Titania Skrevet 5. november 2024 #16921 Del Skrevet 5. november 2024 Cid skrev (21 minutter siden): Er vel sånn låne el sparkesykkel. Men selv om man låner den burde det være mulig å parkere den ordentlig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2024 #16922 Del Skrevet 5. november 2024 Titania skrev (3 minutter siden): Men selv om man låner den burde det være mulig å parkere den ordentlig 😅 Hatt den stående mer rettet opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. november 2024 #16923 Del Skrevet 5. november 2024 Cid skrev (49 minutter siden): Hatt den stående mer rettet opp? Både det og kanskje ikke parkere den midt oppå gangbrua over jernbanen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2024 #16924 Del Skrevet 5. november 2024 Titania skrev (30 minutter siden): Både det og kanskje ikke parkere den midt oppå gangbrua over jernbanen… Stopper den ikke helt opp når den er tom da og er tung å flytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. november 2024 #16925 Del Skrevet 5. november 2024 Cid skrev (20 minutter siden): Stopper den ikke helt opp når den er tom da og er tung å flytte? Den blunket som bare det, så tviler på den er tom for strøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2024 #16926 Del Skrevet 5. november 2024 Titania skrev (1 time siden): Den blunket som bare det, så tviler på den er tom for strøm Så da blir personen fortsatt trukket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. november 2024 #16927 Del Skrevet 5. november 2024 Cid skrev (33 minutter siden): Så da blir personen fortsatt trukket? Tvilsomt. Blunket som da de står parkert rundt om kring ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2024 #16928 Del Skrevet 6. november 2024 At Trump vant valget 😤 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. november 2024 #16929 Del Skrevet 6. november 2024 Cid skrev (2 timer siden): At Trump vant valget 😤 Hææ vant han??? Du tuller? Det må være valgfjusk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. november 2024 #16930 Del Skrevet 6. november 2024 At når man skriver noe i en diskusjon her inne og ikke skriver jeg syns, jeg mener foran alt man skriver, så får man aggressive svar tilbake, typ. Tror du du sitter med fasiten? Eh nei man er i et diskusjonsforum da sier det seg selv at man skriver egne meninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6. november 2024 #16931 Del Skrevet 6. november 2024 Cid skrev (5 timer siden): At Trump vant valget 😤 Enig. Irriterer meg også at Trump ikke sitter i fengsel. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. november 2024 #16932 Del Skrevet 6. november 2024 At den kriminelle klovnen vant valget irriterer meg også 🤬 Tenk at de valgte den fjotten der igjen. Irriterer meg også over at det blir så jævlig tidlig mørkt. Jeg hater denne tiden på året! Og enda verre blir det, på det mørkeste går sola ned enda en time før. Æsj og dobbeltæsj! Slenger på en trippelæsj også jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. november 2024 #16933 Del Skrevet 6. november 2024 Folk som ikke eier respekt for andres tid, spesielt ved å være forsinket uten å gi beskjed. Jeg er en tregus selv, så det er sagt. Men gjør det jeg kan for å være på plass i tide, og gir beskjed FØR tiden har gått om jeg blir sen. Ikke 15 min etterpå… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2024 #16934 Del Skrevet 6. november 2024 Alle gratulasjonene Trump får 🤮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. november 2024 #16935 Del Skrevet 6. november 2024 Tigrene i far cry 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 6. november 2024 #16936 Del Skrevet 6. november 2024 At folk ser ned i mobilen, og at den ligger på bordet når vi spiser og ellers er sosiale 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2024 #16937 Del Skrevet 6. november 2024 Titania skrev (4 minutter siden): Tigrene i far cry 😂 Bruk den drikken som gjør at dyr ikke angriper, det måtte jeg bruke ved hvert jakte oppdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. november 2024 #16938 Del Skrevet 6. november 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Bruk den drikken som gjør at dyr ikke angriper, det måtte jeg bruke ved hvert jakte oppdrag. Har ikke plass til flere sprøyter 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2024 #16939 Del Skrevet 6. november 2024 Titania skrev (1 minutt siden): Har ikke plass til flere sprøyter 😝 Man kan forstørre så man har mer plass, jeg slet sånn i spillet at jeg måtte gå ned til easy 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. november 2024 #16940 Del Skrevet 6. november 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Man kan forstørre så man har mer plass, jeg slet sånn i spillet at jeg måtte gå ned til easy 🙈 Det er derfor jeg jakter 😂 Men finner ingen av dyrene jeg skal ha, kun kattedyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå