Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Disney Adult skrev (1 minutt siden):

Det er nok fordi det fort kunne utviklet seg til at folk indirekte hadde forsterket hverandres spiseforstyrrelser. Sett det gang på gang ved andre platformer dessverre.

Burde i hvert fall hatt helsepersonell som moderator i sånne tråder i såfall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (1 minutt siden):

Burde i hvert fall hatt helsepersonell som moderator i sånne tråder i såfall. 

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 minutter siden):

Hva mener du?

Det er irriterende å måtte hente lesebriller for å kunne lese lett. Tar ikke med det ut på restaurant f eks og så strever jeg plutselig med å lese. Eller når jeg skal lese på en oppskrift på en Toro-pose og må hente brillene. Eller at jeg ikke ser hvor deilig tallerkenen min med mat er sånn egentlig, før lesebriller er på😔

Endret av Frøkenfryden
Linser korrigerer synet ellers, så lesebriller må liksom av og på
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Det er irriterende å måtte hente lesebriller for å kunne lese lett. Tar ikke med det ut på restaurant f eks og så strever jeg plutselig med å lese. Eller når jeg skal lese på en oppskrift på en Toro-pose og må hente brillene. Eller at jeg ikke ser hvor deilig tallerkenen min med mat er sånn egentlig, før lesebriller er på😔

Mener du sånt som kan oppstå med alderen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Mener du sånt som kan oppstå med alderen?

Ja det skjer de fleste i 40-åra. At man holder avisen lenger og lenger unna for å se.😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Ja det skjer de fleste i 40-åra. At man holder avisen lenger og lenger unna for å se.😌

Er det tungvint å bruke briller? Jeg kvir meg veldig for å bruke briller, aldri likt å ha briller på.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 timer siden):

Er det tungvint å bruke briller? Jeg kvir meg veldig for å bruke briller, aldri likt å ha briller på.  

Briller og linser er helt ok synes jeg. Hatt det i over 30 år. Det styrete med lesebriller er å ta av og på. For jeg leser godt med de, men om man ser rundt seg med de så ser man kjempedårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (8 timer siden):

jada…jeg spikrer avisa til husveggen og setter meg i stol ute på jordet og leser den..da skjønner du hvor gammel jeg er.. 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg ikke får solgt det ene paret med sko jeg har forsøkt å bli kvitt i noen år... De var såpass dyre at jeg har ikke lyst til å gi de bort.

Men det er vel ulempen å være dame med store bein 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle se etter litt høst pynt, men nå er det allerede oversvømt av julepynt overalt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er så satans sjalu
Og at jeg alltid er et 2,3,4 eller generelt sistevalg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (21 minutter siden):

At det ikke går an å lagre bilder eller videoer fra snap chatter 🙎‍♂️

Har de fjernet muligheten? Har funker før, så lenge du holder inne på det du ser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (21 minutter siden):

At det ikke går an å lagre bilder eller videoer fra snap chatter 🙎‍♂️

Jeg er sikkert dum som et naut (har ikke snap), men kan du ikke bare ta skjermbilder av bildene? Videoer blir det så klart verre med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Har de fjernet muligheten? Har funker før, så lenge du holder inne på det du ser

Nei men kommer bare opp at noe er feil hver gang, snap har oppført seg merkelig siste tiden ass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...