Perelandra Skrevet 27. april 2016 #2481 Del Skrevet 27. april 2016 6 timer siden, Pringle skrev: At det virker som jeg ikke tåler egg så godt. Egg er jo godt og anvendelig og sunt. Og jeg oppfatter dette selvfølgelig først etter at jeg har kjøpt flere antikke (dyre) eggeglass og masse masse egg. Gjør du som Marve Fleksnes, får eggsem av å spise egg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #2482 Del Skrevet 27. april 2016 Det er så at det er så fryktelig lite aktivitet i de forskjellige telle-trådene her på forumet... Det går så fryktelig sakte fremover der, for tiden! Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 27. april 2016 #2483 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. april 2016 #2484 Del Skrevet 27. april 2016 Sensurerte sanger. Utrolig plagsomt med enten en lyd eller vridning i teksten fordi de må sette inn et annet ord enn det opprinnelige. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 27. april 2016 #2485 Del Skrevet 27. april 2016 Ny pet-peeve: Når folk tar selfies av seg selv i speil, og så står de og titter ned på kameraet for å sjekke hvordan de ser ut. Men for svarte svingende da - titt nå heller i speilet. Ser bare fjollete ut med bilde av et speilbilde av noen som står og studerer sitt eget speilbilde via speilvendingsfunksjonen på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2486 Del Skrevet 28. april 2016 Folk som spammer forumet her med stadig nye tråder, heile tiden - for å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet og kommentarer. Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #2487 Del Skrevet 29. april 2016 Folk som ikke svarer på det man spør om når man sender dem en epost. Selv om man setter det opp oversiktlig, og det er ett eller to veldig korte og ukompliserte spørsmål. Spesielt festlig når de bruker kjempelang tid på å svare, så når man må presisere at nei, det er ikke dette jeg spør om, vet man at det går enda flere dager før man får svar. Tydelig at de bare skummer igjennom og svarer uten å ta inn over seg innholdet i det man har skrevet. Anonymkode: 88084...447 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #2488 Del Skrevet 29. april 2016 Alle idiotene som deltar på Luksusfellen - samt hvordan heile den økonomiske situasjonen deres blir håndtert i disse programmene. Helt latterlig! Alle de materielle godene som disse folka sitter med - mange forskjellige hvitevare-produkter, interiør, møbler og klær til mangfoldige tusen kroner. Men deltakerne behøver nesten aldri å kvitte seg med noe som helst! Det er vel bare i Norge, at man kan leve i luksus fullstendig over evne, og likevel slippe å ta noe som helst konsekvensene av deres oppførsel. Litt som AS Norge egentlig. Det brukes jo gigantiske pengesummer på alt mulig rart - og fullstendig unødvendige ting - bare fordi Norge har råd til dette. Dersom Norge hadde vært et lutfattig land, så kunne man ikke ha levd slik. Litt som de som arbeidet innenfor ett eller annet olje-relatert, den siste tiden. Men så fikk de sparken, fordi det har begynt å gå treigere innenfor olje. Men da hadde jo allerede en stor del av pengene deres blåst sin vei, men ingenting blitt avsatt til å spare for fremtiden - ganske enkelt fordi de trodde at det ville komme inn ett par hundre tusen trillende inn på bank-kontoen hver eneste måned for resten av livet... Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. april 2016 #2489 Del Skrevet 29. april 2016 (endret) Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #2490 Del Skrevet 29. april 2016 MPD Miljøvernsorginasjon som leker politikere. Venstre. Ungdommer som raser rundt på kveld/nattestid på moped som lager lyder. (Trimmet) Foreldrene til disse ungene, som ikke reagerer. Kiwibutikken. Priser dårlig varer. Lite utvalg i frukt og grønt,og mye dårlig. Folk som misbruker ordet depressiv. Folk som starter en samtale med å være negativ. Uhøflig folk Nav. Som tuner folk i ukesvis pga inkompetente folk. Politikere som øser millioner til korrupte land. Der makthaverne forsyner seg,og folket sulter. Politikere som mister gangsyn. Helsepolitikken. At udi bruker 38 millioner på taxi, buss på flyktninger. Da finn det penger,mens syke blir sittende inne pga de ikke kommer seg ut. Tt ordning for dårlig. Skal eks besøke familien en helg så går halve kortet At det ikke går buss før Kl 15 på søndag. At jeg må betale mer og mer i skatt Lang ventetid på helsehjelp Dyre biler i Norge. Sånn kjører derfor folk rundt i miljøovervåkning Politikere snakker miljø. Nå vil de bygge ut gardermoen ennå mere,så langdistabsefly får mellomlanding der.Miljø? Politikere som har særordninger, som de ikke unner andre folk Politikere som ikke vil gå på nav selv Navreformen. Har aldri fungert,og vil heller aldri gjøre det. Nav som snakker om snylting til folk, men som kan være brukerfeil da systemet er vanskelig å forstå. At deres egne feil sjeldent blir omtalt Svart arbeide Sosial dumping EU. De fleste land har fått det verre. Fattige euland har fått det bedre. Selvfølgelig Varer som er overpriset i Norge. Eks bad og kjøkken. Dyre bilverksteder som fusker Politikere som har bestemt at matvarer kan tilsettes mye dritt Kø i matbutikken Billigkjeder som kjøper billige klær i Kina full i kjemikalier.Laget under dårlige forhold .som de overpriset At det ikke er mere inport av ren mat. Anonymkode: 4371c...303 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #2491 Del Skrevet 29. april 2016 Noe som er skikkelig irriterende og nesten litt skremmende er om hun som tror jeg er forelsket i den uberkriminelle kjæresten hennes som er livsfarlig. Ja, okey - han er skikkelig heit. Anonymkode: 12ccc...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 30. april 2016 #2492 Del Skrevet 30. april 2016 Folk som ikke setter på plass handlevognene etter seg på butikken. Altså, du har klart å hente den og trille den rundt i hele butikken, da klarer du for pokker å få den på plass igjen etterpå også. Og nei, det er ikke de ansattes jobb å rydde opp etter deg, din arrogante fjott. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 30. april 2016 #2493 Del Skrevet 30. april 2016 20 timer siden, NasseNøff skrev: Når neglelakken holder på å tørker. 30 min senere kjenner du forsiktig med fingeren, også blir det et stygt fingermerke-merke på neglelakken! HVA FAEN!! Som en bonus så tar du på et lag til; fucka og klumpete. Fjerner alt og tar på nytt; fucka og klumpete på grunn av små rester fra første omgang. Så enig! Jeg har ikke tålmodighet til å lakke neglene mine. Tåneglene går fint, men ikke på hendene. Blir utålmodig og tar på det, men så har det så klart ikke tørket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. april 2016 #2494 Del Skrevet 30. april 2016 (endret) LeilaS skrev (På 30.4.2016 den 11.09): Så enig! Jeg har ikke tålmodighet til å lakke neglene mine. Tåneglene går fint, men ikke på hendene. Blir utålmodig og tar på det, men så har det så klart ikke tørket Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 30. april 2016 #2495 Del Skrevet 30. april 2016 Den neglelakken jeg brukte denne uken tok 30 minutter å tørke, med base coat, et lag og top coat (altså 10+10+10 minutter). Lakkeringsjobben er det verre med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #2496 Del Skrevet 30. april 2016 Akkurat nå irriterer den kristne naboen meg noe så jævlig. Han har plukket stein i hagen sin og kastet det over på min tomt. Trodde kristne folk var veloppdragne og hyggelige, men så feil kan man ta. På vei ut for å hive steinen tilbake til "opphavet". Anonymkode: 28231...03a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #2497 Del Skrevet 30. april 2016 At folk presterer å si så inmariens mye dumt når en ulykke rammer og noen dør, eller bare en person er død og de skal prøve å snakke med pårørende! Anonymkode: 75f18...11e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luguber Skrevet 30. april 2016 #2498 Del Skrevet 30. april 2016 Unektelig irriterende med folk som har et permanent behov for å sjekke mobilen hele tiden på fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #2499 Del Skrevet 30. april 2016 Irriterer meg over folk som klager og sutrer over ting de faktisk kan gjøre noe med selv, og som er konstant negative eller som gnåler om en sak på timesvis (f.eks om de har følt seg urettferdig behandlet eller noe). Anonymkode: e67b0...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellam Skrevet 30. april 2016 #2500 Del Skrevet 30. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Irriterer meg over folk som klager og sutrer over ting de faktisk kan gjøre noe med selv, og som er konstant negative eller som gnåler om en sak på timesvis (f.eks om de har følt seg urettferdig behandlet eller noe). Anonymkode: e67b0...543 Du vet du kan gjøre noe med at du blir irritert😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå