Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Kittykat skrev (6 minutter siden):

På denne tiden av året så er det bananfluer, edderkopper og hjortelusfluer som irriterer meg. Bananfluer får vi hvert jækla år. Jeg ser de svirre rundt frukten i butikken og jeg prøver å unngå å dra de med meg hjem, men så er de plutselig rundt om i huset 😒  Er et herk å bli kvitt de og.

Edderkopper og hjortelusfluer som våkner til liv. Vi bor i fjerde etasje i en blokk, men likevel så klarer de å finne veien inn. Fant en edderkopp på stueveggen i går. Det blir ikke bedre av at jeg har Araknofobi 😱 

Bare trøst deg med at edderkopper liker å spise de andre fluene :D 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (6 timer siden):

At jeg ikke er frisk enda etter nesten to uker :sur:

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 timer siden):

Kjenner to stykker som også har hatt et virus i er par uker nå. Det er surt når det ikke vil gå skikkelig over. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kittykat skrev (3 timer siden):

På denne tiden av året så er det bananfluer, edderkopper og hjortelusfluer som irriterer meg. Bananfluer får vi hvert jækla år. Jeg ser de svirre rundt frukten i butikken og jeg prøver å unngå å dra de med meg hjem, men så er de plutselig rundt om i huset 😒  Er et herk å bli kvitt de og.

Edderkopper og hjortelusfluer som våkner til liv. Vi bor i fjerde etasje i en blokk, men likevel så klarer de å finne veien inn. Fant en edderkopp på stueveggen i går. Det blir ikke bedre av at jeg har Araknofobi 😱 

Hjortelusfluer allerede? Oi, det var tidlig. I skogen ved der jeg bor pleier de å dukke opp i slutten av august/starten av september. Har aldri hatt dem inne, heldigvis, men har fått noen på meg og hunden når vi går tur i skogen på høsten. Heldigvis aldri så veldig mange, for det er ikke sååå ille her, men en er en for mye av den dævelskapen der! 😡 Begynner nesten å klø bare jeg tenker på den dritten der. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (7 minutter siden):

Kjenner to stykker som også har hatt et virus i er par uker nå. Det er surt når det ikke vil gå skikkelig over. 

Hadde de også sånne hosteanfall daglig og kjente at det kilte i halsen ofte? Er heldigvis på bedringens vei nå takk og pris! Har vært urolig for at jeg hadde en slags mystisk sykdom og aldri ville bli kvitt hosten 😕 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Hadde de også sånne hosteanfall daglig og kjente at det kilte i halsen ofte? Er heldigvis på bedringens vei nå takk og pris! Har vært urolig for at jeg hadde en slags mystisk sykdom og aldri ville bli kvitt hosten 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Hjortelusfluer allerede? Oi, det var tidlig. I skogen ved der jeg bor pleier de å dukke opp i slutten av august/starten av september. Har aldri hatt dem inne, heldigvis, men har fått noen på meg og hunden når vi går tur i skogen på høsten. Heldigvis aldri så veldig mange, for det er ikke sååå ille her, men en er en for mye av den dævelskapen der! 😡 Begynner nesten å klø bare jeg tenker på den dritten der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 minutter siden):

En kollega hostet som en gal, og var helt skutt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (3 minutter siden):

En kollega hostet som en gal, og var helt skutt. 

Uff er ganske slitsomt å hoste sånn 😕 aldri hatt så ille hoste før og over så lang tid, håper det er veldig lenge til neste gang. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Uff er ganske slitsomt å hoste sånn 😕 aldri hatt så ille hoste før og over så lang tid, håper det er veldig lenge til neste gang. 

Jeg har hostet på meg ribbeinsbrist 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 minutt siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (5 minutter siden):

Uff må være jævlig :( 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (11 minutter siden):

Uff må være jævlig :( 

Jepp, vondt å snu seg i senga 🫤

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Jepp, vondt å snu seg i senga 🫤

Leste en eldre tråd her nylig om ei som hadde opplevd det samme og at hun hadde hylt av smerte når dattera hadde lagt seg oppå magen og hun fikk vondt.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 timer siden):

Huff, stakkars deg, håper du blir frisk snart 💜 Jeg hadde en skikkelig heftig halsbetennelse i våres som varte i 3 uker. Aldri vært så dårlig før.

Jeg irriterer meg over at hånden/håndleddet jeg forstuet i mars ennå ikke er bra. Fortsatt skikkelig vond, ofte med sprengende smerter. Jeg bruker hånda likevel, men kan ikke bære tungt med den. Begynner å mistenke at det kan ha vært et lite brudd i håndleddet likevel. Jeg dro aldri til legen med hånden siden jeg hadde den kraftige halsbetennelsen samtidig og tenkte at begge deler ville gå over av seg selv. Jeg er av typen som ikke går til legen før jeg er døden nær, omtrent. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Huff, stakkars deg, håper du blir frisk snart 💜 Jeg hadde en skikkelig heftig halsbetennelse i våres som varte i 3 uker. Aldri vært så dårlig før.

Jeg irriterer meg over at hånden/håndleddet jeg forstuet i mars ennå ikke er bra. Fortsatt skikkelig vond, ofte med sprengende smerter. Jeg bruker hånda likevel, men kan ikke bære tungt med den. Begynner å mistenke at det kan ha vært et lite brudd i håndleddet likevel. Jeg dro aldri til legen med hånden siden jeg hadde den kraftige halsbetennelsen samtidig og tenkte at begge deler ville gå over av seg selv. Jeg er av typen som ikke går til legen før jeg er døden nær, omtrent. 

:klem: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

:klem: 

Takk, gode du og :klem: tilbake 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (45 minutter siden):

Slimet i halsen min som ikke vil komme ut :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...