Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

SVK skrev (49 minutter siden):

Nå er klokka 4 og jeg ble ikke ringt opp.  Så da tok de helg i stedet for å ringe meg opp. 

Har du skrevet en detaljert logg over dette? Det høres ut som du bør vurdere å levere en serviceklage, og da er det greit å ha et eksakt resymé over hva som har skjedd. 

Endret av Boetica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sofie777 skrev (2 timer siden):

Noen dører må faktisk dyttes og det er ingen visuell forskjell på dørene, utenom at de setter seg i gang automagisk og noen ganger er denne igangsettingen veldig treg og da tror folk (jeg også) at dette er en ikke-automagisk dør.

Det kan jeg forstå, men de som snurrer gjennom hele åpningstiden bør gi dem et hint. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (38 minutter siden):

Har du skrevet en detaljert logg over dette? Det høres ut som du bør vurdere å levere en serviceklage, og da er det greit å ha et eksakt resymé over hva som har skjedd. 

Takk! Jeg har ingen detaljert logg. Har vurdert å klage muntlig når jeg ringer dem på mandag. 

Var faktisk ganske irritert i telefonen i dag, men da presiserte jeg at det ikke var personen jeg snakket til jeg var irritert på, men hele prosessen jeg blir utsatt for. 

Denne saken skulle egentlig vært løst for en måned siden. Det var da jeg først fikk ja og som de senere tok tilbake. 

De jeg snakker meg er for øvrig alle forståelsesfulle når jeg sier jeg er irritert. Men de kan aldri løse saken jeg ønsker en løsning på, de sender meg kun videre til neste saksbehandler. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Takk! Jeg har ingen detaljert logg. Har vurdert å klage muntlig når jeg ringer dem på mandag. 

Var faktisk ganske irritert i telefonen i dag, men da presiserte jeg at det ikke var personen jeg snakket til jeg var irritert på, men hele prosessen jeg blir utsatt for. 

Denne saken skulle egentlig vært løst for en måned siden. Det var da jeg først fikk ja og som de senere tok tilbake. 

De jeg snakker meg er for øvrig alle forståelsesfulle når jeg sier jeg er irritert. Men de kan aldri løse saken jeg ønsker en løsning på, de sender meg kun videre til neste saksbehandler. 

Det du beskriver høres ut som ukultur, og da er det noe feil med organiseringen. Det kan man godt klage på uten at det er rettet mot den man sist hadde på tråden. Fint at du ikke «skyter pianisten» forøvrig. Det er det mange som gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmer på Facebook der det kommer en reklame etter filmen, men lyden på filmen kommer igjen og den stopper ikke når jeg scroller som andre filmer gjør!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (16 timer siden):

Det du beskriver høres ut som ukultur, og da er det noe feil med organiseringen. Det kan man godt klage på uten at det er rettet mot den man sist hadde på tråden. Fint at du ikke «skyter pianisten» forøvrig. Det er det mange som gjør. 

Takk! Er enig i alt du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (7 timer siden):

Elon Musk. 

Enig. Blir ekstra frustrert når noen som oppfører seg som han likevel blir så suksessfulle. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 timer siden):

Enig. Blir ekstra frustrert når noen som oppfører seg som han likevel blir så suksessfulle. 

Han og Trump er begge "søppel" i mine øyner. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Enig med deg. 

Enig der, men Musk har gjort én god ting, og det er å starte opp romkappløpet igjen. Det er faktisk mulig at noen setter foten på månen og kanskje Mars i relativt nær fremtid på grunn av ham. (Og Tesla er ikke så gale den heller). Det er mer enn han tullingen som var president har gjort

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (Akkurat nå):

Enig der, men Musk har gjort én god ting, og det er å starte opp romkappløpet igjen. Det er faktisk mulig at noen setter foten på månen og kanskje Mars i relativt nær fremtid på grunn av ham. (Og Tesla er ikke så gale den heller). Det er mer enn han tullingen som var president har gjort

Det er noe av det som frustrerer meg. Jeg heiet lenge på Elon Musk nettopp pga romkappløpet og elektriske biler. Så jeg ble enormt skuffet da det viste seg at han er en drittsekk. 

Det er dessverre sånn at mange av de suksessfulle menneskene ikke klarer å oppføre seg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (På 1.11.2024 den 17.25):

Ringte i dag, men da var ikke vedkommende tilgjengelig. Han kunne visst ikke prate på telefon. Han hadde lagt igjen en melding til meg, men den var så vag og tåkete at jeg ikke visste om han sa ja eller nei. Personen som ga meg meldingen skjønte heller ikke noe av svaret og var enig med meg i at det var såpass vagt at jeg burde ringe igjen senere for å snakke med saksbehandleren. Men saksbehandleren er visst ikke tilgjengelig før på onsdag. 

Igjen, dette skulle egentlig vært et problem som var løst for en måned siden. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (9 timer siden):

Ringte i dag, men da var ikke vedkommende tilgjengelig. Han kunne visst ikke prate på telefon. Han hadde lagt igjen en melding til meg, men den var så vag at jeg ikke visste om han sa ja eller nei. Personen som ga meg meldingen skjønte heller ikke noe av svaret og var enig med meg i at det var såpass vagt at jeg burde ringe igjen senere for å snakke med saksbehandleren. Men saksbehandleren er visst ikke tilgjengelig før på onsdag. 

For et styr, kjære du😔:hjerte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (9 timer siden):

Ringte i dag, men da var ikke vedkommende tilgjengelig. Han kunne visst ikke prate på telefon. Han hadde lagt igjen en melding til meg, men den var så vag at jeg ikke visste om han sa ja eller nei. Personen som ga meg meldingen skjønte heller ikke noe av svaret og var enig med meg i at det var såpass vagt at jeg burde ringe igjen senere for å snakke med saksbehandleren. Men saksbehandleren er visst ikke tilgjengelig før på onsdag. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (27 minutter siden):

For et styr, kjære du😔:hjerte:

Takk!  Noen ganger føler jeg det som om jeg blir utsatt for en dårlig spøk.

Ciaran og Ciara skrev (24 minutter siden):

Takk!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (2 minutter siden):

Takk!  Noen ganger føler jeg det som om jeg blir utsatt for en dårlig spøk.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selgeren som gir bedriften dårlig rykte og daglig leder + salgssjefen som ikke tar tak i det 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...