Cid Skrevet 29. juni #16401 Del Skrevet 29. juni Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Han har vel en vikar? Og uansett er det lov å gå til andre enn fastlegen Ringte til legevakt, de sa at dette er noe som går for tiden og at jeg ikke trengte å komme, men om jeg er likedan om en uke så anbefaler de meg å komme innom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. juni #16402 Del Skrevet 29. juni Titania skrev (På 23.6.2024 den 22.41): Selv om det ikke er min hund: irriterer meg over at pappa alltid skal finne på unnskyldninger for hvorfor Tabasco biter. Idag bet han både meg og en til, sistemann ble bitt til blods. Pappa sin unnskyldning var at «han lå hos meg og slappet av, så han skvatt fordi han ble vekket». Vel, jeg som satt på motsatt side av bordet så at Tabasco satt ikke og slappet av i det hele tatt, han tigget mat. Oioi. Det der er ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juni #16403 Del Skrevet 29. juni Lurven skrev (37 minutter siden): Oioi. Det der er ikke bra Nope. Han biter når han er stresset. Og det er forsåvidt «greit», selv om det ikke er greit. Men hans måte å si i fra på. Problemet er at pappa og kona har forskjellig oppdragelse på han, som gjør at han tidvis oppfattes som utrygg. Men blir så feil når det skal forsvares - det er ikke rett at han biter uansett. Han «satt fast» i tommelen min en gang fordi han var svinforbanna da jeg skulle jage han ut av en sofa han ikke fikk være i. Det også skulle pappa bortforklare med noe piss… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. juni #16404 Del Skrevet 29. juni Titania skrev (38 minutter siden): Nope. Han biter når han er stresset. Og det er forsåvidt «greit», selv om det ikke er greit. Men hans måte å si i fra på. Problemet er at pappa og kona har forskjellig oppdragelse på han, som gjør at han tidvis oppfattes som utrygg. Men blir så feil når det skal forsvares - det er ikke rett at han biter uansett. Han «satt fast» i tommelen min en gang fordi han var svinforbanna da jeg skulle jage han ut av en sofa han ikke fikk være i. Det også skulle pappa bortforklare med noe piss… Høres ut som om han er usikker da, ikke lett for den å vite hvilke regler som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juni #16405 Del Skrevet 29. juni Lurven skrev (Akkurat nå): Høres ut som om han er usikker da, ikke lett for den å vite hvilke regler som gjelder. Samme som er med deg? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. juni #16406 Del Skrevet 29. juni Cid skrev (1 minutt siden): Samme som er med deg? Huh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juni #16407 Del Skrevet 29. juni Lurven skrev (Akkurat nå): Huh? 🐇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 30. juni #16408 Del Skrevet 30. juni Folk som ikke kan ri skikkelig, men skylder på hesten. Nei, hesten bukker ikke for å være vrang, det er fordi du sitter som en potetsekk oppå der. Nei, hesten trasser ikke, den er forvirret fordi du ikke kan holde hendene i ro, og drar i bittet når du beveger deg. Nei, det er ikke hesten sin feil at den vegret hinderet, du feil kalkulerte rideveien. Det irriterer meg så innmari, fordi de begynner å kjefte på hestene for sine egne feil 🤡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 30. juni #16409 Del Skrevet 30. juni Disney Adult skrev (4 timer siden): Folk som ikke kan ri skikkelig, men skylder på hesten. Nei, hesten bukker ikke for å være vrang, det er fordi du sitter som en potetsekk oppå der. Nei, hesten trasser ikke, den er forvirret fordi du ikke kan holde hendene i ro, og drar i bittet når du beveger deg. Nei, det er ikke hesten sin feil at den vegret hinderet, du feil kalkulerte rideveien. Det irriterer meg så innmari, fordi de begynner å kjefte på hestene for sine egne feil 🤡 Samme med damer som ikke kan ri. Det er ikke min feil liksom 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. juni #16410 Del Skrevet 30. juni (endret) 16 hours ago, Titania said: Jepp. Jeg har i utgangspunktet ikke noe problem med å låne bort penger til folk, fordi det går likt med de jeg låner bort til - jeg låner av de en sjelden gang også. Men akkurat denne er litt irriterende, når det er typen til venninna mi i tillegg. Og jeg som konfliktsky i tillegg spør jevnlig om det kommer noe snart (er allerede avtalt at ikke alt skal betales på en gang), og det er ubehagelig nok. Men kommer heller til å ta varianten når neste snap om øl på byen kommer. Selv om det er ubehagelig, så heller være så direkte på det at «du hater å skylde folk penger, men allikevel prioriterer du noe du klager på at er dyrt OG velger å sende meg det, når jeg faktisk etterlyser betaling». Tror slike folk mangler evnen til se ting fra andres perspektiv. I tillegg spiller de på at folk flest er for konfliktskye til å presse på for å få pengene tilbake. Synes du bør vurdere inkasso. Alt du trenger er skriftlig bevis på at hun skylder deg pengene. Om hun har skrevet en sms, facebook-melding eller lignende at hun skylder deg pengene. Endret 30. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. juni #16411 Del Skrevet 30. juni SVK skrev (30 minutter siden): Tror slike folk mangler evnen til se ting fra andres perspektiv. I tillegg spiller de på at folk flest er for konfliktskye til å presse på for å få pengene tilbake. Synes du bør vurdere inkasso. Alt du trenger er skriftlig bevis på at hun skylder deg pengene. Om hun har skrevet en sms, facebook-melding eller lignende at hun skylder deg pengene. Nope, ikke direkte. Og jeg vet at jeg kommer ikke noen vei med inkasso der uansett. Men blir heller å mase enda mye mer. Gjelda er bare på 1500 til sammen, så ofrer han en øl i måneden blir det minst 100kr til meg da. Så får han heller bli sur over maset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. juni #16412 Del Skrevet 30. juni 4 minutter siden, Titania said: Nope, ikke direkte. Og jeg vet at jeg kommer ikke noen vei med inkasso der uansett. Men blir heller å mase enda mye mer. Gjelda er bare på 1500 til sammen, så ofrer han en øl i måneden blir det minst 100kr til meg da. Så får han heller bli sur over maset. Skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #16413 Del Skrevet 30. juni Den reklamen på tv med folk som spiller på instrumenter, helt sykt hvor forferdelig mye de har vist den på bare en uke, ble drittlei den etter bare en dag… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. juli #16414 Del Skrevet 1. juli Fluer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. juli #16415 Del Skrevet 2. juli Veps! Har aldri sett så mye veps som i år, innpåslitne er de også. Flyr etter meg når jeg går unna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juli #16416 Del Skrevet 2. juli (endret) Freyja Valkyrie skrev (På 1.7.2024 den 8.55): Fluer jukkapalme skrev (3 minutter siden): Veps! Har aldri sett så mye veps som i år, innpåslitne er de også. Flyr etter meg når jeg går unna. Og at de sliter så sykt med å finne veien ut igjen, istedenfor så gjør de som denne emojien mot vinduet Endret 2. juli av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. juli #16417 Del Skrevet 2. juli (endret) 1 hour ago, jukkapalme said: Veps! Har aldri sett så mye veps som i år, innpåslitne er de også. Flyr etter meg når jeg går unna. Har irritert meg over det samme selv. Enkelte ganger får jeg faktisk litt dårlig samvittighet fordi de har flydd etter meg så lenge at jeg er redd for at de ikke finner veien hjem igjen. 1 hour ago, Cid said: Og at de sliter så sykt med å finne veien ut igjen, istedenfor så gjør de som denne emojien mot vinduet Enig! Endret 2. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juli #16418 Del Skrevet 2. juli SVK skrev (1 minutt siden): Har irritert meg over det samme selv. Enkelte ganger får jeg faktisk litt dårlig samvittighet fordi de har flytt etter meg så lenge at jeg er redd for at de ikke finner veien hjem igjen. Enig! De minste er de verste, de som er raskere enn lynet nesten så man så vidt ser de fly forbi 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli #16419 Del Skrevet 2. juli jukkapalme skrev (1 time siden): Veps! Har aldri sett så mye veps som i år, innpåslitne er de også. Flyr etter meg når jeg går unna. Cid skrev (1 time siden): Og at de sliter så sykt med å finne veien ut igjen, istedenfor så gjør de som denne emojien mot vinduet Cassidy Tvillingene er også helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. juli #16420 Del Skrevet 2. juli Cid skrev (1 time siden): Og at de sliter så sykt med å finne veien ut igjen, istedenfor så gjør de som denne emojien mot vinduet Har ikke hatt så mange inne, heldigvis, men samboeren pleier å hjelpe de ut igjen om de kommer inn. Er ute som er verst. SVK skrev (1 time siden): Har irritert meg over det samme selv. Enkelte ganger får jeg faktisk litt dårlig samvittighet fordi de har flytt etter meg så lenge at jeg er redd for at de ikke finner veien hjem igjen. Enig! Hehe, samme her. Samtidig er jeg redd for å bli stukket, så løper unna. Veive med armene er det dummeste man gjør, for da ber man om å bli stukket. Samtidig er det vanskelig å la være. Cid skrev (1 time siden): De minste er de verste, de som er raskere enn lynet nesten så man så vidt ser de fly forbi 😛 Ja, de flyr som noen gærninger og man blir jo aldri kvitt dem heller når de først har bestemt seg for å fly etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå