Phoenix Heart Skrevet 3. januar #17221 Del Skrevet 3. januar Is under snøen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet fredag kl 21:04 #17222 Del Skrevet fredag kl 21:04 Urolige ben når jeg er skikkelig trøtt, men gubben bare vil pule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet fredag kl 21:52 #17223 Del Skrevet fredag kl 21:52 Dagens herlige matforgiftning (sannsynligvis). Har løpt til og fra toalettet i timesvis. Nå har jeg forhåpentligvis en pause, kanskje jeg kan få sove hele natten? Det er bare å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 21:55 #17224 Del Skrevet fredag kl 21:55 sofie777 skrev (2 minutter siden): Dagens herlige matforgiftning (sannsynligvis). Har løpt til og fra toalettet i timesvis. Nå har jeg forhåpentligvis en pause, kanskje jeg kan få sove hele natten? Det er bare å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet lørdag kl 23:12 #17225 Del Skrevet lørdag kl 23:12 Kulde, snø og is generelt. Vinteren kan kysse meg i ræva. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet lørdag kl 23:17 #17226 Del Skrevet lørdag kl 23:17 FrankDrebin 2 1/2 skrev (4 minutter siden): Kulde, snø og is generelt. Vinteren kan kysse meg i ræva. 100% enig! Kan ikke fordra det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet søndag kl 04:27 #17227 Del Skrevet søndag kl 04:27 FrankDrebin 2 1/2 skrev (5 timer siden): Kulde, snø og is generelt. Vinteren kan kysse meg i ræva. Vinteren har sin sjarme innimellom, men generelt sett er jeg litt enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet søndag kl 09:31 #17228 Del Skrevet søndag kl 09:31 Hadde ikke før fått døgnrytmen opp på sporet igjen, før det kom en helg. Og så ble det bare tull igjen 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 12:06 #17229 Del Skrevet søndag kl 12:06 Boetica skrev (2 timer siden): Hadde ikke før fått døgnrytmen opp på sporet igjen, før det kom en helg. Og så ble det bare tull igjen 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet mandag kl 06:20 #17230 Del Skrevet mandag kl 06:20 Luftveisinfeksjon og halsvondt 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet mandag kl 18:03 #17231 Del Skrevet mandag kl 18:03 Snø, snømåking, is, vinter, kulde og alt som er relatert til at det er kaldt, noe faller ned fra himmelen og fryser på bakken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 04:42 #17232 Del Skrevet tirsdag kl 04:42 Folk på Finn som ikke fjerner solgte artikler og bare skriver solgt ved siden av slik at artikkelen fortsatt dukker opp i søkeresultatet 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 06:39 #17233 Del Skrevet i går, 06:39 https://www.tv2.no/underholdning/latterliggjor-snokaoset-i-oslo-folk-er-pripne-og-fisefine/17335295/ Folk som prøver å diktere hva andre skal synes om vær og kritiserer dem 😠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 06:57 #17234 Del Skrevet i går, 06:57 Folk på finn som selger ting til andre trass i at jeg var før 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 23 timer siden #17235 Del Skrevet 23 timer siden At pusterøret ikke går helt utenom svelget, så jeg kunne drukket og pustet helt uavhengig når jeg er andpusten på trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 23 timer siden #17236 Del Skrevet 23 timer siden Idioter som ringer på døra kl. 6 om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #17237 Del Skrevet 20 timer siden FrankDrebin 2 1/2 skrev (2 timer siden): Idioter som ringer på døra kl. 6 om morgenen. Ring og spring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #17238 Del Skrevet 9 timer siden At jeg får reklame på Viaplay trass i at jeg har betalt for abonnement uten reklame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå