Cid Skrevet tirsdag kl 14:52 #17021 Del Skrevet tirsdag kl 14:52 J.K. Rowling, for en ufyselig person hun har blitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet tirsdag kl 19:31 #17022 Del Skrevet tirsdag kl 19:31 Black friday ble til black weekend, og så om til black week, og nå black november... Greedy greedy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 19:55 #17023 Del Skrevet tirsdag kl 19:55 Disney Adult skrev (23 minutter siden): Black friday ble til black weekend, og så om til black week, og nå black november... Greedy greedy. Snart blir det black season (tilbud fra september til desember 😛) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet tirsdag kl 19:57 #17024 Del Skrevet tirsdag kl 19:57 Cid skrev (Akkurat nå): Snart blir det black season (tilbud fra september til desember 😛) Eller Black Year 😯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 20:06 #17025 Del Skrevet tirsdag kl 20:06 Freyja Valkyrie skrev (8 minutter siden): Eller Black Year 😯 Eller Black Decade 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet tirsdag kl 20:42 #17026 Del Skrevet tirsdag kl 20:42 Så i en amerikansk gruppe at noen hadde "Summer Black Week" og "Spring BW". Det har jo vært salg overalt lenge, men det der går over styr!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 20:45 #17027 Del Skrevet tirsdag kl 20:45 sofie777 skrev (2 minutter siden): Så i en amerikansk gruppe at noen hadde "Summer Black Week" og "Spring BW". Det har jo vært salg overalt lenge, men det der går over styr!! Skulle ønske at det gikk tilbake til å bare være en dag, føles ikke noe spesielt når de drar det ut så langt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 16 timer siden #17028 Del Skrevet 16 timer siden (endret) Blokken som har vært ganske rolig til nå, har blitt veldig bråkete. Vi har stilletid klokken 22, og det har kun vært en og annen sommerfest etter den tid tidligere. Nå er det fest nesten hver helg og i dag har det vært høy musikk en stor del av dagen. Vi får se om de klarer å slå av musikken om 6 minutter (når dette skrives) "Jag skal öppna din dörr, og se om du vill ha meg her" (eller noe sånt). Kan sangen....... Endret 16 timer siden av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16 timer siden #17029 Del Skrevet 16 timer siden sofie777 skrev (3 minutter siden): Blokken som har vært ganske rolig til nå, har blitt veldig bråkete. Vi har stilletid klokken 22, og det har kun vært en og annen sommerfest etter den tid tidligere. Nå er det fest nesten hver helg og i dag har det vært høy musikk en stor del av dagen. Vi får se om de klarer å slå av musikken om 6 minutter (når dette skrives) "Jag skal öppna din dörr, og se om du vill ha meg her" (eller noe sånt). Kan sangen....... Hater når slikt skjer. Synes det er verst om sommeren når man har vinduene åpne. Men bassen går jo rett gjennom veggene uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 16 timer siden #17030 Del Skrevet 16 timer siden SVK skrev (5 minutter siden): Hater når slikt skjer. Synes det er verst om sommeren når man har vinduene åpne. Men bassen går jo rett gjennom veggene uansett. Det er ikke en gang særlig bass, det er musikken i seg selv. Den er heldigvis av nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16 timer siden #17031 Del Skrevet 16 timer siden sofie777 skrev (Akkurat nå): Det er ikke en gang særlig bass, det er musikken i seg selv. Den er heldigvis av nå Bra de respekterer stilletiden. Er kjedelig når man må klage på naboen. Er også bra de ikke har mye bass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 16 timer siden #17032 Del Skrevet 16 timer siden Frøkenfryden skrev (På 17.9.2024 den 22.28): Det er irriterende å måtte hente lesebriller for å kunne lese lett. Tar ikke med det ut på restaurant f eks og så strever jeg plutselig med å lese. Eller når jeg skal lese på en oppskrift på en Toro-pose og må hente brillene. Eller at jeg ikke ser hvor deilig tallerkenen min med mat er sånn egentlig, før lesebriller er på😔 Ha de i brillesnor rundt halsen så er de alltid tilgjengelig. Jeg fikk et lettere liv når jeg begynte med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #17033 Del Skrevet 15 timer siden sofie777 skrev (1 time siden): Blokken som har vært ganske rolig til nå, har blitt veldig bråkete. Vi har stilletid klokken 22, og det har kun vært en og annen sommerfest etter den tid tidligere. Nå er det fest nesten hver helg og i dag har det vært høy musikk en stor del av dagen. Vi får se om de klarer å slå av musikken om 6 minutter (når dette skrives) "Jag skal öppna din dörr, og se om du vill ha meg her" (eller noe sånt). Kan sangen....... Synd at en fin sang skal bli ødelagt på den måten… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 13 timer siden #17034 Del Skrevet 13 timer siden sofie777 skrev (2 timer siden): Blokken som har vært ganske rolig til nå, har blitt veldig bråkete. Vi har stilletid klokken 22, og det har kun vært en og annen sommerfest etter den tid tidligere. Nå er det fest nesten hver helg og i dag har det vært høy musikk en stor del av dagen. Vi får se om de klarer å slå av musikken om 6 minutter (når dette skrives) "Jag skal öppna din dörr, og se om du vill ha meg her" (eller noe sånt). Kan sangen....... Da er det hvertfall ikke ungdom som fester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 13 timer siden #17035 Del Skrevet 13 timer siden Gagaen skrev (2 timer siden): Ha de i brillesnor rundt halsen så er de alltid tilgjengelig. Jeg fikk et lettere liv når jeg begynte med det. Brillesnor er vel egentlig sånn "Gammel professor " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 8 timer siden #17036 Del Skrevet 8 timer siden Det var noen unger i går som helte bøttevis med vann nedover veien for å lage is. Skjønner at de vil skli og sånn, men det er jo kjempe farlig! Det er mange folk som lufter hundene, triller vogn, sykler og alt mulig der hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #17037 Del Skrevet 8 timer siden Disney Adult skrev (1 minutt siden): Det var noen unger i går som helte bøttevis med vann nedover veien for å lage is. Skjønner at de vil skli og sånn, men det er jo kjempe farlig! Det er mange folk som lufter hundene, triller vogn, sykler og alt mulig der hver dag. For noen drittunger 😡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 4 timer siden #17038 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (4 timer siden): For noen drittunger 😡 Tror ikke de tenker over at det er farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 4 timer siden #17039 Del Skrevet 4 timer siden Folk som synes uberørt av at andre hører dem prate i mobilen, og selv om de har all anledning til å bare lukke en dør, gå noen meter unna, eller bare snakke lavere, så gjør de det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #17040 Del Skrevet 3 timer siden Nevian skrev (51 minutter siden): Folk som synes uberørt av at andre hører dem prate i mobilen, og selv om de har all anledning til å bare lukke en dør, gå noen meter unna, eller bare snakke lavere, så gjør de det ikke. Hva tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå