Cid Skrevet 3. september #16661 Del Skrevet 3. september Titania skrev (40 minutter siden): Kollegaene som bruker sjukt mye kopper, men aldri hjelper til med oppvasken Har dere ikke oppvaskmaskin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. september #16662 Del Skrevet 3. september Cid skrev (56 minutter siden): Har dere ikke oppvaskmaskin? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. september #16663 Del Skrevet 3. september Titania skrev (2 minutter siden): Nei Burde investert i en da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. september #16664 Del Skrevet 3. september Cid skrev (22 minutter siden): Burde investert i en da Vi som må ta oppvasken maser. Men koster litt å fikse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. september #16665 Del Skrevet 3. september Titania skrev (Akkurat nå): Vi som må ta oppvasken maser. Men koster litt å fikse Dere har en som ikke funker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. september #16666 Del Skrevet 3. september Cid skrev (48 minutter siden): Dere har en som ikke funker? Nei. Men kan ikke bare trylle frem plass og røropplegg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 3. september #16667 Del Skrevet 3. september Folk som ikke evner å si takk, ikke engang for litt større greier, som barne og dyrepass, eller etter å ha stilt opp og hjulpet de med en haug av greier. Likevel skal de samme folka tvinge barna sine til å lære seg å si takk 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. september #16668 Del Skrevet 3. september Titania skrev (1 time siden): Nei. Men kan ikke bare trylle frem plass og røropplegg 😅 Kunne spleiset på det dere ansatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. september #16669 Del Skrevet 3. september Cid skrev (50 minutter siden): Kunne spleiset på det dere ansatte. For å gi bedriften/bygget en verdiøkning - nope 😝 Deler av innredningen må rives for å få plass, og rørlegger må inn for å lage nytt opplegg til vann. Pluss oppvaskmaskinen. Vi er to som irriterer oss over oppvasken, og jeg vet at selv om jeg liker jobben min, så er ikke det noe jeg vil bruke penger på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. september #16670 Del Skrevet 3. september Titania skrev (14 minutter siden): For å gi bedriften/bygget en verdiøkning - nope 😝 Deler av innredningen må rives for å få plass, og rørlegger må inn for å lage nytt opplegg til vann. Pluss oppvaskmaskinen. Vi er to som irriterer oss over oppvasken, og jeg vet at selv om jeg liker jobben min, så er ikke det noe jeg vil bruke penger på. Da må de som ikke bidrar finne en annen måte å bidra på, bare rettferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. september #16671 Del Skrevet 3. september Cid skrev (17 minutter siden): Da må de som ikke bidrar finne en annen måte å bidra på, bare rettferdig. Det beste hadde vært om de gadd å bruke engangs, men det vil de ikke 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. september #16672 Del Skrevet 4. september (endret) Barneovergripere, at sånne folk kan eksistere 🤮 Endret 4. september av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. september #16673 Del Skrevet 6. september Ford3000 skrev (På 3.9.2024 den 12.34): Folk som ikke evner å si takk, ikke engang for litt større greier, som barne og dyrepass, eller etter å ha stilt opp og hjulpet de med en haug av greier. Likevel skal de samme folka tvinge barna sine til å lære seg å si takk 🙃 Det der er en u-ting! Jeg synes også det takkes for lite😌 Prøver starte med meg selv, takket fysioterapeut for timen og ønska god helg🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 6. september #16674 Del Skrevet 6. september Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Det der er en u-ting! Jeg synes også det takkes for lite😌 Prøver starte med meg selv, takket fysioterapeut for timen og ønska god helg🥰 Det er veldig bra! Tenker du gjorde hen veldig glad! 😊🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 6. september #16675 Del Skrevet 6. september Vond middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #16676 Del Skrevet 6. september FrankDrebin 2 1/2 skrev (Akkurat nå): Vond middag. Fått servert eller laga selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. september #16677 Del Skrevet 6. september FrankDrebin 2 1/2 skrev (5 minutter siden): Vond middag. Hva har du spist? Fårikål? Erter, kjøtt og flesk? Spaghetti ala capri? Joikakaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #16678 Del Skrevet 6. september jukkapalme skrev (1 minutt siden): Hva har du spist? Fårikål? Erter, kjøtt og flesk? Spaghetti ala capri? Joikakaker? Kanskje joikakaker med melis og lakris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. september #16679 Del Skrevet 6. september Cid skrev (Akkurat nå): Kanskje joikakaker med melis og lakris. De smaker nok bedre med det enn uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #16680 Del Skrevet 6. september jukkapalme skrev (2 minutter siden): De smaker nok bedre med det enn uten Husker når hellstrøm visste hva det egentlig lages av 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå