Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

FrankDrebin 2 1/2 skrev (6 timer siden):

At løsungen til Mette Marit får så mye oppmerksomhet i media

Cid skrev (5 timer siden):

Media i et nøtteskall.   

Syns det er helt riktig at dette omsider kommer frem jeg da. Kanskje det kan legge en demper på særbehandlingen..

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At spiseforstyrrelsesfokus er tillat i mattråder her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (7 timer siden):

At løsungen til Mette Marit får så mye oppmerksomhet i media

Synes ikke det er greit å kalle noen som helst for løsunger.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (49 minutter siden):

Syns det er helt riktig at dette omsider kommer frem jeg da. Kanskje det kan legge en demper på særbehandlingen..

Bare forklarte hvorfor han er så mye i media. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

Synes ikke det er greit å kalle noen som helst for løsunger.

DET er jeg enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SVK

Influencere som klager over at deres plagiering blir plagiert. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det skal være kjendiser i hvert jævlige nye realityserie, savner å se vanlige folk som har meldt seg på fremfor kjendiser overalt 🙊 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler ikke folk uten noe form for selvinnsikt!

Feks hvis et menneske er elendig på prioteringer, plikter, kommunikasjon og lite ork til å følge opp egne barn men det samme mennesket er det første til å kommentere akkurat disse tingene om og til andre. Fatter ikke at man kan sitte der på den høye hesten å belære andre på noe man selv er elendig på. Fatter ikke at det ikke går et lys opp for sånne mennesker at kanskje akkurat de ikke er rette personen som skal sitte der å fortelle hvordan ting bør gjøres. DET kan irritere meg grønn. Og ja, har en sånn i vennekretsen min 😆

Jeg irriterer meg grønn over folk som subber rundt i butikken der de står i veien uansett hvor man går. Skulle tro de hadde verdens beste tid.

Folk som kjører under fartsgrensen og skal AKKURAT der jeg skal men slipper ikke noen forbi! 

Syklister som med god samvittighet sykler i veien når sykkelstien er rett vedsiden av! 

Folk som avbryter konstant og som elsker sin egen stemme i en så stor grad at de helst vil snakke i mange timer. Prøver man å svare eller forklare noe fra egen situasjon avbrytes det fort og så er det samme person som snakker i flere timer til. Det drar energien ut av meg! 

Irriterer meg over folk som skal unnskylde alt med sykdom og kun snakke om sykdommer. Sier man at man er sliten eller har følt seg dårlig i det siste så skal de kaste diagnoser etter en! Trenger ikke alltid og være en forbanna diagnose. De sitter på Google døgnet rundt for å lete etter svar og diagnoserer seg selv. Blir helt hjernedød av og høre på sånne. 

Folk som ikke gidd å oppdra ungene sine som syns synd i ungen sin senere når ingen orker å være med de eller ha de på besøk pga dårlig oppdragelse. Er trist og si det, men slik tenker mange inni seg uten og si det høyt. Kjempe synd i ungene, men er foreldrene som har ansvaret for at barna vokser opp til og bli høflige og selvstendige barn/voksne! Det er liksom en del av jobben man velger og ta på seg når man setter barn til verden og blir foreldre. Nå blir godt oppdradde unger tvingt til og være med disse bøllene pga «alle skal være med alle». Burde kanskje tenkt på det før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

At jeg hikker sånn nå.

l1U64W.gif

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar kjøp som ikke sendte meg alle varene og nå ser jeg at de har kansellert den :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Overfladiske folk 

M og D du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (57 minutter siden):

M og D du tenker på?

Nei, tenker mer generelt. Men de to irriterer meg også. Og ikke minst «lille Marius». Tenk at den lille søte gutten skulle bli en sånn drittsekk og kvinnemishandler 🤬 Hvem skulle tro dét i 1999, liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Nei, tenker mer generelt. Men de to irriterer meg også. Og ikke minst «lille Marius». Tenk at den lille søte gutten skulle bli en sånn drittsekk og kvinnemishandler 🤬 Hvem skulle tro dét i 1999, liksom? 

Og så får han dra utenlands. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg irriterer meg for tida over folk som tar opp et sete på bussen med veska si, når det er så fullt at sjåføren må kjøre fra folk på busstoppet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konseptet ghostwriter. Hvis en kjendis av noe slag sier at de har skrevet en bok - så skal de sannelig ha sittet og faktisk skrevet den - ikke fått en annen til å gjøre grovarbeidet for dem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg må "ommøblere" inni oppvaskmaskinen hver gang samboer har satt inn, fordi det blir plass til så lite etter han har gjort det -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...