Cid Skrevet 18. september #16741 Del Skrevet 18. september jukkapalme skrev (3 minutter siden): Jeg er sikkert dum som et naut (har ikke snap), men kan du ikke bare ta skjermbilder av bildene? Videoer blir det så klart verre med. Jepp men da må jeg redigere vekk ikonene og det blir ekstra sekunder av livet mitt 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. september #16742 Del Skrevet 18. september Cid skrev (3 minutter siden): Nei men kommer bare opp at noe er feil hver gang, snap har oppført seg merkelig siste tiden ass. Hmm. Lenge siden jeg har lagret noe, men ikke hatt noe problem med appen i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #16743 Del Skrevet 18. september Titania skrev (Akkurat nå): Hmm. Lenge siden jeg har lagret noe, men ikke hatt noe problem med appen i det hele tatt Har sett diverse merkelige ting der siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. september #16744 Del Skrevet 18. september Cid skrev (2 minutter siden): Jepp men da må jeg redigere vekk ikonene og det blir ekstra sekunder av livet mitt 🤪 Hehe, huff og huff, det er dyrebare sekunder, ja 🤣 Tenkte ikke over at det kunne være ikoner der en gang jeg. Jeg hadde snap en liten stund da det var nytt, men slettet for sikkert 10 år siden. Har en kamerat som maser om at jeg må skaffe meg det og jeg bare: orker ikke, gidder ikke 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. september #16745 Del Skrevet 19. september At det stadig forsvinner sokker og jeg dermed ender opp med fraskilte sokkepar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. september #16746 Del Skrevet 19. september Folk som tygger tyggis hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 19. september #16747 Del Skrevet 19. september Cid skrev (12 timer siden): At det stadig forsvinner sokker og jeg dermed ender opp med fraskilte sokkepar. De single sokkene kan date hverandre, så kanskje du får nye sokkepar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. september #16748 Del Skrevet 19. september Boetica skrev (26 minutter siden): De single sokkene kan date hverandre, så kanskje du får nye sokkepar? Swingers sokker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 19. september #16749 Del Skrevet 19. september Cid skrev (1 time siden): Swingers sokker? Neeeei, de må være monogame 👫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 19. september #16750 Del Skrevet 19. september Idioter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 20. september #16751 Del Skrevet 20. september Å være uten internett. Jeg har tålmodighet som en treåring når det gjelder sånne ting. Det var seks lange dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #16752 Del Skrevet 23. september (endret) At en tråd jeg startet ble fjernet før noen rakk å kommentere en gang 🙄 Endret 23. september av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 23. september #16753 Del Skrevet 23. september Cid skrev (8 minutter siden): At en tråd jeg startet ble fjernet før noen rakk å kommentere en gang 🙄 Oj, hva var det for sprengstoff du la ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 23. september #16754 Del Skrevet 23. september Hoia skrev (På 9.3.2024 den 16.06): Det er mange tullesvar her! Jeg irriterer meg over alle som hindrer andre mennesker. Ja! Dette irriterer vettet av meg i hverdagen, i den grad jeg nesten får midlertidig tourettes😅 Jeg er effektiv og observant rundt meg offentlig, da irriterer det meg at folk ikke klarer helt enkle ting som å være litt observant om folk rundt en når man vet man er treg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #16755 Del Skrevet 23. september Boetica skrev (5 minutter siden): Oj, hva var det for sprengstoff du la ut? Angående at prisjegere ble kastet ut av butikker og jeg lurte på hva folk her syntes om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 23. september #16756 Del Skrevet 23. september Cid skrev (28 minutter siden): Angående at prisjegere ble kastet ut av butikker og jeg lurte på hva folk her syntes om det. Hm, rart at det ble slettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 25. september #16757 Del Skrevet 25. september Røykvarslere som går midt på natta, tilsynelatende helt uten grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september #16758 Del Skrevet 28. september Bråkete hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. september #16759 Del Skrevet 30. september (endret) At butikkene begynner med julepynt og julemat i september 😡 Endret 30. september av Freyja Valkyrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #16760 Del Skrevet 30. september Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden): At butikkene begynner med julepynt og julemat i september 😡 Digg med julebrus og julesnop da 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå