Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Cid skrev (3 minutter siden):

Erlend i Farmen dere prater om? 🤪

Jeg snakker mer generelt. Liker Erlend på skjermen, men hadde nok ikke klart å omgås han så lenge. For intens og oversosial for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (20 minutter siden):

🎶 Har du problemer med å omgås overdrevent positive folk? Du ække aleine, vi er mange som har det sånn 🎵🎶

:fnise::fnise::klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (27 minutter siden):

Jeg snakker mer generelt. Liker Erlend på skjermen, men hadde nok ikke klart å omgås han så lenge. For intens og oversosial for meg. 

Hehe synes det er bedre enn alternativet da lol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bussene her i byen. Jeg er ikke SÅ høy, og vet jeg krever litt plass i bredden også som påvirker, men altså.

De er så trange at det er to plasser det går an å sitte behagelig. De fleste plassene er så trange at knærne står i spenn i setet foran (eller glassvegger), eller så er det barneseter der, og de setene er harde og vonde, selv om beinplassen er bittelitt bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (På 10.11.2024 den 15.35):

De tok aldri telefonen på onsdagen og ringte meg aldri opp igjen.  På torsdag sendte jeg inn en klage @Boetica. De som mottok klagen  var helt enig i at det ikke var akseptabelt hva jeg ble utsatt for. De skulle ta det opp på systemnivå for de var enig i at slik praksis ikke kan fortsette. 

På fredagen fikk jeg telefon og da løste alt seg. 

Det var godt å høre! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (15 timer siden):

Man kan jo være introvert men likevel sosial 

Ambivert kaller man ofte det.

Jeg er irritert på folk som ikke respekterer intimsonen. Freeeser inni meg. SHHHHHHH!🐱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (11 timer siden):

Jeg er irritert på folk som ikke respekterer intimsonen. Freeeser inni meg. SHHHHHHH!🐱

Nei, les definisjonen på forrige side. Ambiverte "lader seg opp" både med og uten folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (15 timer siden):

Aldri sett en sau som freser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er for lite "ta loven i egne hender" i dette landet. Blir en mann tatt for voldtekt og lignende er første stopp nevene til mennene i bygda, deretter politiet. Går man til politiet først så får de jo så og si ikke noen straff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunder som ikke forstår hva man mener, men allikevel bekrefter «ja, jeg forstår» når man spør om de gjør 🙄 For så og ringe og kjefte etterpå når vi har gjort slik «de forstod». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunde-eiere som stopper opp og prøver å la hundene hilse, mens jeg trener på kontakt under forbipassering. For så å bli fornærma når jeg sier nei og ber de om å gå videre fordi jeg trener hunden... 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parfymebruk i alle retninger. I en menneskemengde er det helt uutholdelig mange lukter. I går måtte jeg bare reise fra en forestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...