Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Cid skrev (2 timer siden):

De test alarmene, skvetter skiten av meg hver gang!

Jeg har lagt det inn i kalenderen, så jeg vet når det piper. Andre onsdag i juni og juni klokken 12. Når kalenderen piper et minutt før, så er jeg klar!

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sofie777 skrev (47 minutter siden):

Jeg har lagt det inn i kalenderen, så jeg vet når det piper. Andre onsdag i juni og juni klokken 12. Når kalenderen piper et minutt før, så er jeg klar!

Det var lurt. Det skal jeg også gjøre neste gang. Jeg er så håpløs, tenkte at jeg måtte følge med på klokka så jeg var forberedt, men glemte det siden jeg var opptatt og skvatt som bare rakkern. Irriterer meg at jeg er så skvetten. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (1 time siden):

Jeg vet aldri når det er. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Jeg vet aldri når det er. 

Vel, nå vet du :D

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 timer siden):

De test alarmene, skvetter skiten av meg hver gang!

jukkapalme skrev (6 timer siden):

Skvetter skikkelig av dem jeg også. Jeg hadde bestemt meg for å være forberedt og følge med på klokka for å unngå å skvette, men så glemte jeg hele skiten og skvatt som bare faen. 

Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi også skvetter skikkelig av dem.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (9 timer siden):

At toalettet mitt renner ned konstant 😡

Da burde du få en rørlegger til å se på det

.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvetes posten som atter en gang har presset en for stor pakke inni postkassa mi så den ikke vil åpne seg nå :kjefte:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigging, hamring osv fra byggeplass. Hvertfall når det er daglig mange år på rad. 🥵

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PurpleTuliip skrev (Akkurat nå):

Pigging, hamring osv fra byggeplass. Hvertfall når det er daglig mange år på rad. 🥵

Høre ut som et mareritt :haar:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Høre ut som et mareritt :haar:

Det er ett levende mareritt. Ikke få ganger jeg har ringt å direkte rantet til den stakkars byggeplasslederen. Men da har de pigget i fem timer i strekk med tja, maks 10 min pause *2. Kan skjønne at folk slår ned ukjente altså for jeg har kjent på behovet til å smekke noen av de byggefolkene hardt i bakhodet når jeg møter de på butikken o likn 🙊 (er selvsagt ikke for vold, men fantasien styrer ingen, også er det en veldig tilfredsstillende tanke 🤣

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvetes posten som atter en gang har presset en for stor pakke inni postkassa mi så den ikke vil åpne seg nå :kjefte:

Kjøp større postkasse? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, det er så irriterende det. De har stappa altfor store pakker i postkassen her også sånn at jeg nesten ikke har klart å få pakken ut. Må klemme den sammen for å fiske den ut. Da er det bedre at de leverer på hentested, altså. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (25 minutter siden):

Kjøp større postkasse? 

Vi har alle like postkasse som er festet i veggen.

jukkapalme skrev (23 minutter siden):

Åååå, det er så irriterende det. De har stappa altfor store pakker i postkassen her også sånn at jeg nesten ikke har klart å få pakken ut. Må klemme den sammen for å fiske den ut. Da er det bedre at de leverer på hentested, altså. 

Jeg tok hammeren og rev den opp :P 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Vi har alle like postkasse som er festet i veggen.

Jeg tok hammeren og rev den opp :P 

Hehe, smart! :D Ikke Tor med hammeren, med Cid med hammeren :juhu:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Hehe, smart! :D Ikke Tor med hammeren, med Cid med hammeren :juhu:

Men ble litt revet med for selve boksen med alle postkassene begynte å bevege litt på seg 😅 jeg gjorde som sist og brukte baksiden av hammeren, tok den inni åpningen og holdt på mens nøkkelen var inni helt til den åpnet seg og etterpå så slo og trykte jeg med hammeren for å jevne det ut igjen. Så ikke øvre del av luken stikker ut 😛 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SVK

Når man har utsatt ting til siste liten også viser det seg at det man trodde var en enkel jobb var ting man trengte hjelp med og som var langt mer komplisert  og tidkrevende enn man hadde trodd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i blokk der boksene blir åpnet i grupper. Kjøpte noe fra Temu og de klarte å legge inn pakken, men jeg får den da ikke ut igjen 😠 Det var en myk del og en hard del, den myke delen fikk jeg ut, men jeg måtte kontakte posten som heldigvis var så snill at de kom opp med pakken en uke etter. En annen pakke (konf-presang) satt jeg lapp på at de måtte komme opp eller levere på posten. De leverte på posten (hadde heldigvis litt tid til selve konfirmasjonen). Post-damen må da tenke LITT!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (58 minutter siden):

Når man har utsatt ting til siste liten også viser det seg at det man trodde var en enkel jobb var ting man trengte hjelp med og som var langt mer komplisert  og tidkrevende enn man hadde trodd. 

...Jeg er blant dem som irriterer seg over dem som gjør nettopp det- utsetter til siste liten 😂😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
3 minutter siden, Sneips said:

...Jeg er blant dem som irriterer seg over dem som gjør nettopp det- utsetter til siste liten 😂😅

Skjønner jeg godt. Spesielt om det går utover deg at andre utsetter ting til siste liten. 

Skulle ønske jeg klarte å ta meg sammen, men jeg lærer aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...