AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #2421 Del Skrevet 16. april 2016 7 timer siden, Charmander skrev: Jenter som prater om x-er eller andre menn på date. Jeg sverger på at jeg kommer til forlate neste date der skjer på. Hvorfor har du ikke forlatt slike stevnemøter tidligere ? Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 16. april 2016 #2422 Del Skrevet 16. april 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du ikke forlatt slike stevnemøter tidligere ? Anonymkode: 625e4...0c5 Jeg ga hun ene en advarsel og sa om du skal prate om andre menn så ønsker jeg ikke å henge mer med deg. Hun holdt ikke på slik i starten, men noe mer etterhvert. Jeg burde jo selvfølgelig satt ned foten, avsluttet den daten og sagt at hun burde finne seg andre som finner seg å sånt tull. Det irriterte meg særlig fordi jeg var veldig "oops" på slike ting selv. Det fine er at det er har gitt meg en erfaring så vet jeg presis hvordan jenter jeg vil ha og ikke. Endret 16. april 2016 av Charmander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 16. april 2016 #2423 Del Skrevet 16. april 2016 Når jeg låner lydbøker på biblioteket, og noen av CD-platene er skadd og umulig å spille. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #2424 Del Skrevet 16. april 2016 Den 13. mars 2016 at 22.25, Lutetium 71 skrev: De der små begerne med blåbær. Det skal bare et lite kakk til, så åpner lokket seg og alle bærene bare eksploderer utover gulvet. Eller det skjer mens begeret enda ligger oppi bæreposen på vei hjem fra butikken, noe som resulterer i blåbærsyltetøyklin på absolutt alt som ligger oppi. Jippi. Jeg jobbet i butikk tidligere, og da pleide jeg alltid å ha en rull med sånne små gjennomsiktige poser. Så hver gang noen kjøpte blåbær eller lignende, så pleide jeg å legge de i en pose og knyte igjen, eller gi dem en pose om det var mye kø. Og forklarte at de lokkene går så lett opp så det er lurt å sikre de med en pose. Tok vel to dager på jobb før jeg begynte med dette, da det bare på disse to dagene kom inn 3 forskjellige personer som klagde iver blåbær eksplosjon. Anonymkode: 76c90...25a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #2425 Del Skrevet 17. april 2016 Folk som ikke gidder å bruke bilbelte + at de prater i mobiltelefonen, når de kjører bil. I tillegg klager de faktisk over hvor elendige kjøre-ferdigheter alle andre har! Anonymkode: 625e4...0c5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 17. april 2016 #2426 Del Skrevet 17. april 2016 Har en på vennelista på facebook og snapchat som ALLTID skriver 😂😂 til alt. "Heia Liverpool😂😂" *bilde av mat*"god søndagsmiddag😂"osv...Før 😂😂 kom skrev han alltid med xD...ler du så du griner av maten?at du er på jobb? 😂😂😂😂.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #2427 Del Skrevet 17. april 2016 Det var da som bare! Det ser ut som vi sliter litt med serverne våre gitt. Hold på hestene, så fikser vi dette straks! Litt teknisk mumbo-jumbo: 503 Service Unavailable. Går jo nesten ikke ett eneste døgn - uten at denne meldingen dukker opp... Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. april 2016 #2428 Del Skrevet 17. april 2016 Folk som insiterer på å hilse på hunden når den viser tydelig at den IKKE vil hilse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2429 Del Skrevet 18. april 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var da som bare! Det ser ut som vi sliter litt med serverne våre gitt. Hold på hestene, så fikser vi dette straks! Litt teknisk mumbo-jumbo: 503 Service Unavailable. Går jo nesten ikke ett eneste døgn - uten at denne meldingen dukker opp... Anonymkode: 625e4...0c5 Den dukker ofte opp hos meg å. Skikkelig irriterende! At jeg har brekt anklen min etter å ha vært på fjellet i helga. Sitter her og synes ganske synd på meg selv nå Anonymkode: fc315...b90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2430 Del Skrevet 18. april 2016 Folk som heile tiden skal lese gjennom alt mulig, som de får som reklame i post-kassen sin. I tillegg kommer de med alskens kjedelige kommentarer til nærmest samtlige produkter, i alle de forskjellige reklamene-bladene! Vaskemaskin til ett par tusen kroner, dette var da ganske billig. En komfyr til den og den summen, dette var egentlig ganske dyrt. Sjokolade til noen ti-kroninger. Tann-pasta som koster så og så mye... And the list goes on and on and on... Det er INGEN andre, som har noen som helst interesse av å høre på slike lange ene-taler. Men de som leser høyt på denne måten, gir jo blanke pokker i hva noen andre er interesserte i. Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 18. april 2016 #2431 Del Skrevet 18. april 2016 At jeg har den norske grand prix-låta på hjernen og faen ikke får den vekk. Jeg blir gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 18. april 2016 #2432 Del Skrevet 18. april 2016 2 timer siden, Salka skrev: At jeg har den norske grand prix-låta på hjernen og faen ikke får den vekk. Jeg blir gal! Jeg synger i kor som skal ha konsert neste uke, har nesten bare de sangene på hjernen for tiden og det er også til å bli gal av!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #2433 Del Skrevet 19. april 2016 Paradise Hotell, og lignende søppel-programmer som går på TV. Samt idioter, som faktisk mener at slike TV-programmer er noe av det aller viktigste i verden... Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #2434 Del Skrevet 19. april 2016 Folk som skal rakke ned på hva andre liker å se på tv og irriterer seg over det. Anonymkode: fc315...b90 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 20. april 2016 #2435 Del Skrevet 20. april 2016 - Folk som spiser med åpen munn. Og ikke bare litt åpen, men HELT åpen, mens de smatter og lager lyder i tillegg. Jeg blir gal av det - Sylteagurk. Hvorfor? Hvorfor legge sylteagurk på hamburgere når folk flest ikke liker det? Det gir ingen mening. De fleste jeg kjenner tar bort den lille ekle grønne slimete agurk-biten, så hvorfor ha den der i førsteomgang!? - Folk på buss, de som presser seg inn på bussen når det er folk som skal ut, eller tar over et ekstra sete med den minste lille posen eller vesken sånn at folk ikke kan sette seg der... og tar to seter når bussen er helt full. Come on! - Når folk ikke orker å skru på blinkelysene. Og så har vi de som glemmer å skru av blinkelysene, og kjører med lysene blinkende over lang, lang tid... Går det virkelig an? For det første kan man se at lysene blinker, for det andre kan man også høre det i tillegg. - De som bare løper over veien når det er rød mann, i rushtrafikk. Jeg ser faktisk mange eldre kvinner som liker å gjøre dette - dette legger jeg merke til fordi jeg må gjennom byen hver dag. Og det er alltid en gammel dame som løper over veien og bilene må BRÅSTOPPE. Men seriøst... Ha litt tålmodighet. Jeg skjønner at det er kjedelig å vente, og kanskje må man rekke noe. Men man risikerer ikke bare sitt eget liv av å ta den sjansen... man risikerer også andres liv. + mye mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2436 Del Skrevet 20. april 2016 4 timer siden, FruPotter skrev: - Folk som spiser med åpen munn. Og ikke bare litt åpen, men HELT åpen, mens de smatter og lager lyder i tillegg. Jeg blir gal av det - Sylteagurk. Hvorfor? Hvorfor legge sylteagurk på hamburgere når folk flest ikke liker det? Det gir ingen mening. De fleste jeg kjenner tar bort den lille ekle grønne slimete agurk-biten, så hvorfor ha den der i førsteomgang!? Bare fordi du (og ett par stykker som du kjenner) ikke liker sylteagurker, så kan det jo være veldig mange andre som faktisk liker dette? Anonymkode: 625e4...0c5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2437 Del Skrevet 20. april 2016 Det som irriterer meg mest for tiden er utakknemnelige innvandrere. Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om du er lys eller mørk, eller hvor enn du kommer fra, men når du oppfører deg som en tulling, og ikke en gang gidder å prøve åntilpasde deg det landet du får bo i og får hjelp fra, da ønsker jeg rett og slett bare at du skal forsvinne for alltid. Når du tviholder på den forferdelige kulturen din og har meninger fra steinalderen... Anonymkode: 76c90...25a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 20. april 2016 #2438 Del Skrevet 20. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare fordi du (og ett par stykker som du kjenner) ikke liker sylteagurker, så kan det jo være veldig mange andre som faktisk liker dette? Anonymkode: 625e4...0c5 Ja selvfølgelig, det er jo logisk? Men når så mange irriterer seg over disse sylteagurkene, så sier det jo litt da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2439 Del Skrevet 20. april 2016 Det som irritere meg er en venninne. Når vi bodde i samme leilighet, hadde hun dårlig råd. Jeg kjøpte ofte mat/drikke/alkohol til henne. Jeg gjorde det fordi jeg ville det, og synes synd på henne da hun ikke hadde så mye penger. Jeg kjørte henne også dit hun ville, uten at hun måtte betale bensinpenger. Hun bor nå 1 time frå meg, og i jula fant jeg ut at hun hadde skrevet på bloggen sin(som jeg ikke visste hun hadde), at hun mente at de venninnene hun var sammen med før, kunne komme å hjelpe henne med forskjellige gjøremål, da hun ikke har lappen. At vi aldri tok kontakt, osv.... Ble så skuffet da jeg leste innlegget hennes på bloggen😕 Er flink å ta kontakt! Kan også legge til at når jeg mistet moren min, så stoppet hun i døra på vei hjem i 5 minutter. Det er dårlig gjort synes jeg! PS. Jeg er veldig glad i henne, er bare veldig skuffet... Anonymkode: 52e62...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 20. april 2016 #2440 Del Skrevet 20. april 2016 Hissige folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå