Gjest Blomsterert Skrevet 6. mars 2016 #2161 Del Skrevet 6. mars 2016 Telefonen er et evig irritasjonsmoment her. Og at folk forventer at en alltid er tilgjengelig på den. Bare stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 6. mars 2016 #2162 Del Skrevet 6. mars 2016 Folk som ikke har et snev av historie kunnskap irriterer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #2163 Del Skrevet 6. mars 2016 Brett nr. 473 i candy crush. Anonymkode: d7ea6...46a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #2164 Del Skrevet 6. mars 2016 Folk som skal knipse en haug med bilder og filme på fest, for å legge det ut på snap /Tryneboka. Jeg er IKKE fotogen og liker hvert fall ikke å bli filmet.Sier man nei, så er man bare kjedelig og teit Ser det ligger 2 helt fantastiske bilder av meg på FB nå. På det ene bildet ser jeg rusa ut! Anonymkode: 829fb...317 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #2165 Del Skrevet 6. mars 2016 Facebook generelt !! Anonymkode: 625e4...0c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 6. mars 2016 #2166 Del Skrevet 6. mars 2016 Falske ryggløse patetiske mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #2167 Del Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, cheshirecat skrev: Falske ryggløse patetiske mennesker. Samt idioter og kverulanter som er fullstendig ute av stand til å se lenger enn sin egen nesetipp... Anonymkode: 625e4...0c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 6. mars 2016 #2168 Del Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Samt idioter og kverulanter som er fullstendig ute av stand til å se lenger enn sin egen nesetipp... Anonymkode: 625e4...0c5 Følte deg truffet..? Skriv under nick neste gang kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basun Skrevet 6. mars 2016 #2169 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) 1 Folk som skal starte krangler uten at det er noen god grunn til det. 2 Folk som ikke tåler en spøk Endret 6. mars 2016 av Personenmeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #2170 Del Skrevet 6. mars 2016 3 minutter siden, cheshirecat skrev: Følte deg truffet..? Skriv under nick neste gang kanskje. Du sa det selv: de er falske Kosemosesussenusse under nick og superbitcher som AB Anonymkode: 973b3...fd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #2171 Del Skrevet 6. mars 2016 Alle trådene om hvem som er best her inne. Ja, er det det handler om og de populæreste/mest fjasete blir nevnt hele tiden og de soler seg i glansen over å bli nevnt. Megmegmeg. Føles som barneskolen og lagvelging i gymmen. Anonymkode: a45c7...d14 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #2172 Del Skrevet 6. mars 2016 Folk som ikke gidder å se ting fra andre mennesker sitt perspektiv. Hvis de ikke skjønner hvorfor noen har gjort ting på en litt annerledes måte enn nøyaktig slik de selv ville ha gjort det, så blir alt arbeidet som alle andre har gjort automatisk stemplet som "fullstendig idiotisk og latterlig" Anonymkode: 625e4...0c5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 7. mars 2016 #2173 Del Skrevet 7. mars 2016 Den Sunday, March 06, 2016 at 16.47, AnonymBruker skrev: Folk som skal knipse en haug med bilder og filme på fest, for å legge det ut på snap /Tryneboka. Jeg er IKKE fotogen og liker hvert fall ikke å bli filmet.Sier man nei, så er man bare kjedelig og teit Ser det ligger 2 helt fantastiske bilder av meg på FB nå. På det ene bildet ser jeg rusa ut! Anonymkode: 829fb...317 Jeg er ikke så himla glad i å bli tatt bilder av , men liker ikke å bli filmet. Det er det verste. Vet liksom ikke hva jeg skal si eller gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #2174 Del Skrevet 7. mars 2016 Folk som rett og slett ikke skjønner at enkelte "artikler" hos forskjellige nettaviser egentlig er kjøpt og betalt av forskjellige bedrifter, nettbutikker eller av andre aktører! Selv om det står "annonsør-innhold" klart og tydelig over heile artikkelen... Anonymkode: 625e4...0c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. mars 2016 #2175 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) . Endret 8. mars 2016 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #2176 Del Skrevet 8. mars 2016 Kvinnedagen Anonymkode: 72c5f...891 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. mars 2016 #2177 Del Skrevet 8. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinnedagen Anonymkode: 72c5f...891 Skulle si det selv, jeg er all for at damer skal ha like rettigheter som menn men jeg synes de overreagerer. Spesielt når dem begynner å feste skjørt på statuer av kjære norske legender Hva med en mannedag? Aldri hørt om en mannedag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 8. mars 2016 #2178 Del Skrevet 8. mars 2016 2 minutter siden, Jacklost skrev: Hva med en mannedag? Aldri hørt om en mannedag https://no.wikipedia.org/wiki/Mannsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 8. mars 2016 #2179 Del Skrevet 8. mars 2016 Den 4.3.2016 at 22.30, Mollie skrev: Jeg irriterer meg grenseløst over at svigermor svarer for meg i sosiale sammenhenger, når andre folk spør meg om noe! Sånn som dette feks: "Når skal du tilbake i jobb da?' Svigermor: "Hun begynner på igjen i august, når minstemann begynner i barnehagen". Min strategi nå for tiden er å la henne svare ferdig, deretter gjentar jeg svaret selv, litt mer utfyllende. Føler meg som en idiot når hun gjør dette! Åja, sånn gjør moren min også! Står i bakgrunnen når jeg snakker med slektninger jeg ser en gang i året og oppdaterer på hva jeg har gjort siden sist, "hun jobbet i Oslo før da", "hun leide ut leiligheten sin mens hun bodde der" osv. Jeg er 39 år!! Tror jeg greier å svare for meg selv! (og hvis det er noe informasjon jeg utelater, er det bevisst fra min side, ikke alt min gamle onkel trenger å vite om meg) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plastic Heart Skrevet 8. mars 2016 #2180 Del Skrevet 8. mars 2016 At jeg aldri har vett til å ikke lese YouTube-kommentarer... Ingen bryr seg om at du er fjorten år og liker The Cranberries bedre enn One Direction, og at du som über-rasistisk amerikaner har en eller annen tipp-tipp-tipp-tipp-oldefar som var en sekstendedel norsk gjør deg ikke mer viking enn dasspapiret jeg tørker meg i ræva med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå