Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Stonegiant skrev (6 minutter siden):

De som får penger av staten fordi de er syke, men som egentlig ikke er syke.

Navere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Folk som er sykmeldte og egenmeldte men kunne jobbet.

Navere som lurer til seg trygd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Navere som lurer til seg trygd?

Nei det der er jo noe annet enn trygd. Det er ordninger for folk i jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Nei det der er jo noe annet enn trygd. Det er ordninger for folk i jobb. 

Dumt de ødelegger for andre da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SPOCA skrev (På 14.10.2024 den 20.33):

Eksen til mannen min, og hennes ekstremt nedlatende holdning til min mann. Det er til å irritere seg grønn. Spesielt når hun bruker meg for å trykke ned min mann, f.eks "SPOCA er så fin og flott, ta godt var på henne, hun har forstått det" osv. Bare smisk og tull. 

Synes det å smiske til den ene personen og snakke ned den andre personen er ekstremt usympatisk oppførsel. Det er alltid dårlig gjort å snakke ned noen, men det eksen til mannen din gjør virker i tillegg til å være ekstremt kalkulert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 timer siden):

At alle på vennelisten min kan se hva jeg kommenterer på Facebook, en helt rævva funksjon…

image.png.e06701a0e77b94e12940dd946596eda0.png

Her kan du velge hvem du vil skal se hva du skriver. Du trenger bare å velge en gang og så markere det som ditt "standardpublikum". Du kan engangsendre til "offentlig" om du vil skrive noe som alle ser. Du kan lage flere sånne lister. Har du også markert folk med "Familie" og "Jobb" tidligere, så er kan man også bruke disse listene.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (34 minutter siden):

image.png.e06701a0e77b94e12940dd946596eda0.png

Her kan du velge hvem du vil skal se hva du skriver. Du trenger bare å velge en gang og så markere det som ditt "standardpublikum". Du kan engangsendre til "offentlig" om du vil skrive noe som alle ser. Du kan lage flere sånne lister. Har du også markert folk med "Familie" og "Jobb" tidligere, så er kan man også bruke disse listene.

Betyr ikke det også at når jeg legger ut noe på siden min så vil ingen se det heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Betyr ikke det også at når jeg legger ut noe på siden min så vil ingen se det heller?

Det er KUN de du bestemmer at skal se ting, som ser ting. Du må bruke litt tid første gang for å finne ut hvem som skal se, men om du har samme "publikum" hver gang, så er det bare å bruke "Standardpublikum". Jeg legger det meste ut for de jeg har kalt "Venner", men det er 3-4 stykker som svarte rart på alt en gang i tiden og de får ikke disse meldingene. Neste rute ser sånn ut: (Det er også andre muligheter under der)image.png.059482badc2bd7f3eae1ac735fbd416a.png

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Boetica skrev (14 minutter siden):

Orgasmereklamen til Dr Greves på TV2 😳 River av meg horetelefonene når den kommer. 

😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (24 minutter siden):

Orgasmereklamen til Dr Greves på TV2 😳 River av meg holetelefonene når den kommer. 

Høh? Har ikke sett en reklamefilm på årevis jeg (utenom på kino) siden jeg har reklamefri play og sjelden ser på reklamefinansiert tv lineært. Er det noe ala herbal essences reklamen fra 90-tallet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (12 minutter siden):

Høh? Har ikke sett en reklamefilm på årevis jeg (utenom på kino) siden jeg har reklamefri play og sjelden ser på reklamefinansiert tv lineært. Er det noe ala herbal essences reklamen fra 90-tallet? 

Den er verre. Grøss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...