Cid Skrevet 14. oktober #16821 Del Skrevet 14. oktober https://www.tv2.no/nyheter/Åsted-norge/mann-forgrep-seg-pa-odds-hester-fyren-ma-jo-fa-hjelp/16968698/ Noen mennesker er rett og slett bare ondskapsfulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. oktober #16822 Del Skrevet 14. oktober Cid skrev (6 minutter siden): https://www.tv2.no/nyheter/Åsted-norge/mann-forgrep-seg-pa-odds-hester-fyren-ma-jo-fa-hjelp/16968698/ Noen mennesker er rett og slett bare ondskapsfulle! Fy faen! Nå renner tårene her… Jeg har faen ikke ord… Syke, syke «menneske»! (monster) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober #16823 Del Skrevet 14. oktober jukkapalme skrev (6 minutter siden): Fy faen! Nå renner tårene her… Jeg har faen ikke ord… Syke, syke «menneske»! (monster) Og de kloremerkene 😰 håper han får lang fengselsstraff i tillegg til kraftig profesjonell hjelp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. oktober #16824 Del Skrevet 14. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Og de kloremerkene 😰 håper han får lang fengselsstraff i tillegg til kraftig profesjonell hjelp! Helt enig! 😢 Det er faen så sykt. Stakkars hester og eier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober #16825 Del Skrevet 14. oktober jukkapalme skrev (Akkurat nå): Helt enig! 😢 Det er faen så sykt. Stakkars hester og eier. Hadde du hester selv før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. oktober #16826 Del Skrevet 14. oktober (endret) Cid skrev (32 minutter siden): Hadde du hester selv før? Hadde hest før for en del år siden, ja, men klarte aldri å kjøpe ny etter han måtte avlives 😢 Kjenner tårene presse på bare jeg skriver dette. Omtrent samtidig begynte helsa mi å svikte, så tror nok ikke det blir noen ny hest på meg selv om jeg savner det å ha hest veldig. Endret 14. oktober av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober #16827 Del Skrevet 14. oktober jukkapalme skrev (1 time siden): Hadde hest før for en del år siden, ja, men klarte aldri å kjøpe ny etter han måtte avlives 😢 Kjenner tårene presse på bare jeg skriver dette. Omtrent samtidig begynte helsa mi å svikte, så tror nok ikke det blir noen ny hest på meg selv om jeg savner det å ha hest veldig. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 14. oktober #16828 Del Skrevet 14. oktober Cid skrev (1 time siden): https://www.tv2.no/nyheter/Åsted-norge/mann-forgrep-seg-pa-odds-hester-fyren-ma-jo-fa-hjelp/16968698/ Noen mennesker er rett og slett bare ondskapsfulle! Jeg hadde nok ordelagt meg i mindre korrekte former enn han som er intervjuet her. Men ja, dette mennesket trenger hjelp! Stakkars, stakkars uskyldige hester. Og også menneskene deres som må deale med dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober #16829 Del Skrevet 14. oktober jukkapalme skrev (3 timer siden): Hadde hest før for en del år siden, ja, men klarte aldri å kjøpe ny etter han måtte avlives 😢 Kjenner tårene presse på bare jeg skriver dette. Omtrent samtidig begynte helsa mi å svikte, så tror nok ikke det blir noen ny hest på meg selv om jeg savner det å ha hest veldig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 14. oktober #16830 Del Skrevet 14. oktober Eksen til mannen min, og hennes ekstremt nedlatende holdning til min mann. Det er til å irritere seg grønn. Spesielt når hun bruker meg for å trykke ned min mann, f.eks "SPOCA er så fin og flott, ta godt var på henne, hun har forstått det" osv. Bare smisk og tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 15. oktober #16831 Del Skrevet 15. oktober Leif Olav Alnes og Leif Ove Andsnes burde for lengst ha kommet sammen og funnet en løsning på den navnelikheten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. oktober #16832 Del Skrevet 16. oktober Akkurat i dag er både kundene våre og teknikerne litt vanskelige 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 19. oktober #16833 Del Skrevet 19. oktober At alt skal blandes med puddel og selges til en høyere pris enn renrasede hunder. Finn er bare fylt opp med masse doodles, tollerdoodle, aussiedoodle, labradoodle, yorkiepoo. Make it stooop 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. oktober #16834 Del Skrevet 20. oktober At i den sykmelding-ordninga-må-kuttes-debatten som ruller og går nå, så husker ingen på å lure på om det gir flere uføre. Altså.. om jeg skal kutte fraværet mitt med nokså alvorlig somatisk sykdom må jeg jo presse meg ennå mer. Det vil jo ikke bære i lengden. 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21. oktober #16835 Del Skrevet 21. oktober Frøkenfryden skrev (6 timer siden): At i den sykmelding-ordninga-må-kuttes-debatten som ruller og går nå, så husker ingen på å lure på om det gir flere uføre. Altså.. om jeg skal kutte fraværet mitt med nokså alvorlig somatisk sykdom må jeg jo presse meg ennå mer. Det vil jo ikke bære i lengden. 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #16836 Del Skrevet 21. oktober Frøkenfryden skrev (6 timer siden): At i den sykmelding-ordninga-må-kuttes-debatten som ruller og går nå, så husker ingen på å lure på om det gir flere uføre. Altså.. om jeg skal kutte fraværet mitt med nokså alvorlig somatisk sykdom må jeg jo presse meg ennå mer. Det vil jo ikke bære i lengden. 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 21. oktober #16837 Del Skrevet 21. oktober Frøkenfryden skrev (12 timer siden): At i den sykmelding-ordninga-må-kuttes-debatten som ruller og går nå, så husker ingen på å lure på om det gir flere uføre. Altså.. om jeg skal kutte fraværet mitt med nokså alvorlig somatisk sykdom må jeg jo presse meg ennå mer. Det vil jo ikke bære i lengden. 🥺 Jukserne har dessverre ødelagt for de som sliter på ekte. Synd, men sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. oktober #16838 Del Skrevet 21. oktober Stonegiant skrev (4 timer siden): Jukserne har dessverre ødelagt for de som sliter på ekte. Synd, men sant. Litt enig med deg der 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober #16839 Del Skrevet 21. oktober Stonegiant skrev (5 timer siden): Jukserne har dessverre ødelagt for de som sliter på ekte. Synd, men sant. Hvem er jukserne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 21. oktober #16840 Del Skrevet 21. oktober Cid skrev (12 minutter siden): Hvem er jukserne? De som får penger av staten fordi de er syke, men som egentlig ikke er syke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå