Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

At jeg er så svimmel. Sliter med svimmelhet som kommer og går og idag ble jeg plutselig ekstremt svimmel igjen. Kom som kastet på meg og de "anfallene" pleier å vare noen dager :( Er nesten så jeg er redd for å besvime når jeg beveger meg og så er det selvfølgelig ekstremt ubehagelig. Er ikke krystallsyke selv om det kan høres sånn ut, det kommer av noe annet jeg har. 

Cassidy Tvillingene ønsker deg riktig godbedring vår gode venn @jukkapalme:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene ønsker deg riktig godbedring vår gode venn @jukkapalme:klem3::klem3:

Takk, søte dere 💜 ja, håper det går fort over og ikke varer like lenge som forrige gang. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Takk, søte dere 💜 ja, håper det går fort over og ikke varer like lenge som forrige gang. 

Bare Hyggelig, og Cassidy Tvillingene sender deg varmetanker og varmeklemmer, og vi håper at svimmelheten snart går over hos deg.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg må gå med høstklær, midt på sommeren :sukk:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden):

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (7 minutter siden):

Enig. Er ikke glad i stekevarme heller, men 13 grader og regn er rett og slett trøstesløst. Sitter under pleddet nå og småfryser. Skulle ønske det kunne være rundt 20 grader og sol. Og litt regn når det trengs. Helst på natten, hehe. I natt sovnet jeg veldig sent fordi jeg frøs sånn. Vanligvis har jeg det motsatte problemet om nettene på sommeren, at det blir for varmt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (12 minutter siden):

Enig. Er ikke glad i stekevarme heller, men 13 grader og regn er rett og slett trøstesløst. Sitter under pleddet nå og småfryser. Skulle ønske det kunne være rundt 20 grader og sol. Og litt regn når det trengs. Helst på natten, hehe. I natt sovnet jeg veldig sent fordi jeg frøs sånn. Vanligvis har jeg det motsatte problemet om nettene på sommeren, at det blir for varmt. 

Cassidy Tvillingene har 14 grader og kraftige regnbyger her i Bergen nå i kveld, og vi har hatt regn i hele dag.:regnsky::regnsky::regn::regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har 14 grader og kraftige regnbyger her i Bergen nå i kveld, og vi har hatt regn i hele dag.:regnsky::regnsky::regn::regn:

Her også. Har regnet som om himmelen var åpen i mange kraftige regnskurer :regnsky: Var spådd oppimot 60 mm idag, men har heldigvis ikke kommet så mye. Men har sikkert kommet omtrent halvparten. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Her også. Har regnet som om himmelen var åpen i mange kraftige regnskurer :regnsky: Var spådd oppimot 60 mm idag, men har heldigvis ikke kommet så mye. Men har sikkert kommet omtrent halvparten. 

Cassidy Tvillingene er ikke så glade i varme, vi liker best 15-20 varmegrader. Men vi synes at regnet godt kan stoppe en stund nå. Vi har hatt regn i hele juni og snart halve juli, her i Bergen. Så nå kan vi få litt oppholdsvær her synes vi.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (22 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er ikke så glade i varme, vi liker best 15-20 varmegrader. Men vi synes at regnet godt kan stoppe en stund nå. Vi har hatt regn i hele juni og snart halve juli, her i Bergen. Så nå kan vi få litt oppholdsvær her synes vi.:nikke::nikke:

Er ikke glad i sterk varme jeg heller, foretrekker rundt 20 grader. Er egentlig fornøyd så lenge det ikke regner for mye og ikke er for varmt. Huff, dere har jammen hatt mye regn, vært mye her og, men ikke så mye som hos dere. I morgen er det spådd opphold her. Overskyet, men heldigvis opphold. Håper dere også får litt oppholdsvær snart 🤞🏻😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (11 minutter siden):

Er ikke glad i sterk varme jeg heller, foretrekker rundt 20 grader. Er egentlig fornøyd så lenge det ikke regner for mye og ikke er for varmt. Huff, dere har jammen hatt mye regn, vært mye her og, men ikke så mye som hos dere. I morgen er det spådd opphold her. Overskyet, men heldigvis opphold. Håper dere også får litt oppholdsvær snart 🤞🏻😊

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene leste på værmeldingene på nettet at vi skal få fint vær på fredag og på lørdag, men på søndag skal vi få regn igjen.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke har fått helt igjen stemmen min enda, føler meg frisk men stemmen min er fortsatt slik den var mens jeg var syk.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (24 minutter siden):

At jeg ikke har fått helt igjen stemmen min enda, føler meg frisk men stemmen min er fortsatt slik den var mens jeg var syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 timer siden):

.

Hva har tegnet punktum gjort galt? :vetikke::klovn:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (10 minutter siden):

Hva har tegnet punktum gjort galt? :vetikke::klovn:

Hehe.  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg er så flink til å glemme og begynne ta smertestillende som forebyggende når jeg skal på ting der jeg VET jeg får vondt etterpå 😑

Endret av Titania
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 timer siden):

At jeg er så flink til å glemme og begynne ta smertestillende som forebyggende når jeg skal på ting der jeg VET jeg får vondt etterpå 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er så dårlig i magen nå, vært på do 3 ganger siste timen og kjenner det snart blir en fjerde gang. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

At jeg er så dårlig i magen nå, vært på do 3 ganger siste timen og kjenner det snart blir en fjerde gang. 

Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring.:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...