Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som tror de har peiling men ikke har det, og har null selvinnsikt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 8/11/2024 at 5:05 PM, Titania said:

Teksting av programmer som ikke stemmer med hva som sies

Det er irriterende ja, eller når teksten enten henger igjen eller er for tidlig ute. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (4 minutter siden):

Det er irriterende ja, eller når teksten enten henger igjen eller er for tidlig ute. 

Det også 😶

Jeg har sett alle 6 sesongene med the rookie de siste 2-3 ukene. Tekstingen har blitt dårligere og dårligere ut i sesongene, og merkelig nok samme fyr som krediteres for tekstingen. Man hører tydelig hva folk sier, gjerne navn eller noe sånt, og allikevel tekstes noe som ikke gir mening i det hele tatt. Eller når ord mangler. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (På 11.8.2024 den 17.05):

Teksting av programmer som ikke stemmer med hva som sies

Tall er ofte 10 unna, altså de sier 39 og så tekstes det 29 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Titania said:

Det også 😶

Jeg har sett alle 6 sesongene med the rookie de siste 2-3 ukene. Tekstingen har blitt dårligere og dårligere ut i sesongene, og merkelig nok samme fyr som krediteres for tekstingen. Man hører tydelig hva folk sier, gjerne navn eller noe sånt, og allikevel tekstes noe som ikke gir mening i det hele tatt. Eller når ord mangler. 

Det er spesielt. Kanskje han begynte å bli lei av jobben, og begynte så å slurve med teksten. xD

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å måtte mase og kjase om avløsning hver eneste gang. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Cid said:

At der ikke er fysiske spillbutikker i Norge lenger.

Enig. Selv om jeg liker å kunne plukke fra nettet her hjemme, savner jeg å kunne svippe innom en spillbutikk og se hva de hadde, lese bakpå eskene osv., litt som med videoutleie i gamle dager. :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

At jeg har så jævla med magesjau i natt 😣

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):

At jeg har så jævla med magesjau i natt 😣

Ånei, god bedring,

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de permanent har slått av radiatorene på soverommet hos alle i hele blokken jeg bor i. Jeg er en av dem som liker å ha det varmt når jeg sover, så nå kan jeg ikke det. Dessuten betaler vi for varme gjennom husleien, så vi merker ikke noe på strømmen uansett hvor varmt vi vil ha det. Men nå er det noen som stadig vekk fyrer for kråkene og det har vært små branntilløp (uten brannalarm), så da får vi alle svi. De tok ikke bort radiatorene i går, men rørene som går til dem. Nå må jeg prøve å finne en liten varmeovn, for soverommet er relativt lite og skal jeg kunne gå til min side av sengen, er det ikke mange cm å plassere en ovn på. Den jeg har, er for bred (10 cm). Grrrrr 😠

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (22 minutter siden):

At de permanent har slått av radiatorene på soverommet hos alle i hele blokken jeg bor i. Jeg er en av dem som liker å ha det varmt når jeg sover, så nå kan jeg ikke det. Dessuten betaler vi for varme gjennom husleien, så vi merker ikke noe på strømmen uansett hvor varmt vi vil ha det. Men nå er det noen som stadig vekk fyrer for kråkene og det har vært små branntilløp (uten brannalarm), så da får vi alle svi. De tok ikke bort radiatorene i går, men rørene som går til dem. Nå må jeg prøve å finne en liten varmeovn, for soverommet er relativt lite og skal jeg kunne gå til min side av sengen, er det ikke mange cm å plassere en ovn på. Den jeg har, er for bred (10 cm). Grrrrr 😠

Rart så forskjellig man er :ler:  Her hadde det vært som en god drøm å få radiatorene ut av soverommene. De suser og bråker. jeg bor øverst, så når kjelen ikke er påfylt skikkelig så har jeg det gående.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (2 timer siden):

Enøk-tips! 

Sov urolig. En aktiv kropp genererer mye energi :nikke:

Jo villere du kaster på deg i løpet av natten, jo varmere blir rommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KnekkeBørre skrev (39 minutter siden):

Enøk-tips! 

Sov urolig. En aktiv kropp genererer mye energi :nikke:

Jo villere du kaster på deg i løpet av natten, jo varmere blir rommet. 

Jada, prøver det der hver eneste natt, veldig ufrifvillig!. Tar av og på dynen for det er for varmt under dynen og for kaldt utenfor dynen. Derfor har jeg lagt med sommerdyne hele året. Nå blir det kaldere uten dyne og forskjellen blir større. Dessuten er jeg snart 50 med de morsomHETER det fører med seg. Men jeg vet jo ikke når de inntreffer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (2 minutter siden):

Jada, prøver det der hver eneste natt, veldig ufrifvillig!. Tar av og på dynen for det er for varmt under dynen og for kaldt utenfor dynen. Derfor har jeg lagt med sommerdyne hele året. Nå blir det kaldere uten dyne og forskjellen blir større. Dessuten er jeg snart 50 med de morsomHETER det fører med seg. Men jeg vet jo ikke når de inntreffer.

Lett skal det iallefall ikke være.. :knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At løsungen til Mette Marit får så mye oppmerksomhet i media

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (1 time siden):

At løsungen til Mette Marit får så mye oppmerksomhet i media

Media i et nøtteskall.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...