jukkapalme Skrevet 22. oktober #16861 Del Skrevet 22. oktober (endret) Boetica skrev (10 minutter siden): Den er verre. Grøss. Huffda! Husker jeg ble så flau av herbal essences-reklamen da jeg så på tv sammen med foreldrene mine da jeg var fjortis Mener å huske at den pleide å komme i reklamepausen til Syv Søstre 😂 Boetica skrev (8 minutter siden): 😂 du er sjalu fordi du ikke har horetelefon Endret 22. oktober av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober #16862 Del Skrevet 22. oktober jukkapalme skrev (32 minutter siden): Høh? Har ikke sett en reklamefilm på årevis jeg (utenom på kino) siden jeg har reklamefri play og sjelden ser på reklamefinansiert tv lineært. Er det noe ala herbal essences reklamen fra 90-tallet? Ser du ikke på nyhetskanalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober #16863 Del Skrevet 22. oktober jukkapalme skrev (9 minutter siden): Huffda! Husker jeg ble så flau av herbal essences-reklamen da jeg så på tv sammen med foreldrene mine da jeg var fjortis Mener å huske at den pleide å komme i reklamepausen til Syv Søstre 😂 Kunne vel trengt noe sånt hun Billeba, ikke lett å være sammen med Walter 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. oktober #16864 Del Skrevet 22. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Ser du ikke på nyhetskanalen? Ser nyheter på nrk jeg. Hilsen gamla 😂 Og så leser jeg Aftenposten. Og når jeg en sjelden gang ser reklame-tv lineært skrur jeg alltid av lyden når reklamen kommer og sitter med telefon eller pad. Jeg HATER reklame. Er utrolig glad for reklamefri play. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. oktober #16865 Del Skrevet 22. oktober Cid skrev (2 minutter siden): Kunne vel trengt noe sånt hun Billeba, ikke lett å være sammen med Walter 😝 sant, sant! Jeg så aldri serien ferdig, ble lei etterhvert. Så var en sesong eller to jeg ikke så. Syv søstre var litt av en serie, hehe. Lurer på om den ligger på play. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober #16866 Del Skrevet 22. oktober jukkapalme skrev (Akkurat nå): sant, sant! Jeg så aldri serien ferdig, ble lei etterhvert. Så var en sesong eller to jeg ikke så. Syv søstre var litt av en serie, hehe. Lurer på om den ligger på play. Ligger ikke på play men gudene skal vite at folk har mast i hjel om det eller at den kommer ut på dvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. oktober #16867 Del Skrevet 22. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Ligger ikke på play men gudene skal vite at folk har mast i hjel om det eller at den kommer ut på dvd Så synd. Hadde vært gøy å sett hele. Angrer litt på at jeg ikke så den ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober #16868 Del Skrevet 22. oktober jukkapalme skrev (4 minutter siden): Så synd. Hadde vært gøy å sett hele. Angrer litt på at jeg ikke så den ferdig. Ligger flere episoder ute på YouTube da serien ble visst kansellert til fordel for Hotel Cæsar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. oktober #16869 Del Skrevet 22. oktober Cid skrev (13 minutter siden): Ligger flere episoder ute på YouTube da serien ble visst kansellert til fordel for Hotel Cæsar. Ja, jeg vet. Cæsar er mye bedre da. Er på sesong 30 nå. Edvin har nettopp kommet inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 22. oktober #16870 Del Skrevet 22. oktober Når jeg ser på Norges Dummeste og folk sier hjerneteppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober #16871 Del Skrevet 22. oktober Nevian skrev (1 minutt siden): Når jeg ser på Norges Dummeste og folk sier hjerneteppe Ikke kjekt å få nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 22. oktober #16872 Del Skrevet 22. oktober Cid skrev (25 minutter siden): Ikke kjekt å få nei. Greia er vel heller at det heter jernteppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober #16873 Del Skrevet 22. oktober Ane Rikke skrev (5 minutter siden): Greia er vel heller at det heter jernteppe. Lett å huske feil sånne ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. oktober #16874 Del Skrevet 22. oktober At jeg er forkjølet på femte uka. Seige greier den forkjølelsen her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober #16875 Del Skrevet 22. oktober jukkapalme skrev (1 minutt siden): At jeg er forkjølet på femte uka. Seige greier den forkjølelsen her. god bedring! Er heldigvis nesten helt frisk fra det her etter nesten 3 uker, er mer ørebetennelse som plager meg nå men fikk hastetime hos legen min i går og fikk antibiotika. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober #16876 Del Skrevet 22. oktober jukkapalme skrev (4 minutter siden): At jeg er forkjølet på femte uka. Seige greier den forkjølelsen her. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godbedring vår gode venn @jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. oktober #16877 Del Skrevet 22. oktober Cid skrev (4 minutter siden): god bedring! Er heldigvis nesten helt frisk fra det her etter nesten 3 uker, er mer ørebetennelse som plager meg nå men fikk hastetime hos legen min i går og fikk antibiotika. Tusen takk, gode du 💜 Godt du nesten er helt frisk fra forkjølelsen, men ørebetennelse er jo enda verre Masse god bedring! Håper antibiotikaen virker fort og at du er kvitt ørebetennelsen fort 🤞 Husk å drikk Biola eller ta melkesyretabletter. Antibiotika kan være litt hardt for magen. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godbedring vår gode venn @jukkapalme Tusen takk, gode dere 💜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober #16878 Del Skrevet 22. oktober jukkapalme skrev (5 minutter siden): Tusen takk, gode du 💜 Godt du nesten er helt frisk fra forkjølelsen, men ørebetennelse er jo enda verre Masse god bedring! Håper antibiotikaen virker fort og at du er kvitt ørebetennelsen fort 🤞 Husk å drikk Biola eller ta melkesyretabletter. Antibiotika kan være litt hardt for magen. Tusen takk, gode dere 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 22. oktober #16879 Del Skrevet 22. oktober Tohjulinger som bryr seg filla om trafikkregler. Har de virkelig lyst til å dø, og la en stakkars faen leve med det resten av livet når det smeller? Jeg undres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober #16880 Del Skrevet 22. oktober FrankDrebin 2 1/2 skrev (10 minutter siden): Tohjulinger som bryr seg filla om trafikkregler. Har de virkelig lyst til å dø, og la en stakkars faen leve med det resten av livet når det smeller? Jeg undres. Syklister? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå