Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli #16481 Del Skrevet 10. juli jukkapalme skrev (4 minutter siden): At jeg er så svimmel. Sliter med svimmelhet som kommer og går og idag ble jeg plutselig ekstremt svimmel igjen. Kom som kastet på meg og de "anfallene" pleier å vare noen dager Er nesten så jeg er redd for å besvime når jeg beveger meg og så er det selvfølgelig ekstremt ubehagelig. Er ikke krystallsyke selv om det kan høres sånn ut, det kommer av noe annet jeg har. Cassidy Tvillingene ønsker deg riktig godbedring vår gode venn @jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. juli #16482 Del Skrevet 10. juli Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg riktig godbedring vår gode venn @jukkapalme Takk, søte dere 💜 ja, håper det går fort over og ikke varer like lenge som forrige gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli #16483 Del Skrevet 10. juli jukkapalme skrev (1 minutt siden): Takk, søte dere 💜 ja, håper det går fort over og ikke varer like lenge som forrige gang. Bare Hyggelig, og Cassidy Tvillingene sender deg varmetanker og varmeklemmer, og vi håper at svimmelheten snart går over hos deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. juli #16484 Del Skrevet 10. juli At jeg må gå med høstklær, midt på sommeren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli #16485 Del Skrevet 10. juli Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): At jeg må gå med høstklær, midt på sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. juli #16486 Del Skrevet 10. juli Freyja Valkyrie skrev (7 minutter siden): At jeg må gå med høstklær, midt på sommeren Enig. Er ikke glad i stekevarme heller, men 13 grader og regn er rett og slett trøstesløst. Sitter under pleddet nå og småfryser. Skulle ønske det kunne være rundt 20 grader og sol. Og litt regn når det trengs. Helst på natten, hehe. I natt sovnet jeg veldig sent fordi jeg frøs sånn. Vanligvis har jeg det motsatte problemet om nettene på sommeren, at det blir for varmt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli #16487 Del Skrevet 10. juli jukkapalme skrev (12 minutter siden): Enig. Er ikke glad i stekevarme heller, men 13 grader og regn er rett og slett trøstesløst. Sitter under pleddet nå og småfryser. Skulle ønske det kunne være rundt 20 grader og sol. Og litt regn når det trengs. Helst på natten, hehe. I natt sovnet jeg veldig sent fordi jeg frøs sånn. Vanligvis har jeg det motsatte problemet om nettene på sommeren, at det blir for varmt. Cassidy Tvillingene har 14 grader og kraftige regnbyger her i Bergen nå i kveld, og vi har hatt regn i hele dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. juli #16488 Del Skrevet 10. juli Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har 14 grader og kraftige regnbyger her i Bergen nå i kveld, og vi har hatt regn i hele dag. Her også. Har regnet som om himmelen var åpen i mange kraftige regnskurer Var spådd oppimot 60 mm idag, men har heldigvis ikke kommet så mye. Men har sikkert kommet omtrent halvparten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli #16489 Del Skrevet 10. juli jukkapalme skrev (4 minutter siden): Her også. Har regnet som om himmelen var åpen i mange kraftige regnskurer Var spådd oppimot 60 mm idag, men har heldigvis ikke kommet så mye. Men har sikkert kommet omtrent halvparten. Cassidy Tvillingene er ikke så glade i varme, vi liker best 15-20 varmegrader. Men vi synes at regnet godt kan stoppe en stund nå. Vi har hatt regn i hele juni og snart halve juli, her i Bergen. Så nå kan vi få litt oppholdsvær her synes vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. juli #16490 Del Skrevet 10. juli Ciaran og Ciara skrev (22 minutter siden): Cassidy Tvillingene er ikke så glade i varme, vi liker best 15-20 varmegrader. Men vi synes at regnet godt kan stoppe en stund nå. Vi har hatt regn i hele juni og snart halve juli, her i Bergen. Så nå kan vi få litt oppholdsvær her synes vi. Er ikke glad i sterk varme jeg heller, foretrekker rundt 20 grader. Er egentlig fornøyd så lenge det ikke regner for mye og ikke er for varmt. Huff, dere har jammen hatt mye regn, vært mye her og, men ikke så mye som hos dere. I morgen er det spådd opphold her. Overskyet, men heldigvis opphold. Håper dere også får litt oppholdsvær snart 🤞🏻😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli #16491 Del Skrevet 10. juli jukkapalme skrev (11 minutter siden): Er ikke glad i sterk varme jeg heller, foretrekker rundt 20 grader. Er egentlig fornøyd så lenge det ikke regner for mye og ikke er for varmt. Huff, dere har jammen hatt mye regn, vært mye her og, men ikke så mye som hos dere. I morgen er det spådd opphold her. Overskyet, men heldigvis opphold. Håper dere også får litt oppholdsvær snart 🤞🏻😊 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene leste på værmeldingene på nettet at vi skal få fint vær på fredag og på lørdag, men på søndag skal vi få regn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. juli #16492 Del Skrevet 10. juli At jeg ikke har fått helt igjen stemmen min enda, føler meg frisk men stemmen min er fortsatt slik den var mens jeg var syk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli #16493 Del Skrevet 10. juli Cid skrev (24 minutter siden): At jeg ikke har fått helt igjen stemmen min enda, føler meg frisk men stemmen min er fortsatt slik den var mens jeg var syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli #16494 Del Skrevet 12. juli (endret) . Endret 12. juli av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 12. juli #16495 Del Skrevet 12. juli Cid skrev (4 timer siden): . Hva har tegnet punktum gjort galt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli #16496 Del Skrevet 12. juli Boetica skrev (10 minutter siden): Hva har tegnet punktum gjort galt? Hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. juli #16497 Del Skrevet 13. juli (endret) At jeg er så flink til å glemme og begynne ta smertestillende som forebyggende når jeg skal på ting der jeg VET jeg får vondt etterpå 😑 Endret 13. juli av Titania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. juli #16498 Del Skrevet 13. juli Titania skrev (2 timer siden): At jeg er så flink til å glemme og begynne ta smertestillende som forebyggende når jeg skal på ting der jeg VET jeg får vondt etterpå 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. juli #16499 Del Skrevet 13. juli At jeg er så dårlig i magen nå, vært på do 3 ganger siste timen og kjenner det snart blir en fjerde gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. juli #16500 Del Skrevet 13. juli Cid skrev (1 minutt siden): At jeg er så dårlig i magen nå, vært på do 3 ganger siste timen og kjenner det snart blir en fjerde gang. Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå