Cid Skrevet 17. september #16721 Del Skrevet 17. september Disney Adult skrev (1 minutt siden): Det er nok fordi det fort kunne utviklet seg til at folk indirekte hadde forsterket hverandres spiseforstyrrelser. Sett det gang på gang ved andre platformer dessverre. Burde i hvert fall hatt helsepersonell som moderator i sånne tråder i såfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 17. september #16722 Del Skrevet 17. september Cid skrev (1 minutt siden): Burde i hvert fall hatt helsepersonell som moderator i sånne tråder i såfall. Nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. september #16723 Del Skrevet 17. september Migrene som ikke vil gi seg helt 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september #16724 Del Skrevet 17. september Titania skrev (1 time siden): Migrene som ikke vil gi seg helt 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september #16725 Del Skrevet 17. september Alderssyn. (Lesebrillebehovet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september #16726 Del Skrevet 17. september Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Alderssyn. (Lesebrillebehovet) Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september #16727 Del Skrevet 17. september (endret) Cid skrev (4 minutter siden): Hva mener du? Det er irriterende å måtte hente lesebriller for å kunne lese lett. Tar ikke med det ut på restaurant f eks og så strever jeg plutselig med å lese. Eller når jeg skal lese på en oppskrift på en Toro-pose og må hente brillene. Eller at jeg ikke ser hvor deilig tallerkenen min med mat er sånn egentlig, før lesebriller er på😔 Endret 17. september av Frøkenfryden Linser korrigerer synet ellers, så lesebriller må liksom av og på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september #16728 Del Skrevet 17. september Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Det er irriterende å måtte hente lesebriller for å kunne lese lett. Tar ikke med det ut på restaurant f eks og så strever jeg plutselig med å lese. Eller når jeg skal lese på en oppskrift på en Toro-pose og må hente brillene. Eller at jeg ikke ser hvor deilig tallerkenen min med mat er sånn egentlig, før lesebriller er på😔 Mener du sånt som kan oppstå med alderen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september #16729 Del Skrevet 17. september Cid skrev (Akkurat nå): Mener du sånt som kan oppstå med alderen? Ja det skjer de fleste i 40-åra. At man holder avisen lenger og lenger unna for å se.😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september #16730 Del Skrevet 17. september Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Ja det skjer de fleste i 40-åra. At man holder avisen lenger og lenger unna for å se.😌 Er det tungvint å bruke briller? Jeg kvir meg veldig for å bruke briller, aldri likt å ha briller på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september #16731 Del Skrevet 17. september At det ikke har kommet iPhone SE 4 enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. september #16732 Del Skrevet 18. september Cid skrev (7 timer siden): Er det tungvint å bruke briller? Jeg kvir meg veldig for å bruke briller, aldri likt å ha briller på. Briller og linser er helt ok synes jeg. Hatt det i over 30 år. Det styrete med lesebriller er å ta av og på. For jeg leser godt med de, men om man ser rundt seg med de så ser man kjempedårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 18. september #16733 Del Skrevet 18. september Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Ja det skjer de fleste i 40-åra. At man holder avisen lenger og lenger unna for å se.😌 jada…jeg spikrer avisa til husveggen og setter meg i stol ute på jordet og leser den..da skjønner du hvor gammel jeg er.. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. september #16734 Del Skrevet 18. september At jeg ikke får solgt det ene paret med sko jeg har forsøkt å bli kvitt i noen år... De var såpass dyre at jeg har ikke lyst til å gi de bort. Men det er vel ulempen å være dame med store bein 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 18. september #16735 Del Skrevet 18. september Skulle se etter litt høst pynt, men nå er det allerede oversvømt av julepynt overalt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 18. september #16736 Del Skrevet 18. september At jeg er så satans sjalu Og at jeg alltid er et 2,3,4 eller generelt sistevalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #16737 Del Skrevet 18. september At det ikke går an å lagre bilder eller videoer fra snap chatter 🙎♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. september #16738 Del Skrevet 18. september Cid skrev (21 minutter siden): At det ikke går an å lagre bilder eller videoer fra snap chatter 🙎♂️ Har de fjernet muligheten? Har funker før, så lenge du holder inne på det du ser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. september #16739 Del Skrevet 18. september Cid skrev (21 minutter siden): At det ikke går an å lagre bilder eller videoer fra snap chatter 🙎♂️ Jeg er sikkert dum som et naut (har ikke snap), men kan du ikke bare ta skjermbilder av bildene? Videoer blir det så klart verre med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #16740 Del Skrevet 18. september Titania skrev (3 minutter siden): Har de fjernet muligheten? Har funker før, så lenge du holder inne på det du ser Nei men kommer bare opp at noe er feil hver gang, snap har oppført seg merkelig siste tiden ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå