Cid Skrevet 31. januar #17301 Del Skrevet 31. januar Stonegiant skrev (1 time siden): Nettopp! Så kjedelig! Er det så vanlig i Norge da? Det du foreslo med deling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 31. januar #17302 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (Akkurat nå): Er det så vanlig i Norge da? Det du foreslo med deling. Nei, og det er nettopp det som er irriterende. Jeg vil det til alle måltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #17303 Del Skrevet 31. januar Stonegiant skrev (Akkurat nå): Nei, og det er nettopp det som er irriterende. Jeg vil det til alle måltid. Har det blitt tatt godt i mot når du har foreslått det til folk du skal på restaurant med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 31. januar #17304 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (46 minutter siden): Har det blitt tatt godt i mot når du har foreslått det til folk du skal på restaurant med? Sånn 50/50, hehe. Kona mi og mine nærmeste venner er på samme måte, så jeg liker å gå ut med dem. Noen restauranter er jo til og med for slike som oss, gjerne de asiatiske. Der borte trur jeg det er normen. De som aldri er med er foreldrene mine sin generasjon. De skal ha "biff med poteter". Det gidder ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet søndag kl 16:41 #17305 Del Skrevet søndag kl 16:41 Folk som ikke holder seg for munnen når de hoster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 17:18 #17306 Del Skrevet søndag kl 17:18 At jeg plutselig begynte å få vondt i brystkassen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet søndag kl 20:38 #17307 Del Skrevet søndag kl 20:38 Det er så irriterende at folk skriver "hvet" når det er VET som menes. Samt f.eks "det hva veldig godt". *gidder ikke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 06:28 #17308 Del Skrevet mandag kl 06:28 Nabo som støvsuger om morgen og kveld 😠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet mandag kl 08:55 #17309 Del Skrevet mandag kl 08:55 Kontordama på legekontoret som nesten alltid er så nedlatende i måten hun sier ting på. "Jammen hva kan vi gjøre med det? Det er sikkert bare et virus, og smertene får vi heller ikke gjort noe med". "Nei, altså. Jeg KAN jo få resept på hostesaft som fungerer, og smertestillende som gjør at jeg kan puste og bevege meg uten masse au og banning fordi det gjør vondt, kanskje..." "Ja.. Det går jo..." 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet mandag kl 10:11 #17310 Del Skrevet mandag kl 10:11 Sosial angst er irriterende å ha, det er så upraktisk og slitsomt... Kan liksom ikke bestille en legetime uten at hjertet banker ut av brystet, altså slapp av hjerne, vi sitter trygt hjemme, det går fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 10:47 #17311 Del Skrevet mandag kl 10:47 Disney Adult skrev (35 minutter siden): Sosial angst er irriterende å ha, det er så upraktisk og slitsomt... Kan liksom ikke bestille en legetime uten at hjertet banker ut av brystet, altså slapp av hjerne, vi sitter trygt hjemme, det går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet mandag kl 16:47 #17312 Del Skrevet mandag kl 16:47 Jeg har en teori om at restauranter ikke gir meg sterk mat når jeg ber om det fordi jeg er hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undermann Skrevet tirsdag kl 00:54 #17313 Del Skrevet tirsdag kl 00:54 FrankDrebin 2 1/2 skrev (På 2.2.2025 den 17.41): Folk som ikke holder seg for munnen når de hoster. Og folk som holder seg for munnen (med hånda). Man skal faktisk holde albuekroken foran munnen nå man hoster. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet tirsdag kl 16:24 #17314 Del Skrevet tirsdag kl 16:24 Undermann skrev (15 timer siden): Og folk som holder seg for munnen (med hånda). Man skal faktisk holde albuekroken foran munnen nå man hoster. 😉 Nettopp. Da kommer uhumskhetene på det neste de tar i, f.eks. en handlekurv eller pjolterstang på bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå