Salka Skrevet 20. april 2016 #2441 Del Skrevet 20. april 2016 10 timer siden, FruPotter skrev: Ja selvfølgelig, det er jo logisk? Men når så mange irriterer seg over disse sylteagurkene, så sier det jo litt da. Jeg er så enig med deg! Sylteagurk er satans verk og smaker død og råtne erter! Nesten så jeg spyr om jeg glemmer å fjerne en og får en i kjeften! Tenk å ødelegge god agurk på den måten. De som jobber i burgersjappene skulle lagt på sylteagurk kun til de som vil ha, da hadde de sikkert bare trengt å kjøpe inn halvparten av sylteagurkene de kjøper inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2442 Del Skrevet 20. april 2016 7 minutter siden, Salka skrev: Jeg er så enig med deg! Sylteagurk er satans verk og smaker død og råtne erter! Nesten så jeg spyr om jeg glemmer å fjerne en og får en i kjeften! Tenk å ødelegge god agurk på den måten. De som jobber i burgersjappene skulle lagt på sylteagurk kun til de som vil ha, da hadde de sikkert bare trengt å kjøpe inn halvparten av sylteagurkene de kjøper inn. Det går jo an å spørre om du kan få en cheese uten sylteagurk da. Jeg liker de Anonymkode: ed31a...174 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 20. april 2016 #2443 Del Skrevet 20. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går jo an å spørre om du kan få en cheese uten sylteagurk da. Jeg liker de Anonymkode: ed31a...174 Selvfølgelig, men ikke alltid man tenker over det. Nå kjøper ikke jeg burger så ofte at det er noe problem, men sylteagurk er likevel satans verk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2444 Del Skrevet 21. april 2016 Det var da som bare! Det ser ut som vi sliter litt med serverne våre, gitt. Hold på hestene - så fikser vi dette straks! Litt teknisk Mumbo Jumbo: 503 Service Unavailable. Går ikke så veldig mange dagene mellom hver gang denne beskjeden dukker opp, her på forumet! Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2445 Del Skrevet 21. april 2016 At jeg var så dumsnill og låne broren min 2000. De pengene har jeg ikke fått tilbake. Ikke en eneste krone. Dette er 6 måneder siden. Takk for det lillebror! Anonymkode: ed31a...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 21. april 2016 #2446 Del Skrevet 21. april 2016 At jeg mistet en Man-Card i dag. *trist smiley* Sånn går det når en mann ikke klarer å gjøre en manneting, i dette tilfellet ta enkel mekanisk justering på motorsykkel. En annen at dette smilefjes-vinduet fortsatt ikke er fikset (les: forstørret) så heretter boikotter jeg å bruke smilefjes og skriver bare det jeg føler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2447 Del Skrevet 21. april 2016 1 time siden, Devilheart skrev: At jeg mistet en Man-Card i dag. *trist smiley* Sånn går det når en mann ikke klarer å gjøre en manneting, i dette tilfellet ta enkel mekanisk justering på motorsykkel. En annen at dette smilefjes-vinduet fortsatt ikke er fikset (les: forstørret) så heretter boikotter jeg å bruke smilefjes og skriver bare det jeg føler. Hva er ett "Man-Card" for noe ? Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2448 Del Skrevet 21. april 2016 Bedrevitere Anonymkode: c50d2...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 21. april 2016 #2449 Del Skrevet 21. april 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er ett "Man-Card" for noe ? Anonymkode: 625e4...0c5 Fra Urban Dictionary: Sitat Requirement to be accepted as a respectable member of the male community. Can and should be revoked by other respectable males for doing non-respectable-male things. We had to take away Henry's Man Card because he cried in public when Kristina dumped him. Er mest ment som humorslag på stereotypingen at menn skal være skikkelig mannfolk og gjøre manneting. Ville bare legge litt humor i min egen udugelighet. *blunkefjes* Endret 21. april 2016 av Devilheart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2450 Del Skrevet 21. april 2016 Folk som mener at rosa er en jentefarge og blå guttefarge. Farger har INGENTING med kjønn å gjøre. Anonymkode: 8244f...bbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2451 Del Skrevet 22. april 2016 Folk som mener at de selv kan slenge all mulig løgn, sladder og piss preik - mot hvem som helst. Samtidig som de skriker opp om at de selv blir "hetset" og slengt dritt om - dersom noen andre forsøker å komme med saklige argumenter og kritikk mot dem.... Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 22. april 2016 #2452 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Facebook generelt begynner å bli grådig irriterende. Det aller verste er folk som sjekker seg selv inn på legevakta/akutten/sykehusavdeling, skriver (selvfølgelig på dialekt) om at de er spent på morgendagen eller venter på legen/prøvesvar, uten å skrive hva det er som står på. Også begynner folk å peise på med hjerter og "tænke på dæ, tuppa". En vilkårlig person kan muligens spørre spørre hva det er som skjer, og da presteres det å svare "sende dæ pm, snuppa". Også sitter jeg her da, og lurer på hva i svarte det er som skjer. Endret 22. april 2016 av rebella81 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 22. april 2016 #2453 Del Skrevet 22. april 2016 2 timer siden, rebella81 skrev: Facebook generelt begynner å bli grådig irriterende. Det aller verste er folk som sjekker seg selv inn på legevakta/akutten/sykehusavdeling, skriver (selvfølgelig på dialekt) om at de er spent på morgendagen eller venter på legen/prøvesvar, uten å skrive hva det er som står på. Også begynner folk å peise på med hjerter og "tænke på dæ, tuppa". En vilkårlig person kan muligens spørre spørre hva det er som skjer, og da presteres det å svare "sende dæ pm, snuppa". Også sitter jeg her da, og lurer på hva i svarte det er som skjer. Kun ute etter oppmerksomhet og sympati sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #2454 Del Skrevet 23. april 2016 At adblock plutselig kan slutte å fungere, og jeg blir plutselig oversvømt med bråkete og irriterende reklamer... Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #2455 Del Skrevet 23. april 2016 Folk som roper jødehater fordi man kritiserer Israel. Anonymkode: 71f44...fe0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #2456 Del Skrevet 23. april 2016 Du. Anonymkode: 12ccc...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #2457 Del Skrevet 24. april 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du. Anonymkode: 12ccc...cc2 Hva? Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #2458 Del Skrevet 24. april 2016 Anonyme brukere Anonymkode: a45c7...d14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #2459 Del Skrevet 24. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonyme brukere Anonymkode: a45c7...d14 Du klikker altså på AnonymBruker-funksjonen, for å klage over Anonyme Brukere? Dobbeltmoral og hykleri, much? Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 24. april 2016 #2460 Del Skrevet 24. april 2016 Folk som tygger tyggis med hodetelefoner på ørene. Hvis du ikke kan tygge med munnen igjen, kanskje ikke ha musikk på ørene... Det blir verre for alle oss andre. Burde vært regler på den type smatting, som det er for de som røyker, like irriterende om ikke mer spør du meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå