Tough cookie Skrevet 11. august #16621 Del Skrevet 11. august Folk som tror de har peiling men ikke har det, og har null selvinnsikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. august #16622 Del Skrevet 11. august Teksting av programmer som ikke stemmer med hva som sies 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 13. august #16623 Del Skrevet 13. august On 8/11/2024 at 5:05 PM, Titania said: Teksting av programmer som ikke stemmer med hva som sies Det er irriterende ja, eller når teksten enten henger igjen eller er for tidlig ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. august #16624 Del Skrevet 13. august FrankDrebin 2 1/2 skrev (4 minutter siden): Det er irriterende ja, eller når teksten enten henger igjen eller er for tidlig ute. Det også 😶 Jeg har sett alle 6 sesongene med the rookie de siste 2-3 ukene. Tekstingen har blitt dårligere og dårligere ut i sesongene, og merkelig nok samme fyr som krediteres for tekstingen. Man hører tydelig hva folk sier, gjerne navn eller noe sånt, og allikevel tekstes noe som ikke gir mening i det hele tatt. Eller når ord mangler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. august #16625 Del Skrevet 13. august Titania skrev (På 11.8.2024 den 17.05): Teksting av programmer som ikke stemmer med hva som sies Tall er ofte 10 unna, altså de sier 39 og så tekstes det 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 13. august #16626 Del Skrevet 13. august 2 hours ago, Titania said: Det også 😶 Jeg har sett alle 6 sesongene med the rookie de siste 2-3 ukene. Tekstingen har blitt dårligere og dårligere ut i sesongene, og merkelig nok samme fyr som krediteres for tekstingen. Man hører tydelig hva folk sier, gjerne navn eller noe sånt, og allikevel tekstes noe som ikke gir mening i det hele tatt. Eller når ord mangler. Det er spesielt. Kanskje han begynte å bli lei av jobben, og begynte så å slurve med teksten. xD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 14. august #16627 Del Skrevet 14. august Å måtte mase og kjase om avløsning hver eneste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #16628 Del Skrevet 17. august At der ikke er fysiske spillbutikker i Norge lenger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 17. august #16629 Del Skrevet 17. august 15 hours ago, Cid said: At der ikke er fysiske spillbutikker i Norge lenger. Enig. Selv om jeg liker å kunne plukke fra nettet her hjemme, savner jeg å kunne svippe innom en spillbutikk og se hva de hadde, lese bakpå eskene osv., litt som med videoutleie i gamle dager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. august #16630 Del Skrevet 18. august At jeg har så jævla med magesjau i natt 😣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august #16631 Del Skrevet 18. august Cid skrev (5 minutter siden): At jeg har så jævla med magesjau i natt 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. august #16632 Del Skrevet 18. august Cid skrev (5 timer siden): At jeg har så jævla med magesjau i natt 😣 Ånei, god bedring, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 20. august #16633 Del Skrevet 20. august At de permanent har slått av radiatorene på soverommet hos alle i hele blokken jeg bor i. Jeg er en av dem som liker å ha det varmt når jeg sover, så nå kan jeg ikke det. Dessuten betaler vi for varme gjennom husleien, så vi merker ikke noe på strømmen uansett hvor varmt vi vil ha det. Men nå er det noen som stadig vekk fyrer for kråkene og det har vært små branntilløp (uten brannalarm), så da får vi alle svi. De tok ikke bort radiatorene i går, men rørene som går til dem. Nå må jeg prøve å finne en liten varmeovn, for soverommet er relativt lite og skal jeg kunne gå til min side av sengen, er det ikke mange cm å plassere en ovn på. Den jeg har, er for bred (10 cm). Grrrrr 😠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. august #16634 Del Skrevet 20. august Dottene i ørene pga forkjølelsen... De "knitrer" 😐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. august #16635 Del Skrevet 20. august sofie777 skrev (22 minutter siden): At de permanent har slått av radiatorene på soverommet hos alle i hele blokken jeg bor i. Jeg er en av dem som liker å ha det varmt når jeg sover, så nå kan jeg ikke det. Dessuten betaler vi for varme gjennom husleien, så vi merker ikke noe på strømmen uansett hvor varmt vi vil ha det. Men nå er det noen som stadig vekk fyrer for kråkene og det har vært små branntilløp (uten brannalarm), så da får vi alle svi. De tok ikke bort radiatorene i går, men rørene som går til dem. Nå må jeg prøve å finne en liten varmeovn, for soverommet er relativt lite og skal jeg kunne gå til min side av sengen, er det ikke mange cm å plassere en ovn på. Den jeg har, er for bred (10 cm). Grrrrr 😠 Rart så forskjellig man er Her hadde det vært som en god drøm å få radiatorene ut av soverommene. De suser og bråker. jeg bor øverst, så når kjelen ikke er påfylt skikkelig så har jeg det gående. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #16636 Del Skrevet 20. august sofie777 skrev (2 timer siden): At de permanent har slått av radiatorene på soverommet hos alle i hele blokken jeg bor i. Jeg er en av dem som liker å ha det varmt når jeg sover, så nå kan jeg ikke det. Dessuten betaler vi for varme gjennom husleien, så vi merker ikke noe på strømmen uansett hvor varmt vi vil ha det. Men nå er det noen som stadig vekk fyrer for kråkene og det har vært små branntilløp (uten brannalarm), så da får vi alle svi. De tok ikke bort radiatorene i går, men rørene som går til dem. Nå må jeg prøve å finne en liten varmeovn, for soverommet er relativt lite og skal jeg kunne gå til min side av sengen, er det ikke mange cm å plassere en ovn på. Den jeg har, er for bred (10 cm). Grrrrr 😠 Enøk-tips! Sov urolig. En aktiv kropp genererer mye energi Jo villere du kaster på deg i løpet av natten, jo varmere blir rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 20. august #16637 Del Skrevet 20. august KnekkeBørre skrev (39 minutter siden): Enøk-tips! Sov urolig. En aktiv kropp genererer mye energi Jo villere du kaster på deg i løpet av natten, jo varmere blir rommet. Jada, prøver det der hver eneste natt, veldig ufrifvillig!. Tar av og på dynen for det er for varmt under dynen og for kaldt utenfor dynen. Derfor har jeg lagt med sommerdyne hele året. Nå blir det kaldere uten dyne og forskjellen blir større. Dessuten er jeg snart 50 med de morsomHETER det fører med seg. Men jeg vet jo ikke når de inntreffer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #16638 Del Skrevet 20. august sofie777 skrev (2 minutter siden): Jada, prøver det der hver eneste natt, veldig ufrifvillig!. Tar av og på dynen for det er for varmt under dynen og for kaldt utenfor dynen. Derfor har jeg lagt med sommerdyne hele året. Nå blir det kaldere uten dyne og forskjellen blir større. Dessuten er jeg snart 50 med de morsomHETER det fører med seg. Men jeg vet jo ikke når de inntreffer. Lett skal det iallefall ikke være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 21. august #16639 Del Skrevet 21. august At løsungen til Mette Marit får så mye oppmerksomhet i media 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. august #16640 Del Skrevet 21. august FrankDrebin 2 1/2 skrev (1 time siden): At løsungen til Mette Marit får så mye oppmerksomhet i media Media i et nøtteskall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå