bare menn som oppfører seg på denne måten da. :)

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At folk dømmer andre etter sexlivet.

Anonymkode: 43562...0e1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert vært nevnt her før.  Folk som konsekvent kjører 10 km under fartsgrensen på bart føre.  Aaaaarggh!!   Brenn!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Når man skriver 100 ord så har man en skrivefeil og det eneste man kommenterer er den ene skrivefeilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 15. mai 2016 at 14.13, AnonymBruker skrev:

Mannen min skal fylle isbiter, og gå over gulvene, han har hittil ikke gjort noe :P Har en liste med alt som skal gjøres, og skrevet navnet hans etter de tingene han kan gjøre, så han ser hva som er igjen, i kveld om det ikke er gjort enda ber jeg han sjekke listen igjen... :fnise: 

Jeg har laget iskake og muffins pluss frosting og pynt, vasket bad og kjøkken, pluss tørket støv i resten av huset, dekket bord til i morgen, og gjort klart alt som kan gjøres klart til koldtbordet. I tillegg har jeg vært på to timers tur med hunden. :) 

Anonymkode: 76c90...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det noen spesiell grunn til at trikk og buss i Norge er minst fem minutter forsinket, og går helt hinsides sakte heile tiden?

Trikk og buss ser ut til å gå veldig greit i de aller fleste andre land....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At den søke-greia her på KvinneGuiden er helt elendig! Hvis jeg skal søke etter noe her på forumet, så er jeg (selvfølgelig!) overhodet ikke interessert i å lese artikler fra klikk.no, mammanett eller noe annet tull. Hvorfor kan ikke forumet her ha en søkemotor som faktisk fungerer - og som utelukkende viser tråder / kommentarer som har blitt skrevet HER på forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går: "Hei, kan du stoppe å ta med noe kinamat til oss når du kommer?"

Kommer dit med kinamat, gir dem kvittering... "Æh, vi har ikke råd til å betale deg før vi får lønn!"

IKKE bestill kinamat da! :rasende:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, SillyFlamingo skrev:

I går: "Hei, kan du stoppe å ta med noe kinamat til oss når du kommer?"

Kommer dit med kinamat, gir dem kvittering... "Æh, vi har ikke råd til å betale deg før vi får lønn!"

IKKE bestill kinamat da! :rasende:

Folk bare utnytter deg. De ville ha kinamat, men hadde ikke råd. De bryr seg ikke. Bare de får den forbanna kinamaten sin.

Anonymkode: fc315...b90

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At den søke-greia her på KvinneGuiden er helt elendig! Hvis jeg skal søke etter noe her på forumet, så er jeg (selvfølgelig!) overhodet ikke interessert i å lese artikler fra klikk.no, mammanett eller noe annet tull. Hvorfor kan ikke forumet her ha en søkemotor som faktisk fungerer - og som utelukkende viser tråder / kommentarer som har blitt skrevet HER på forumet!

Det er faktisk bedre å google og skrive: "site:kvinneguiden.no" (uten mellomrom) og så (etter mellomrom) skrive det søkeordet du vil bruke. Da kommer som regel svaret raskt. Dette kan selvfølgelig brukes på alle andre sider som har vanskelige søkefelt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke så mange ting i livet som går meg på nervene som beskrevet her. Jeg er nesten aldri irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukere her inne som til stadighet skal bytte brukernavn og / eller avatar-bildene sine.

Eller som heile tiden skal slette sin egen bruker-profil - og så gjenopprette den samme brukeren igjen og igjen og igjen.... :angry:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
6 timer siden, michaeline__07 skrev:

Jeg har ikke så mange ting i livet som går meg på nervene som beskrevet her. Jeg er nesten aldri irritert.

Hvorfor i satans navn svarer du i tråden da????

Anonymkode: a45c7...d14

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

0g veldig irriterende folk som er fullstendig ute av stand til å se lenger enn sin egen nesetipp - og knapt nok det...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på KG som bare er her for å drive personangrep på andre.

Finn på noe annet, som å lage en egen forening for de med fritidsproblemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som hopper fra tråd til tråd kun for å fortelle om at kvinner bare elsker enorme peniser

Anonymkode: a077a...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...