Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Fy faen! Nå renner tårene her… :gråter: Jeg har faen ikke ord… Syke, syke «menneske»! (monster) :kjempesinna: 

Og de kloremerkene 😰 håper han får lang fengselsstraff i tillegg til kraftig profesjonell hjelp!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Og de kloremerkene 😰 håper han får lang fengselsstraff i tillegg til kraftig profesjonell hjelp!

Helt enig! 😢 Det er faen så sykt. Stakkars hester og eier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Helt enig! 😢 Det er faen så sykt. Stakkars hester og eier. 

Hadde du hester selv før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (32 minutter siden):

Hadde du hester selv før?

Hadde hest før for en del år siden, ja, men klarte aldri å kjøpe ny etter han måtte avlives 😢 Kjenner tårene presse på bare jeg skriver dette. Omtrent samtidig begynte helsa mi å svikte, så tror nok ikke det blir noen ny hest på meg selv om jeg savner det å ha hest veldig.

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 time siden):

Hadde hest før for en del år siden, ja, men klarte aldri å kjøpe ny etter han måtte avlives 😢 Kjenner tårene presse på bare jeg skriver dette. Omtrent samtidig begynte helsa mi å svikte, så tror nok ikke det blir noen ny hest på meg selv om jeg savner det å ha hest veldig.

:klem: ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Jeg hadde nok ordelagt meg i mindre korrekte former enn han som er intervjuet her. Men ja, dette mennesket trenger hjelp! Stakkars, stakkars uskyldige hester. Og også menneskene deres som må deale med dette. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen til mannen min, og hennes ekstremt nedlatende holdning til min mann. Det er til å irritere seg grønn. Spesielt når hun bruker meg for å trykke ned min mann, f.eks "SPOCA er så fin og flott, ta godt var på henne, hun har forstått det" osv. Bare smisk og tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leif Olav Alnes og Leif Ove Andsnes burde for lengst ha kommet sammen og funnet en løsning på den navnelikheten -.-

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alt skal blandes med puddel og selges til en høyere pris enn renrasede hunder. Finn er bare fylt opp med masse doodles, tollerdoodle, aussiedoodle, labradoodle, yorkiepoo. Make it stooop 🥴

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At i den sykmelding-ordninga-må-kuttes-debatten som ruller og går nå, så husker ingen på å lure på om det gir flere uføre. Altså.. om jeg skal kutte fraværet mitt med nokså alvorlig somatisk sykdom må jeg jo presse meg ennå mer. Det vil jo ikke bære i lengden. 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

At i den sykmelding-ordninga-må-kuttes-debatten som ruller og går nå, så husker ingen på å lure på om det gir flere uføre. Altså.. om jeg skal kutte fraværet mitt med nokså alvorlig somatisk sykdom må jeg jo presse meg ennå mer. Det vil jo ikke bære i lengden. 🥺

:klem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (12 timer siden):

Jukserne har dessverre ødelagt for de som sliter på ekte. Synd, men sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (4 timer siden):

Litt enig med deg der 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (5 timer siden):

Hvem er jukserne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 minutter siden):

Hvem er jukserne?

De som får penger av staten fordi de er syke, men som egentlig ikke er syke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...