Boetica Skrevet 1. november #16901 Del Skrevet 1. november (endret) SVK skrev (49 minutter siden): Nå er klokka 4 og jeg ble ikke ringt opp. Så da tok de helg i stedet for å ringe meg opp. Har du skrevet en detaljert logg over dette? Det høres ut som du bør vurdere å levere en serviceklage, og da er det greit å ha et eksakt resymé over hva som har skjedd. Endret 1. november av Boetica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 1. november #16902 Del Skrevet 1. november sofie777 skrev (2 timer siden): Noen dører må faktisk dyttes og det er ingen visuell forskjell på dørene, utenom at de setter seg i gang automagisk og noen ganger er denne igangsettingen veldig treg og da tror folk (jeg også) at dette er en ikke-automagisk dør. Det kan jeg forstå, men de som snurrer gjennom hele åpningstiden bør gi dem et hint. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. november #16903 Del Skrevet 1. november (endret) Boetica skrev (38 minutter siden): Har du skrevet en detaljert logg over dette? Det høres ut som du bør vurdere å levere en serviceklage, og da er det greit å ha et eksakt resymé over hva som har skjedd. Takk! Jeg har ingen detaljert logg. Har vurdert å klage muntlig når jeg ringer dem på mandag. Var faktisk ganske irritert i telefonen i dag, men da presiserte jeg at det ikke var personen jeg snakket til jeg var irritert på, men hele prosessen jeg blir utsatt for. Denne saken skulle egentlig vært løst for en måned siden. Det var da jeg først fikk ja og som de senere tok tilbake. De jeg snakker meg er for øvrig alle forståelsesfulle når jeg sier jeg er irritert. Men de kan aldri løse saken jeg ønsker en løsning på, de sender meg kun videre til neste saksbehandler. Endret 1. november av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. november #16904 Del Skrevet 1. november SVK skrev (1 time siden): Takk! Jeg har ingen detaljert logg. Har vurdert å klage muntlig når jeg ringer dem på mandag. Var faktisk ganske irritert i telefonen i dag, men da presiserte jeg at det ikke var personen jeg snakket til jeg var irritert på, men hele prosessen jeg blir utsatt for. Denne saken skulle egentlig vært løst for en måned siden. Det var da jeg først fikk ja og som de senere tok tilbake. De jeg snakker meg er for øvrig alle forståelsesfulle når jeg sier jeg er irritert. Men de kan aldri løse saken jeg ønsker en løsning på, de sender meg kun videre til neste saksbehandler. Det du beskriver høres ut som ukultur, og da er det noe feil med organiseringen. Det kan man godt klage på uten at det er rettet mot den man sist hadde på tråden. Fint at du ikke «skyter pianisten» forøvrig. Det er det mange som gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 1. november #16905 Del Skrevet 1. november Filmer på Facebook der det kommer en reklame etter filmen, men lyden på filmen kommer igjen og den stopper ikke når jeg scroller som andre filmer gjør!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. november #16906 Del Skrevet 2. november Boetica skrev (16 timer siden): Det du beskriver høres ut som ukultur, og da er det noe feil med organiseringen. Det kan man godt klage på uten at det er rettet mot den man sist hadde på tråden. Fint at du ikke «skyter pianisten» forøvrig. Det er det mange som gjør. Takk! Er enig i alt du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november #16907 Del Skrevet 3. november Elon Musk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3. november #16908 Del Skrevet 3. november Cid skrev (7 timer siden): Elon Musk. Enig. Blir ekstra frustrert når noen som oppfører seg som han likevel blir så suksessfulle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november #16909 Del Skrevet 3. november SVK skrev (2 timer siden): Enig. Blir ekstra frustrert når noen som oppfører seg som han likevel blir så suksessfulle. Han og Trump er begge "søppel" i mine øyner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3. november #16910 Del Skrevet 3. november Cid skrev (30 minutter siden): Han og Trump er begge "søppel" i mine øyner. Enig med deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 3. november #16911 Del Skrevet 3. november SVK skrev (1 time siden): Enig med deg. Enig der, men Musk har gjort én god ting, og det er å starte opp romkappløpet igjen. Det er faktisk mulig at noen setter foten på månen og kanskje Mars i relativt nær fremtid på grunn av ham. (Og Tesla er ikke så gale den heller). Det er mer enn han tullingen som var president har gjort 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3. november #16912 Del Skrevet 3. november sofie777 skrev (Akkurat nå): Enig der, men Musk har gjort én god ting, og det er å starte opp romkappløpet igjen. Det er faktisk mulig at noen setter foten på månen og kanskje Mars i relativt nær fremtid på grunn av ham. (Og Tesla er ikke så gale den heller). Det er mer enn han tullingen som var president har gjort Det er noe av det som frustrerer meg. Jeg heiet lenge på Elon Musk nettopp pga romkappløpet og elektriske biler. Så jeg ble enormt skuffet da det viste seg at han er en drittsekk. Det er dessverre sånn at mange av de suksessfulle menneskene ikke klarer å oppføre seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4. november #16913 Del Skrevet 4. november (endret) SVK skrev (På 1.11.2024 den 17.25): Takk! Jeg har ingen detaljert logg. Har vurdert å klage muntlig når jeg ringer dem på mandag. Var faktisk ganske irritert i telefonen i dag, men da presiserte jeg at det ikke var personen jeg snakket til jeg var irritert på, men hele prosessen jeg blir utsatt for. Denne saken skulle egentlig vært løst for en måned siden. Det var da jeg først fikk ja og som de senere tok tilbake. De jeg snakker meg er for øvrig alle forståelsesfulle når jeg sier jeg er irritert. Men de kan aldri løse saken jeg ønsker en løsning på, de sender meg kun videre til neste saksbehandler. Ringte i dag, men da var ikke vedkommende tilgjengelig. Han kunne visst ikke prate på telefon. Han hadde lagt igjen en melding til meg, men den var så vag og tåkete at jeg ikke visste om han sa ja eller nei. Personen som ga meg meldingen skjønte heller ikke noe av svaret og var enig med meg i at det var såpass vagt at jeg burde ringe igjen senere for å snakke med saksbehandleren. Men saksbehandleren er visst ikke tilgjengelig før på onsdag. Igjen, dette skulle egentlig vært et problem som var løst for en måned siden. Endret 4. november av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november #16914 Del Skrevet 4. november SVK skrev (9 timer siden): Ringte i dag, men da var ikke vedkommende tilgjengelig. Han kunne visst ikke prate på telefon. Han hadde lagt igjen en melding til meg, men den var så vag at jeg ikke visste om han sa ja eller nei. Personen som ga meg meldingen skjønte heller ikke noe av svaret og var enig med meg i at det var såpass vagt at jeg burde ringe igjen senere for å snakke med saksbehandleren. Men saksbehandleren er visst ikke tilgjengelig før på onsdag. Igjen, dette skulle egentlig vært et problem som var løst for en måned siden. For et styr, kjære du😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november #16915 Del Skrevet 4. november SVK skrev (9 timer siden): Ringte i dag, men da var ikke vedkommende tilgjengelig. Han kunne visst ikke prate på telefon. Han hadde lagt igjen en melding til meg, men den var så vag at jeg ikke visste om han sa ja eller nei. Personen som ga meg meldingen skjønte heller ikke noe av svaret og var enig med meg i at det var såpass vagt at jeg burde ringe igjen senere for å snakke med saksbehandleren. Men saksbehandleren er visst ikke tilgjengelig før på onsdag. Igjen, dette skulle egentlig vært et problem som var løst for en måned siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4. november #16916 Del Skrevet 4. november Frøkenfryden skrev (27 minutter siden): For et styr, kjære du😔 Takk! Noen ganger føler jeg det som om jeg blir utsatt for en dårlig spøk. Ciaran og Ciara skrev (24 minutter siden): Takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november #16917 Del Skrevet 4. november SVK skrev (2 minutter siden): Takk! Noen ganger føler jeg det som om jeg blir utsatt for en dårlig spøk. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. november #16918 Del Skrevet 5. november Selgeren som gir bedriften dårlig rykte og daglig leder + salgssjefen som ikke tar tak i det 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. november #16919 Del Skrevet 5. november Og dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #16920 Del Skrevet 5. november Titania skrev (3 timer siden): Og dette Er vel sånn låne el sparkesykkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå