FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 23. juli #16561 Del Skrevet 23. juli On 7/22/2024 at 3:43 PM, Metalbitch said: *familier på søndagstur som sperrer av hele gangfeltet sånn at jeg som løper, må i grøfta for å komme forbi Signerer. Nå løper jeg ikke, men irriterende likevel når jeg kommer i normal gangfart, og må gå rundt fordi de har sååååå goooood tiiiiid..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. juli #16562 Del Skrevet 23. juli (endret) Prøver å bestille noe fra en nettbutikk som også har fysiske butikker. De har en "klikk og hent" slik at man kan bestille i nettbutikken og hente i den fysiske butikken. Men så viser det seg at de ikke sender fra nettlageret til de fysiske butikkene likevel. Håpte på å hente i den fysiske butikken både for å slippe å betale transport, men også fordi jeg trodde det ville gå raskere. Endret 23. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. juli #16563 Del Skrevet 23. juli (endret) Hadde vaktmester på besøk for å fikse noe. Også ender han opp med å gjøre en langt dårligere jobb enn jeg hadde gjort det selv. Og det sier sitt for jeg er svært lite handy. Skjønner at han er en travel mann og ikke har tid til alt, men om han kun skulle gjøre ting vondt verre så kunne han vel bare sagt at han ikke har tid så hadde jeg enten gjort det selv eller betalt noen for å gjøre jobben. Nå må jeg jo uansett enten gjøre det selv eller betale noen for å fikse det og det er mer jobb nå enn før vaktmesteren prøvde å fikse problemet. Endret 23. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juli #16564 Del Skrevet 23. juli Dette! https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/ringte-etter-hjelp-sonya-36-ble-drept-av-politiet/16863051/ Måtte politi jævelen få livstid i fengsel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 23. juli #16565 Del Skrevet 23. juli Cid skrev (47 minutter siden): Dette! https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/ringte-etter-hjelp-sonya-36-ble-drept-av-politiet/16863051/ Måtte politi jævelen få livstid i fengsel! Oii, det eskalerte fort... Hva i alle dager er galt med han?? 😨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juli #16566 Del Skrevet 23. juli Disney Adult skrev (27 minutter siden): Oii, det eskalerte fort... Hva i alle dager er galt med han?? 😨 Heller mer hva som er galt med de som gjør det så lett for folk å kunne bli politi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 23. juli #16567 Del Skrevet 23. juli Cid skrev (47 minutter siden): Heller mer hva som er galt med de som gjør det så lett for folk å kunne bli politi. Trenger ikke å være helt psykopat selv om det er lett å bli politi 😉 Men så syns jeg hele USA er en vits... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juli #16568 Del Skrevet 23. juli Disney Adult skrev (4 minutter siden): Trenger ikke å være helt psykopat selv om det er lett å bli politi 😉 Men så syns jeg hele USA er en vits... ikke sagt heller men det burde ikke være lett å bli politi, det ser man resultater av i usa… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juli #16569 Del Skrevet 25. juli (endret) On 7/23/2024 at 10:21 PM, SVK said: Hadde vaktmester på besøk for å fikse noe. Også ender han opp med å gjøre en langt dårligere jobb enn jeg hadde gjort det selv. Og det sier sitt for jeg er svært lite handy. Skjønner at han er en travel mann og ikke har tid til alt, men om han kun skulle gjøre ting vondt verre så kunne han vel bare sagt at han ikke har tid så hadde jeg enten gjort det selv eller betalt noen for å gjøre jobben. Nå må jeg jo uansett enten gjøre det selv eller betale noen for å fikse det og det er mer jobb nå enn før vaktmesteren prøvde å fikse problemet. Det som også irriterte var at den samme vaktmesteren hadde en svært ovenfra og ned holning mot meg etter han hadde gjort en elendig jobb. I tillegg til at jeg er for feig til å si at "hjelpen" hans kun gjorde ting vondt verre. Endret 25. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. juli #16570 Del Skrevet 25. juli SVK skrev (3 minutter siden): Det som også irriterte var at den samme vaktmesteren hadde en svært ovenfra og ned holning mot meg etter han hadde gjort en elendig jobb. I tillegg til at jeg er for feig til å si at han gjorde en elendig jobb. Selv om det var det jeg skulle sagt da han kom med den ovenfra og ned holdningen i stedet for å si unnskyld for at han gjorde ting vondt verre. Kinkig situasjon. Er det snakk om en borettslag-typ vaktmester? Jeg hadde selv en selvutnevnt verdensmester til å fikse bilen min. Min tekniske innsikt er svak, så når jeg stusset over noen hans diagnostikk og metoder, så overga jeg meg helt da han hadde en altfor sjølsikker og arrogant holdning. Reparasjonen han gjorde var absolutt møl, men selv da var jeg ikke tøff nok til å si min mening. Løsningen min var å sette bilen på et verksted. Og så spurte jeg mekanikeren om han kunne gi meg en skriftlig vurdering av jobben denne nissen hadde gjort på bilen. Mekanikeren var skikkelig kompis og skrev en knusende dom mot denne gnomens arbeid. Og jeg mailet den til vedkommende. Fikk refundert pengene jeg hadde betalt 3 dager senere 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juli #16571 Del Skrevet 25. juli 1 minutt siden, KnekkeBørre said: Kinkig situasjon. Er det snakk om en borettslag-typ vaktmester? Jeg hadde selv en selvutnevnt verdensmester til å fikse bilen min. Min tekniske innsikt er svak, så når jeg stusset over noen hans diagnostikk og metoder, så overga jeg meg helt da han hadde en altfor sjølsikker og arrogant holdning. Reparasjonen han gjorde var absolutt møl, men selv da var jeg ikke tøff nok til å si min mening. Løsningen min var å sette bilen på et verksted. Og så spurte jeg mekanikeren om han kunne gi meg en skriftlig vurdering av jobben denne nissen hadde gjort på bilen. Mekanikeren var skikkelig kompis og skrev en knusende dom mot denne gnomens arbeid. Og jeg mailet den til vedkommende. Fikk refundert pengene jeg hadde betalt 3 dager senere 😁 Ja, er en borettslag-vaktmester. Jeg betalte ikke noe for jobben. Og jeg har som sagt forståelse for at han ikke kan alt og at han har begrenset med tid. Men hadde foretrukket om han sa det på forhånd i stedet for først å påta seg jobben, så ødelegge det han skulle fikse og i stedet for å beklage så kritiserer han meg for å ikke klare å fikse det selv. Så misliker både de som later som de klarer ting de ikke kan og de som ikke klarer å innrømme at de gjorde en dårlig jobb. Bra du fikk pengene dine tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. juli #16572 Del Skrevet 25. juli SVK skrev (3 minutter siden): Ja, er en borettslag-vaktmester. Jeg betalte ikke noe for jobben. Og jeg har som sagt forståelse for at han ikke kan alt og at han har begrenset med tid. Men hadde foretrukket om han sa det på forhånd i stedet for først å påta seg jobben, så ødelegge det han skulle fikse og i stedet for å beklage så kritiserer han meg for å ikke klare å fikse det selv. Så misliker både de som later som de klarer ting de ikke kan og de som ikke klarer å innrømme at de gjorde en dårlig jobb. Bra du fikk pengene dine tilbake! Verdensmestere er vi dessverre nødt til å leve med.. Du poengterer det ganske sterkt. Om man er ydmyk og ansvarstagende ved sine feil, så er det meste greit.. Det må jo være noe du kan gjøre utenom å konfrontere ham på den harde måten..? Flere i borettslaget har muligens lignende erfaringer med denne vaktmesteren? Det finnes vel et typ organ dere kan klage til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juli #16573 Del Skrevet 25. juli 12 minutter siden, KnekkeBørre said: Verdensmestere er vi dessverre nødt til å leve med.. Du poengterer det ganske sterkt. Om man er ydmyk og ansvarstagende ved sine feil, så er det meste greit.. Enig. 19 minutter siden, KnekkeBørre said: Det må jo være noe du kan gjøre utenom å konfrontere ham på den harde måten..? Flere i borettslaget har muligens lignende erfaringer med denne vaktmesteren? Det finnes vel et typ organ dere kan klage til? Føler ikke det er stor nok sak til å klage til andre enn dere på Kvinnguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. juli #16574 Del Skrevet 25. juli SVK skrev (4 minutter siden): Enig. Føler ikke det er stor nok sak til å klage til andre enn dere på Kvinnguiden. Altså ; Ting kan skje ved å klage løst på Kvinneguiden også Skulle jeg få i meg 6 øl og motta denne vaktmesteren sin lokalisasjon, kan det plutselig hende at jeg oppsøker mannen i full Batman-mundur og sørger for justis! Min virkelige persona er riktig nok kuet, men når Knekkebørre drikkes frem, blir jeg fort knasende sprø 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. juli #16575 Del Skrevet 25. juli jukkapalme skrev (På 21.7.2024 den 19.41): At adblock ikke funker som det skal lenger (selv om jeg har nyeste versjon) og slipper inn mer og mer reklame. Jeg HATER reklame!!! måtte bestille YouTube premium til slutt, men det hadde jeg tenkt på en stund uansett. Verre er det med all reklamen alle andre steder. Til og med på Aftenposten som jeg har abonnement på og som det aldri har vært reklame før er det reklame nå. Slitsomt og jæææævlig irriterende. Hvilken nettleser har du? Jeg krysser bare ut når de kommer med bestilling av premium- maset sitt. SVK skrev (På 23.7.2024 den 18.22): Prøver å bestille noe fra en nettbutikk som også har fysiske butikker. De har en "klikk og hent" slik at man kan bestille i nettbutikken og hente i den fysiske butikken. Men så viser det seg at de ikke sender fra nettlageret til de fysiske butikkene likevel. Håpte på å hente i den fysiske butikken både for å slippe å betale transport, men også fordi jeg trodde det ville gå raskere. Jeg pleide å bestille pcene mine på klikk og hent. Tok faktisk 2 uker lenger å få dem slik enn om de bare sendte den i posten til meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 28. juli #16576 Del Skrevet 28. juli On 7/22/2024 at 8:42 PM, C-girl said: De som snakker i mobilen på høyttaler når de er ute blant andre mennesker. Det er ingen andre som har interesse av å høre private samtaler. I tillegg prater de ofte veldig høyt 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juli #16577 Del Skrevet 28. juli Chupacabra skrev (19 minutter siden): Hva skal det bety? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juli #16578 Del Skrevet 28. juli (endret) Når folk begynner på mase om at man må klippe seg. Endret 28. juli av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 28. juli #16579 Del Skrevet 28. juli Influencere som prøver å leke relatable, men har hodet så langt oppi egen ræv at jeg kunne relatert mer med f.eks. en munk fra Tibet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. juli #16580 Del Skrevet 28. juli Brunsnegler, snegleslim og at de tydeligvis stortrives utenfor døra mi 🤬🤬🤮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå