Cid Skrevet 11. september #16701 Del Skrevet 11. september Titania skrev (1 time siden): Da er det lett å overse, syns jeg. Verre om det er en pop-up som kommer hver gang. Fortsatt unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. september #16702 Del Skrevet 11. september Cid skrev (4 minutter siden): Fortsatt unødvendig. Det er ikke alle som logger inn ofte, og mange som har online-mail. Så selv om det ikke er relevant for deg, er det for at folk skal få det med seg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #16703 Del Skrevet 11. september Titania skrev (6 minutter siden): Det er ikke alle som logger inn ofte, og mange som har online-mail. Så selv om det ikke er relevant for deg, er det for at folk skal få det med seg 😊 Hvis kan krysser det vekk så burde det forsvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. september #16704 Del Skrevet 11. september De som på død og liv må bruke sparkesykkel inne på kjøpesentre, i butikker og sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #16705 Del Skrevet 11. september Titania skrev (18 minutter siden): De som på død og liv må bruke sparkesykkel inne på kjøpesentre, i butikker og sånn Er vel ikke lov? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. september #16706 Del Skrevet 11. september Cid skrev (6 minutter siden): Er vel ikke lov? Folk gjør det allikevel. Skal sies, vekterne på senteret i sentrum her er ganske sløve uansett også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 11. september #16707 Del Skrevet 11. september Når pølsa er lenger enn pølsebrødet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #16708 Del Skrevet 11. september Nevian skrev (5 minutter siden): Når pølsa er lenger enn pølsebrødet Ikke størrelsen som teller 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 11. september #16709 Del Skrevet 11. september Nevian skrev (1 time siden): Når pølsa er lenger enn pølsebrødet Jeg synes det er verre når det er omvendt. Så mye brød, så lite pølse! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #16710 Del Skrevet 12. september https://deadline.com/2024/09/chester-bennington-son-jaime-death-threats-linkin-park-1236083826/ Folk på nettet kan være ORDENTLIG fæle… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #16711 Del Skrevet 15. september At jeg har smerter i brystkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #16712 Del Skrevet 15. september Cid skrev (1 minutt siden): At jeg har smerter i brystkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #16713 Del Skrevet 15. september Ukjente oppringinger fra andre land. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. september #16714 Del Skrevet 15. september At sesong 5 av new Amsterdam ikke er tilgjengelig på norske streamingtjenester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 15. september #16715 Del Skrevet 15. september Allergi. Var på besøk hos noen med katt i dag og nå ligger jeg helt ødelagt. Dusjet og skifta klær så fort jeg kom hjem, tok allergi medisin og astma medisiner. Alikevel sliter jeg med tung pust, våkna nettopp av at jeg var helt tett 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #16716 Del Skrevet 15. september Disney Adult skrev (25 minutter siden): Allergi. Var på besøk hos noen med katt i dag og nå ligger jeg helt ødelagt. Dusjet og skifta klær så fort jeg kom hjem, tok allergi medisin og astma medisiner. Alikevel sliter jeg med tung pust, våkna nettopp av at jeg var helt tett 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 15. september #16717 Del Skrevet 15. september At det ikke er lov å snakke om spiseforstyrrelser på KG. Hadde vært fint å snakke med noen i samme situasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 15. september #16718 Del Skrevet 15. september Titania skrev (På 11.9.2024 den 20.42): De som på død og liv må bruke sparkesykkel inne på kjøpesentre, i butikker og sånn Jeg har gjort det en del, men av helsemessige årsaker. Har ME, men opplevd å bli kastet ut av et senter fordi jeg kjørte sparkesykkel. Har nå rullestol som jeg bruker ved behov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #16719 Del Skrevet 16. september https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/einar-81-og-57-andre-kunne-fortsatt-vaert-i-live-dette-er-svaert-alvorlig/16997447/ Gjør meg både trist og irritert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 17. september #16720 Del Skrevet 17. september Paneera skrev (På 16.9.2024 den 1.12): At det ikke er lov å snakke om spiseforstyrrelser på KG. Hadde vært fint å snakke med noen i samme situasjon Det er nok fordi det fort kunne utviklet seg til at folk indirekte hadde forsterket hverandres spiseforstyrrelser. Sett det gang på gang ved andre platformer dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå