Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

At adblock ikke funker som det skal lenger (selv om jeg har nyeste versjon) og slipper inn mer og mer reklame. Jeg HATER reklame!!! :kjempesinna: måtte bestille YouTube premium til slutt, men det hadde jeg tenkt på en stund uansett. Verre er det med all reklamen alle andre steder. Til og med på Aftenposten som jeg har abonnement på og som det aldri har vært reklame før er det reklame nå. Slitsomt og jæææævlig irriterende. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (5 minutter siden):

At adblock ikke funker som det skal lenger (selv om jeg har nyeste versjon) og slipper inn mer og mer reklame. Jeg HATER reklame!!! :kjempesinna: måtte bestille YouTube premium til slutt, men det hadde jeg tenkt på en stund uansett. Verre er det med all reklamen alle andre steder. Til og med på Aftenposten som jeg har abonnement på og som det aldri har vært reklame før er det reklame nå. Slitsomt og jæææævlig irriterende. 

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg, vi har også den nyeste versjonen av adblock, men den jævla reklamen sniker seg inn overalt.☹️☹️👎👎

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (23 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg, vi har også den nyeste versjonen av adblock, men den jævla reklamen sniker seg inn overalt.☹️☹️👎👎

Ja, grrrrr :sinna: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (34 minutter siden):

YouTube Premium er gull!! Har ikke sett en reklamefilm der på årevis. Det er verre med andre steder, selv om jeg har måttet krype til korset og åpne noen steder selv, men da åpner jeg kun på lavest mulige nivå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rettet en bitteliten ting på Facebook og da får jeg beskjed om at jeg ikke skal følge noen på sosiale medier i det hele tatt. Skjønner ikke folk nå for tiden, men nå blir jeg mer enn irritert, jeg blir fortvilet og må bare få det ut et sted. Dere er alle koselige folk!!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (9 minutter siden):

YouTube Premium er gull!! Har ikke sett en reklamefilm der på årevis. Det er verre med andre steder, selv om jeg har måttet krype til korset og åpne noen steder selv, men da åpner jeg kun på lavest mulige nivå.

Jepp, det er det 😊 veldig glad for at jeg skaffet meg det når jeg ikke slapp unna den teite reklamen lenger. Men æsj, så irriterende at den reklamen sniker seg inn overalt. Adblock funket jo så bra før. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (50 minutter siden):

Funker fint her på mobil, bruker iPhone med Safari. Var kjekt å slippe å se de jævla romprose reklamene kg hadde 😛  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Funker fint her på mobil, bruker iPhone med Safari. Var kjekt å slippe å se de jævla romprose reklamene kg hadde 😛  

Jeg har ikke reklame på KG på iPhone og på paden har jeg bare helt nederst på siden for en eller annen bokklubb. Så er ikke her det er plagsomt, men på Aftenposten og omtrent alle andre sider. Mer reklame på paden enn på tlf, men jeg bruker paden mest på nettet. Den romperose-reklamen har jeg aldri sett, heldigvis 😂 Glad jeg har YouTube premium og reklamefri tv2 play, i hvert fall. Men på tv2.no florerer reklamen. Der slapp jeg unna før. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (58 minutter siden):

Ja, grrrrr :sinna: 

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (11 timer siden):

Har du forsøkt å reinstallere adblock? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lufthansa kan altså brenne så jævlig i den varmeste delen av helvete! :kjefte: Så underbemannet her i München at køen for snakke med dem er 150 meter lang - og da får du bare en kølapp som lar deg vente i til langt utpå kvelden og natta, om du ikke faller død om mens du venter! :kjempesinna:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*smatting/slafsing

*rating og promping som forsøk på humor

*skjora i hagen kl halv fem om mårningen. Hvor mye lyd kan EN fugl lage??

*alle "smartinger" som går inn på ferga med bilalarmen på. Hva tror du skjer? Aldri en fergetur uten hylende alarmer 🙄

*snikekulturen i fergekøer!! Både inn på ferga og ut av ferga.

*svindelvirksomhet! Er så utrolig mye av det om dagen, både på mail og telefon 😡

*bilførere som blinker og bremser ned en km før krysset og bruker tre måneder på å komme seg av veien. Åååååå 🤬🤬

*familier på søndagstur som sperrer av hele gangfeltet sånn at jeg som løper, må i grøfta for å komme forbi

*klegg! Sommerens verste plage og jeg er så allergisk!

Tror jeg hadde irritert vettet av mange her inne. Jeg kremter, tygger tyggisen, knaser drops og rister på foten 🤭

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke går av hesten og sparker heste-dritten ut av veien. Ødelegger for alle andre hestefolk, fordi kommunene vil ikke åpne turstier når ryttere lar hestene drite ned stien/veien 🙃🙃

Endret av Disney Adult
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disney Adult skrev (13 minutter siden):

Folk som ikke går av hesten og sparker heste-dritten ut av veien. Ødelegger for alle andre hestefolk, fordi kommunene vil ikke åpne turstier når ryttere lar hestene drite ned stien/veien 🙃🙃

Ikke sett hester ute på veien siden jeg var liten, er det vanlig der?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metalbitch skrev (1 time siden):

*smatting/slafsing

*rating og promping som forsøk på humor

*skjora i hagen kl halv fem om mårningen. Hvor mye lyd kan EN fugl lage??

*alle "smartinger" som går inn på ferga med bilalarmen på. Hva tror du skjer? Aldri en fergetur uten hylende alarmer 🙄

*snikekulturen i fergekøer!! Både inn på ferga og ut av ferga.

*svindelvirksomhet! Er så utrolig mye av det om dagen, både på mail og telefon 😡

*bilførere som blinker og bremser ned en km før krysset og bruker tre måneder på å komme seg av veien. Åååååå 🤬🤬

*familier på søndagstur som sperrer av hele gangfeltet sånn at jeg som løper, må i grøfta for å komme forbi

*klegg! Sommerens verste plage og jeg er så allergisk!

Tror jeg hadde irritert vettet av mange her inne. Jeg kremter, tygger tyggisen, knaser drops og rister på foten 🤭

Prating og promping?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (50 minutter siden):

Prating og promping?

Raping, vel. Selv synes jeg raping er litt morsomt. Selv er jeg ingen raper så når jeg en sjelden gang raper, synes jeg det er topp 🥳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Boetica skrev (29 minutter siden):

Raping, vel. Selv synes jeg raping er litt morsomt. Selv er jeg ingen raper så når jeg en sjelden gang raper, synes jeg det er topp 🥳

Syntes prating var nærmere 😛

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Ikke sett hester ute på veien siden jeg var liten, er det vanlig der?

Det er mest vanlig på privat eiendom nå vil jeg tro, fordi som sagt har noen ryttere ødelagt for resten. Har kun 1 tur-plass igjen hvor de tillater hest der jeg bor, eier heldigvis store deler av en skog som er der jeg rir mest. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som snakker i mobilen på høyttaler når de er ute blant andre mennesker. Det er ingen andre som har interesse av å høre private samtaler. I tillegg prater de ofte veldig høyt 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...